Registrace není nutná. Pokud se ale rozhodnete zaregistrovat, získáváte některé výhody, jako například kompletní přehled nad svými nákupy a dokončení objednávky bez nutnosti znovu vkládat své údaje. Veškeré údaje pro registraci jsou povinné. Přihlašovací údaje Vám zašleme na e-mail uvedený v registraci. Někam si je prosím uložte. Budou se hodit.
Pokud jste zapomněl/a heslo, použijte v horní liště odkaz NEVÍM HESLO. Vygenerujeme Vám heslo nové a zašleme na Vaši e-mailovou adresu, kterou jste uvedl/a při registraci. Po zalogování si můžete kdykoliv změnit heslo v osobním nastavení.
Objednané zboží si můžete převzít i osobně a bez poštovného.
Odběr je možný pouze v naší dílně na adrese:
Ječná 26b
Brno-Řečkovice
Provozní doba: Po, Út, Čt od 9.00 – 12.00, 13.00 – 17.00.
K ceně za zboží přičítáme poštovné ve výši Kč 110,-.
U objednávek nad Kč 3.000,- poštovné neplatíte.
K ceně za zboží připočteno poštovné ve výši:
PPL – 110 Kč
PPL ParcelShop – 90 Kč
GLS – 85 Kč
U objednávek nad Kč 3.000,- poštovné neplatíte.
Přes službu PAY U odešlete peníze rychle, bez nutnosti vypisování našeho BÚ, řešení variabilních symbolů atp. Jednoduše zvolíte svou banku, přihlásíte se do svého i-netového bankovnictví a jedním klikem odešlete peníze. My máme okamžitě peníze na účtě a objednávku expedujeme co nejdříve.
U objednávek nad Kč 3.000,- je poštovné zdarma.
V podstatě uhradíte cílovou částku pomocí platební karty přes platební bránu. Zadáte pouze číslo své karty, datum platnosti a CVC kód ze zadní strany karty.
U objednávek nad Kč 3.000,- je poštovné zdarma.
Po odeslání objednávky obdržíte potvrzovací e-mail. Stav své objednávky můžete sledovat v části „OBJEDNÁVKY“. V momentě, kdy Vám odešleme balíček, obdržíte další e-mail o odeslání zboží spolu s referenčním číslem Vaší zásilky. Sledovat polohu zásilky můžete na stránkách GLS nebo PPL.
Pokud na objednávku jakkoli spěcháte, prosíme Vás o uvedení termínu dodání do poznámky k objednávce. Pokusíme se udělat maximum.
V případě, že jste neobdržel/a potvrzující e-mail objednávky, nebo jste neobdržel/a objednané zboží do šesti pracovních dnů od uskutečnění objednávky, kontaktujte nás na info@youngprimitive.cz nebo tel. +420 776 023 121.
Ano. Obchodní podmínky, reklamační řád a výměna zboží jsou shodné s podmínkami platnými pro ČR. V čem je rozdíl? Především v termínu doručení objednávky a v ceně za poštovné.
Poštovné a balné na Slovensko je Kč ,- a přičítá se k hodnotě objednaného zboží. Při objednávce placené službou PayPal činí poštovné Kč 250,- a přičítá se k hodnotě objednaného zboží.
Obvyklý termín dodání zboží na Slovensko je 7–10 pracovních dnů. Jakékoliv dotazy týkající se dodávek do SR rádi zodpovíme na info@youngprimitive.cz nebo tel. +420 776 023 121.
Pokud po odeslání objednávky zjistíte, že jste se unáhlil/a a zboží nechcete, informujte nás prosím neprodleně na info@youngprimitive.cz nebo tel. +420 776 023 121 s informací, že objednávku rušíte. Nezapomeňte uvést číslo objednávky nebo své kontaktní údaje.
Pokud není v nabídce požadovaná velikost, pak ji bohužel nemáme ani fyzicky skladem a nelze ji ani objednat. Můžete si nicméně nastavit funkci hlídacího psa u produktů, které momentálně nejsou skladem. Stačí zadat svůj e-mail a vybrat velikost, která Vás zajímá. Jakmile zboží opět naskladníme, dojde Vám automaticky e-mail s upozorněním.
Je jasné, že zboží, které si objednáváte na Internetu, nemáte možnost předem vyzkoušet a velikost nebo jeho barva může vypadat ve skutečnosti jinak než na monitoru. Pokud Vám přišlo zboží, o které stojíte, ale nevyhovuje Vám barva či velikost, existuje samozřejmě možnost vyměnit ho za to správné.
Co nejdříve po obdržení nás kontaktujte na info@youngprimitive.cz nebo tel. +420 776 023 121 s informací, jaké zboží jste obdržel/a (model / barva / velikost) a za jaké zboží jej chcete vyměnit (požadovaná barva / velikost). Pokud jste s námi domluveni na výměně, nepoužité a nepoškozené zboží zabalte do balíku. Přiložte originál faktury a psanou informaci, za jaké zboží (model / velikost / barva) chcete zboží vyměnit. Takto připravenou zásilku s označením „VÝMĚNA ZBOŽÍ“ pošlete nejpozději do 14 dnů od jejího převzetí na adresu:
youngprimitive s. r. o.
Ječná 26b
621 00 Brno
My Vám zboží vyměníme za požadovanou barvu nebo velikost a pošleme zpět. Náklady spojené s dopravou nepadnoucího zboží zpět k nám hradí kupující, na druhou stranu na naše náklady Vám potom pošleme nový balíček.
Pokud Vám z jakéhokoli důvodu nebude oblečení vyhovovat, máte možnost ho do 14 dnů od převzetí vrátit a dostat zpět své peníze. Pro odstoupení od kupní smlouvy můžete využít vzorový formulář k odstoupení od smlouvy poskytovaný prodávajícím, který je ke stažení ZDE.
Nepoužité a nepoškozené zboží v originálním balení zabalte do balíku. Přiložte psanou informaci, kam chcete peníze vrátit. Peníze vracíme bankovním převodem (je nutné uvést číslo Vašeho účtu a jméno). Takto připravenou zásilku s označením „VRÁCENÍ ZBOŽÍ“ pošlete nejpozději do 14 dnů od jejího převzetí na adresu:
youngprimitive s. r. o.
Ječná 26b
621 00 Brno
Neposílejte nám zboží zpět formou dobírky! Zboží vrácené tímto způsobem nemůžeme převzít a tím pádem se prodlouží i doba, než Vám budou vráceny peníze zpět. Náklady spojené s dopravou zboží zpět k nám do Brna hradí kupující. Pokud vracíte kompletně celou objednávku, vrátíme Vám s částkou za zboží i poštovné, které jste při nákupu zaplatil/a. Zboží je možné vrátit také osobně v Brně na naší adrese Ječná 26b, Brno-Řečkovice.
Na veškeré zboží zakoupené na e-shopu YOUNGPRIMITIVE se vztahuje zákonná záruka 24 měsíců. Reklamace jsou řešeny dle platné legislativy ČR resp. platné novely Obchodního zákoníku ČR. Reklamované zboží zabalte do balíku, přiložte vytisknutou fakturu (najdete v e-mailu) a stručný popis vady výrobku. Nezapomeňte uvést svoje aktuální kontaktní údaje. E-mail, telefonní číslo. Takto připravenou zásilku s označením „REKLAMACE“ pošlete bez dobírky na adresu:
youngprimitive s. r. o.
Ječná 26b
621 00 Brno
Po obdržení reklamace Vás budeme v zákonné lhůtě (maximálně do 30 dnů) informovat e-mailem nebo telefonicky o posouzení reklamace s návrhem jejího řešení. V případě posouzení reklamace jako oprávněné bude zboží:
• OPRAVENO A ZASLÁNO ZPĚT
(v případě odstranitelných vad nezpůsobených uživatelem nebo nesprávným užíváním)
• VYMĚNĚNO ZA NOVÉ, NEBO VRÁCENY PENÍZE
(v případě neodstranitelných vad nebo výrobních vad nezpůsobených uživatelem)
V případě posouzení reklamace jako neoprávněné bude zboží zasláno zpět kupujícímu s vyrozuměním o zamítnutí reklamace a jeho odůvodněním. V případě nesouhlasu kupujícího se zamítnutím reklamace se řeší případy dle platných zákonů ČR.
Bezpečnost Vašich dat je pro nás velmi důležitá a věnujeme jí maximální pozornost. Veškeré informace o Vaší osobě používáme pouze pro svoji potřebu a neposkytujeme je v žádné podobě nikomu jinému. K informacím obsahujícím Vaše osobní údaje mají přístup pouze oprávněné osoby, které prošly příslušným školením a které jsou povinny dodržovat zákonem stanovené povinnosti a postupy. Dle zákona číslo 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a informací jsou tedy Vaše data související s nákupem na YOUNGPRIMITIVE důvěrná a v žádném případě nejsou poskytována žádným třetím osobám ani dalším subjektům. Více si o tom můžete přečíst v sekci OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ.
Nabízíme také dárkové poukazy v hodnotě 500, 1000, 2000 a 3000 Kč. Poukaz se dá využít pouze jednorázově. Není možné ho dělit do více objednávek. Naopak, pokud máte více dárkových poukazů, je možné je jeden po druhém uplatnit v posledním kroku objednávky.
Těm, co se k nám často a rádi vrací, chceme nabídnout něco navíc. Proto jsme zprovoznili jednoduchý věrnostní program. Jak to funguje?