Tak jako se Křesťané sjíždí do Jeruzaléma, Muslimové do Mekky, tak konzumenti marihuany mají svúj ráj v Holandsku. Budhisté nikam nejezdí a je jim nejlíp heh. Každý by si měl prožít svúj Amster. 4denní pobyt pro mě znamenal total shut down mého systému. Vypnul sem všechny rušičky, nenechal se ničím deptat, jen sem si užíval procházek po městě a nekonečných návštěv cofeeshopů. A že jich tam bylo. No ale pěkně od začátku

Středa 04.07.2001

Jako další člen třineckého klanu o dvou vozech jsem se zúčastnil tohoto poznávacího zájezdu. Kumpáni mě vyzvedli ve středu odpoledne v Olomouci i s Viktorem. Nakoupili jsme řádně v nějakém supermarketu TESCO v Brně kde sme měli jediný a poslední konflikt s fanouškem těhle supermarketú. Naštěstí sme ho na dálnici zetřásli a pokračovali v klidu směrem Praha. V Praze sme vyhodili Vikouše na nádraží, a čubali dál na hranice. Tam si pokecali asi ve 4 jazycích s německým celníkem jako že jedeme do Lipzigu za kamarádem. O tom že jedeme do Holandu jsme taktně pomlčeli. Nálada v autě pohodová. Každý natěšený jak cip! heh. Muzička na plný koule. První nocleh na nějakém německém odpočívadle

čtvrtek 05.07.2001

Ráno pohodka probuzení vyčistění zubú a hurá do toužebně očekávaného Amsteru. 11.25 přejíždíme hranice s Holandskem a v 13:00 dorážíme do Amsteru. Tady musím vyzvednout vynikající orientační schopnosti Ližiho heh :-) Zaparkovali sme v garážích a hurá do centra

14:10 - První coffeshop. Nakoupeny první vzorky a už se balí. Na menu máme B52 v konfrontaci s North Light. Opouštíme coffeeshop a jsme vyplivnuti do jedné z mnoha Amsterdamských uliček.

14:30 Další kofáč. Tentokrát máme na jídelníčku Funny Skunk a vše je završeno jedním jointem Orange Budu. Následuje další bloumání po Amsteru. Nasedáme do aut a vyjíždíme z města najít si něco na přespání. Jako cíl cesty bylo vybráno pobřeží u moře

16:00 Siesta na lehátkách. Ležíme na krásné písečné pláži, slunce do nás solí a mezi námi koluje Jack Herrer

Zde mé poznámky o časech vzorech končí protože už bylo zhola nemožné pokoušet se o nějaké zápisky takže musím povzpomínat.......hmmmm....eeeeeeh......hmmmmmm.....
První noc v Holandsku na nějaké benzínce. Kolem hlavy mi fičí auta jedno za druhým. Pravidelně probouzen svištěním motorek věhlasných značek.

Pátek 06.07.2001

Jedeme do Harlemu. Mestečko kousek za Amstrem, a hledáme cofeeshop. Nalézáme! 13.00 - Regine special, Orange Bud, a další a další. Procházka po městě. Viděli sme vychytanou svatbu. Nasedáme do aut a jedeme na naši oblíbenou pláž vymáslit se. Tam ležíme do večera, u auta uděláme jídlo a mizíme do nočního Amsteru. Mezitím samozřejmě několikero jointú. V Amstru lezeme do dalších kofáčú, střídáme jeden za druhým. Zlatý hřeb večera - Prohlížení prostitutek v oknách. Ruce i nohy těžknou, odpadáme na každém dvacátém metru. Noc rychle utíká, a mi rychle utíkáme do garáží aby nám ještě vydali auto a jedeme na parádní odpočívadlo blízko letiště. Usínám v malém lesíku. Nad hlavou mi prolítávají obrovská JUMBA. Hlavou mi projíždí rychlík ze stanice Mazec do stanice Hukot.

Sobota 07.07.2001

Dopoledne opět Amsterdam. Nákup suvenýrú, semínek, návštěva posledního kofáče. Začíná se řešit problém jak převést nakoupenou ganju přes hranice. Spousta geniálních nápadú. Rozlučka s kumpánem co mizí do Londýna, opouštíme Amsterdam směrem Německo. Nocleh na německém odpočívadle. Blíží se pekelná bouřka. Děláme večeři, stavíme stany a jde se spát. Kolem druhé hodiny ranní opouštíme totálně vytopený stan a jde se spát do auta.

Neděle 08.07.2001

Sušení stanú, spacákú, uschovávaní skunku do jídla, voòavek a lehká schýza s neustálou otázkou: Kam s tím! Kolem oběda bezproblémový přechod z Německa do čR. Hurá česká republíko! Balení jointu za jointem veselá jízda až do Prahy. Tam se stavujeme na oběd, potkáváme další třinecké ztroskotance a jedeme směr Kroměříž. 18:05 - Viděli sme lamu! Dojíždím domů kolem osmé hodiny večerní, obvolavám Kroměřížské kumpáni a zvu je na Holanský košt.24:00 padám do postele a usínám spravedlivým spánkem mrtvého.

TESCO - ČR - poslední posilnění, rychlé naplánování cesty a hurá vstříct novým zážitkům!

Jedna ze zastávek a načepování benzínu. Ve předu paroháč Liži :-)

Huááááh! První coffeeshop! V nejbližší době se všichni ponoříme do splínu ve kterém vydržíme až do pondělního dopoledne. Někteří i déle!

Tak tohle byla jedna z halušek! Byl sem skálopevně přesvědčen, že to zelené na druhé straně je loď.... nebyla :-)

Coffeeshop na Houseboatu! pohodka, ale bylo tam šílený horko tak sme tam nakonec nezůstali.

Amsterdam žije snad jen ze suvenýrů s marihuanovou tématikou. V životě jsem neviděl více ganja příslušenství než v těhle krámech. Na fotce Liži a Ylache.

Ližimu se zalíbil poslední model PORCHE 911, ale na jeho bezpečnostním alarmu si Liži vylámal zuby.

Nečekaná pohodka u moře. heheh to jsou postavičky a samozřejmě neodmyslitelný joint v Ližiho hubě heheh.

Chvíle s hakisem. O mistrné prvky se tu pokouší DO!

Ylache se taky zapojil do hry, ovšem svůj pohyb minimalizoval pouhým natáhnutím nohou. Snad to nějak vyjde že? heheh

Vyčerpaní po hře a dobře najezeni. Siesta NEVADA!

"Ještě dokouřím tohohle jointa a umřu..."

A další coffeeshop pěkně hned z rána :-)

Fotka před kofáčem. Samospoušt!

Jo jo... další kofíšop v Amstru

Noční Amster a jeho náměstí Dam. Nalevo pankerka s pankerem. Jejich hudební produkci bych vám přál slyšet uff uff...

Jedna z mnoha uliček.... obchody na vaši peněženku útočí ze všech stran!

Ale ani v autě neutuchala dobrá nálada a balilo se hulilo se jen co se do nás vešlo hehe

Roll it up, light it up, smoke it up... inhale! relax man!

A tahle šílená bouřka se prohnala našim stanem uff uff

Zpět na galerie
© Copyright 2012–2024 youngprimitive.