Registrace není nutná. Pokud se ale rozhodneš zaregistrovat, získáváš některé výhody, jako například kompletní přehled nad svými nákupy a dokončení objednávky bez nutnosti znovu vkládat své údaje. Veškeré údaje pro registraci jsou povinné. Přihlašovací údaje Ti zašleme na e-mail uvedený v registraci. Někam si je prosím ulož. Budou se hodit.
Pokud jsi zapomněl/a heslo, použij v horní liště odkaz NEVÍM HESLO. Vygenerujeme ti heslo nové a zašleme na tvoji e-mailovou adresu, kterou jsi uvedl/a při registraci. Po zalogování si můžeš kdykoliv změnit heslo v osobním nastavení.
Objednané zboží si můžeš převzít i osobně a bez poštovného.
Odběr je možný pouze v naší dílně na adrese:
Ječná 26b
Brno-Řečkovice
Provozní doba: Po, Út, Čt od 9.00 – 12.00, 13.00 – 17.00.
K ceně za zboží přičítáme poštovné ve výši Kč 110,-.
U objednávek nad Kč 3.000,- poštovné neplatíš.
K ceně za zboží připočteno poštovné ve výši:
PPL – 110 Kč
PPL ParcelShop – 90 Kč
GLS – 85 Kč
U objednávek nad Kč 3.000,- poštovné neplatíš.
Přes službu PAY U odešleš peníze rychle, bez nutnosti vypisování našeho BÚ, řešení variabilních symbolů atp. Jednoduše zvolíš svou banku, přihlásíš se do svého i-netového bankovnictví a jedním klikem odešleš peníze. My máme okamžitě peníze na účtě a objednávku expedujeme co nejdříve.
U objednávek nad Kč 3.000,- je poštovné zdarma.
V podstatě uhradíš cílovou částku pomocí platební karty přes platební bránu. Zadáš pouze číslo své karty, datum platnosti a CVC kód ze zadní strany karty.
U objednávek nad Kč 3.000,- je poštovné zdarma.
Po odeslání objednávky obdržíš potvrzovací e-mail. Stav své objednávky můžeš sledovat v části „OBJEDNÁVKY“. V momentě, kdy ti odešleme balíček, obdržíš další e-mail o odeslání zboží spolu s referenčním číslem tvé zásilky. Sledovat polohu zásilky můžeš na stránkách GLS nebo PPL.
Pokud na objednávku jakkoli spěcháš, prosíme tě o uvedení termínu dodání do poznámky k objednávce. Pokusíme se udělat maximum.
V případě, že jsi neobdržel potvrzující e-mail objednávky, nebo jsi neobdržel objednané zboží do šesti pracovních dnů od uskutečnění objednávky, kontaktuj nás na info@youngprimitive.cz nebo tel. +420 776 023 121.
Ano. Obchodní podmínky, reklamační řád a výměna zboží jsou shodné s podmínkami platnými pro ČR. V čem je rozdíl? Především v termínu doručení objednávky a v ceně za poštovné.
Poštovné a balné na Slovensko je Kč ,- a přičítá se k hodnotě objednaného zboží. Při objednávce placené službou PayPal činí poštovné Kč 250,- a přičítá se k hodnotě objednaného zboží.
Obvyklý termín dodání zboží na Slovensko je 7–10 pracovních dnů. Jakékoliv dotazy týkající se dodávek do SR rádi zodpovíme na info@youngprimitive.cz nebo tel. +420 776 023 121.
Pokud po odeslání objednávky zjistíš, že jsi se unáhlil/a a zboží nechceš, informuj nás prosím neprodleně na info@youngprimitive.cz nebo tel. +420 776 023 121 s informací, že objednávku rušíš. Nezapomeň uvést číslo objednávky nebo své kontaktní údaje.
Pokud není v nabídce požadovaná velikost, pak ji bohužel nemáme ani fyzicky skladem a nelze ji ani objednat. Můžeš si nicméně nastavit funkci hlídacího psa u produktů, které momentálně nejsou skladem. Stačí zadat svůj e-mail a vybrat velikost, která tě zajímá. Jakmile zboží opět naskladníme, dojde ti automaticky e-mail s upozorněním.
Je jasné, že zboží, které si objednáváš na Internetu, nemáš možnost předem vyzkoušet a velikost nebo jeho barva může vypadat ve skutečnosti jinak než na monitoru. Pokud ti přišlo zboží, o které stojíš, ale nevyhovuje ti barva či velikost, existuje samozřejmě možnost vyměnit ho za to správné.
Co nejdříve po obdržení nás kontaktuj na info@youngprimitive.cz nebo tel. +420 776 023 121 s informací, jaké zboží jsi obdržel(a) (model / barva / velikost) a za jaké zboží jej chceš vyměnit (požadovaná barva / velikost). Pokud jsi s námi domluvený na výměně, nepoužité a nepoškozené zboží zabal do balíku. Přilož originál faktury a psanou informaci, za jaké zboží (model / velikost / barva) chceš zboží vyměnit. Takto připravenou zásilku s označením „VÝMĚNA ZBOŽÍ“ pošli Českou poštou nejpozději do 14 dnů od jejího převzetí na adresu:
youngprimitive s. r. o.
Ječná 26b
621 00 Brno
My ti zboží vyměníme za požadovanou barvu nebo velikost a pošleme zpět. Náklady spojené s dopravou nepadnoucího zboží zpět k nám hradí kupující, na druhou stranu na naše náklady ti potom pošleme nový balíček.
Pokud ti z jakéhokoli důvodu nebude oblečení vyhovovat, máš možnost ho do 14 dnů od převzetí vrátit a dostat zpět své peníze. Pro odstoupení od kupní smlouvy můžeš využít vzorový formulář k odstoupení od smlouvy poskytovaný prodávajícím, který je ke stažení ZDE.
Nepoužité a nepoškozené zboží v originálním balení zabal do balíku. Přilož psanou informaci, kam chceš peníze vrátit. Peníze vracíme bankovním převodem (je nutné uvést číslo tvého účtu a jméno). Takto připravenou zásilku s označením „VRÁCENÍ ZBOŽÍ“ pošli nejpozději do 14 dnů od jejího převzetí na adresu:
youngprimitive s. r. o.
Ječná 26b
621 00 Brno
Neposílej nám zboží zpět formou dobírky! Zboží vrácené tímto způsobem nemůžeme převzít a tím pádem se prodlouží i doba, než ti budou vráceny peníze zpět. Náklady spojené s dopravou zboží zpět k nám do Brna hradí kupující. Pokud vracíš kompletně celou objednávku, vrátíme ti s částkou za zboží i poštovné, které jsi při nákupu zaplatil/a. Zboží je možné vrátit také osobně v Brně na naší adrese Ječná 26b, Brno-Řečkovice.
Na veškeré zboží zakoupené na e-shopu YOUNGPRIMITIVE se vztahuje zákonná záruka 24 měsíců. Reklamace jsou řešeny dle platné legislativy ČR resp. platné novely Obchodního zákoníku ČR. Reklamované zboží zabal do balíku, přilož vytisknutou fakturu (najdeš v e-mailu) a stručný popis vady výrobku. Nezapomeň uvést svoje aktuální kontaktní údaje. E-mail, telefonní číslo. Takto připravenou zásilku s označením „REKLAMACE“ pošli bez dobírky na adresu:
youngprimitive s. r. o.
Ječná 26b
621 00 Brno
Po obdržení reklamace tě budeme v zákonné lhůtě (maximálně do 30 dnů) informovat e-mailem nebo telefonicky o posouzení reklamace s návrhem jejího řešení. V případě posouzení reklamace jako oprávněné bude zboží:
• OPRAVENO A ZASLÁNO ZPĚT
(v případě odstranitelných vad nezpůsobených uživatelem nebo nesprávným užíváním)
• VYMĚNĚNO ZA NOVÉ, NEBO VRÁCENY PENÍZE
(v případě neodstranitelných vad nebo výrobních vad nezpůsobených uživatelem)
V případě posouzení reklamace jako neoprávněné bude zboží zasláno zpět kupujícímu s vyrozuměním o zamítnutí reklamace a jeho odůvodněním. V případě nesouhlasu kupujícího se zamítnutím reklamace se řeší případy dle platných zákonů ČR.
Bezpečnost tvých dat je pro nás velmi důležitá a věnujeme jí maximální pozornost. Veškeré informace o tvé osobě používáme pouze pro svoji potřebu a neposkytujeme je v žádné podobě nikomu jinému. K informacím obsahujícím tvé osobní údaje mají přístup pouze oprávněné osoby, které prošly příslušným školením a které jsou povinny dodržovat zákonem stanovené povinnosti a postupy. Dle zákona číslo 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a informací jsou tedy tvá data související s nákupem na YOUNGPRIMITIVE důvěrná a v žádném případě nejsou poskytována žádným třetím osobám ani dalším subjektům. Více si o tom můžeš přečíst v sekci OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ.
Nabízíme také dárkové poukazy v hodnotě 500, 1000, 2000 a 3000 Kč. Poukaz se dá využít pouze jednorázově. Není možné ho dělit do více objednávek. Naopak, pokud máte více dárkových poukazů, je možné je jeden po druhém uplatnit v posledním kroku objednávky.
Těm, co se k nám často a rádi vrací, chceme nabídnout něco navíc. Proto jsme zprovoznili jednoduchý věrnostní program. Jak to funguje?