Jak nakupovat Všeobecné obchodní podmínky Pravidla ochrany osobních údajů

Jak nakupovat

Musím se registrovat?

Registrace není nutná. Pokud se ale rozhodnete zaregistrovat, získáváte některé výhody, jako například kompletní přehled nad svými nákupy a dokončení objednávky bez nutnosti znovu vkládat své údaje. Veškeré údaje pro registraci jsou povinné. Přihlašovací údaje Vám zašleme na e-mail uvedený v registraci. Někam si je prosím uložte. Budou se hodit.


Nevím heslo. Co teď?

Pokud jste zapomněl/a heslo, použijte v horní liště odkaz NEVÍM HESLO. Vygenerujeme Vám heslo nové a zašleme na Vaši e-mailovou adresu, kterou jste uvedl/a při registraci. Po zalogování si můžete kdykoliv změnit heslo v osobním nastavení.


Jak můžu zaplatit zboží?

Hotově nebo kartou při osobním předání

Objednané zboží si můžete převzít i osobně a bez poštovného.
Odběr je možný pouze v naší dílně na adrese:
Ječná 26b
Brno-Řečkovice

Provozní doba: Po, Út, Čt od 9.00 – 12.00, 13.00 – 17.00.

Bankovním převodem

K ceně za zboží připočteno poštovné ve výši:
PPL – 110 Kč
PPL ParcelShop – 90 Kč
GLS – 85 Kč
U objednávek nad Kč 3.000,- poštovné neplatíte.

Rychlým převodem – Pay U

Přes službu PAY U odešlete peníze rychle, bez nutnosti vypisování našeho BÚ, řešení variabilních symbolů atp. Jednoduše zvolíte svou banku, přihlásíte se do svého i-netového bankovnictví a jedním klikem odešlete peníze. My máme okamžitě peníze na účtě a objednávku expedujeme co nejdříve.

Platbou přes Pay Pal

U objednávek nad Kč 3.000,- je poštovné zdarma.

Platební kartou Visa/MasterCard

V podstatě uhradíte cílovou částku pomocí platební karty přes platební bránu. Zadáte pouze číslo své karty, datum platnosti a CVC kód ze zadní strany karty.
U objednávek nad Kč 3.000,- je poštovné zdarma.

Kdy a jak dostanu svoje zboží?

Po odeslání objednávky obdržíte potvrzovací e-mail. Stav své objednávky můžete sledovat v části „OBJEDNÁVKY“. V momentě, kdy Vám odešleme balíček, obdržíte další e-mail o odeslání zboží spolu s referenčním číslem Vaší zásilky. Sledovat polohu zásilky můžete na stránkách GLS nebo PPL.

Pokud na objednávku jakkoli spěcháte, prosíme Vás o uvedení termínu dodání do poznámky k objednávce. Pokusíme se udělat maximum.

V případě, že jste neobdržel/a potvrzující e-mail objednávky, nebo jste neobdržel/a objednané zboží do šesti pracovních dnů od uskutečnění objednávky, kontaktujte nás na info@youngprimitive.cz nebo tel. +420 776 023 121.

Posíláte i na Slovensko?

Ano. Obchodní podmínky, reklamační řád a výměna zboží jsou shodné s podmínkami platnými pro ČR. V čem je rozdíl? Především v termínu doručení objednávky a v ceně za poštovné.

Cena poštovného na Slovensko

Poštovné a balné na Slovensko je Kč ,- a přičítá se k hodnotě objednaného zboží. Při objednávce placené službou PayPal činí poštovné Kč 250,- a přičítá se k hodnotě objednaného zboží.

Termíny dodání na Slovensko

Obvyklý termín dodání zboží na Slovensko je 7–10 pracovních dnů. Jakékoliv dotazy týkající se dodávek do SR rádi zodpovíme na info@youngprimitive.cz nebo tel. +420 776 023 121.


Jak můžu zrušit objednávku?

Pokud po odeslání objednávky zjistíte, že jste se unáhlil/a a zboží nechcete, informujte nás prosím neprodleně na info@youngprimitive.cz nebo tel. +420 776 023 121 s informací, že objednávku rušíte. Nezapomeňte uvést číslo objednávky nebo své kontaktní údaje.


V nabídce není moje velikost

Pokud není v nabídce požadovaná velikost, pak ji bohužel nemáme ani fyzicky skladem a nelze ji ani objednat. Můžete si nicméně nastavit funkci hlídacího psa u produktů, které momentálně nejsou skladem. Stačí zadat svůj e-mail a vybrat velikost, která Vás zajímá. Jakmile zboží opět naskladníme, dojde Vám automaticky e-mail s upozorněním.


Chci zboží vyměnit

Je jasné, že zboží, které si objednáváte na Internetu, nemáte možnost předem vyzkoušet a velikost nebo jeho barva může vypadat ve skutečnosti jinak než na monitoru. Pokud Vám přišlo zboží, o které stojíte, ale nevyhovuje Vám barva či velikost, existuje samozřejmě možnost vyměnit ho za to správné.

Co nejdříve po obdržení nás kontaktujte na info@youngprimitive.cz nebo tel. +420 776 023 121 s informací, jaké zboží jste obdržel/a (model / barva / velikost) a za jaké zboží jej chcete vyměnit (požadovaná barva / velikost). Pokud jste s námi domluveni na výměně, nepoužité a nepoškozené zboží zabalte do balíku. Přiložte originál faktury a psanou informaci, za jaké zboží (model / velikost / barva) chcete zboží vyměnit. Takto připravenou zásilku s označením „VÝMĚNA ZBOŽÍ“ pošlete nejpozději do 14 dnů od jejího převzetí na adresu:

youngprimitive s. r. o.
Ječná 26b
621 00 Brno

My Vám zboží vyměníme za požadovanou barvu nebo velikost a pošleme zpět. Náklady spojené s dopravou nepadnoucího zboží zpět k nám hradí kupující, na druhou stranu na naše náklady Vám potom pošleme nový balíček.

Chci vrátit peníze

Pokud Vám z jakéhokoli důvodu nebude oblečení vyhovovat, máte možnost ho do 14 dnů od převzetí vrátit a dostat zpět své peníze. Pro odstoupení od kupní smlouvy můžete využít vzorový formulář k odstoupení od smlouvy poskytovaný prodávajícím, který je ke stažení ZDE.

Nepoužité a nepoškozené zboží v originálním balení zabalte do balíku. Přiložte psanou informaci, kam chcete peníze vrátit. Peníze vracíme bankovním převodem (je nutné uvést číslo Vašeho účtu a jméno). Takto připravenou zásilku s označením „VRÁCENÍ ZBOŽÍ“ pošlete nejpozději do 14 dnů od jejího převzetí na adresu:

youngprimitive s. r. o.
Ječná 26b
621 00 Brno

Neposílejte nám zboží zpět formou dobírky! Zboží vrácené tímto způsobem nemůžeme převzít a tím pádem se prodlouží i doba, než Vám budou vráceny peníze zpět. Náklady spojené s dopravou zboží zpět k nám do Brna hradí kupující. Pokud vracíte kompletně celou objednávku, vrátíme Vám s částkou za zboží i poštovné, které jste při nákupu zaplatil/a. Zboží je možné vrátit také osobně v Brně na naší adrese Ječná 26b, Brno-Řečkovice.

Chci zboží reklamovat

Na veškeré zboží zakoupené na e-shopu YOUNGPRIMITIVE se vztahuje zákonná záruka 24 měsíců. Reklamace jsou řešeny dle platné legislativy ČR resp. platné novely Obchodního zákoníku ČR. Reklamované zboží zabalte do balíku, přiložte vytisknutou fakturu (najdete v e-mailu) a stručný popis vady výrobku. Nezapomeňte uvést svoje aktuální kontaktní údaje. E-mail, telefonní číslo. Takto připravenou zásilku s označením „REKLAMACE“ pošlete bez dobírky na adresu:

youngprimitive s. r. o.
Ječná 26b
621 00 Brno

Po obdržení reklamace Vás budeme v zákonné lhůtě (maximálně do 30 dnů) informovat e-mailem nebo telefonicky o posouzení reklamace s návrhem jejího řešení. V případě posouzení reklamace jako oprávněné bude zboží:

• OPRAVENO A ZASLÁNO ZPĚT
(v případě odstranitelných vad nezpůsobených uživatelem nebo nesprávným užíváním)

• VYMĚNĚNO ZA NOVÉ, NEBO VRÁCENY PENÍZE
(v případě neodstranitelných vad nebo výrobních vad nezpůsobených uživatelem)

V případě posouzení reklamace jako neoprávněné bude zboží zasláno zpět kupujícímu s vyrozuměním o zamítnutí reklamace a jeho odůvodněním. V případě nesouhlasu kupujícího se zamítnutím reklamace se řeší případy dle platných zákonů ČR.

Chráníte mé osobní údaje?

Bezpečnost Vašich dat je pro nás velmi důležitá a věnujeme jí maximální pozornost. Veškeré informace o Vaší osobě používáme pouze pro svoji potřebu a neposkytujeme je v žádné podobě nikomu jinému. K informacím obsahujícím Vaše osobní údaje mají přístup pouze oprávněné osoby, které prošly příslušným školením a které jsou povinny dodržovat zákonem stanovené povinnosti a postupy. Dle zákona číslo 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a informací jsou tedy Vaše data související s nákupem na YOUNGPRIMITIVE důvěrná a v žádném případě nejsou poskytována žádným třetím osobám ani dalším subjektům. Více si o tom můžete přečíst v sekci OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ.

Dárkové poukazy

Nabízíme také dárkové poukazy v hodnotě 500, 1000, 20003000 Kč. Poukaz se dá využít pouze jednorázově. Není možné ho dělit do více objednávek. Naopak, pokud máte více dárkových poukazů, je možné je jeden po druhém uplatnit v posledním kroku objednávky.

Věrnostní program u youngprimitive

Těm, co se k nám často a rádi vrací, chceme nabídnout něco navíc. Proto jsme zprovoznili jednoduchý věrnostní program. Jak to funguje?

  • Za každých utracených 5.000,- Kč získáváte nárok na slevový kupón v hodnotě 200,-
  • Po 30 dnech od úspěšně dokončené, zaplacené a nevrácené objednávky vám automaticky e-mailem dojde voucher
  • Věrnostní program je pouze pro zaregistrované yp členy
  • Voucher bude aktivní po dobu 30 dnů od obdržení e-mailu
  • Kód se uplatňuje v posledním kroku objednávku do pole UPLATNIT DÁRKOVÝ POUKAZ
  • Přehled objednávek a aktuální slevové vouchery, na které máte nárok, uvidíte po zalogování v osobní sekci
  • Slevový kupón se dá uplatnit pouze jednorázově
  • Je možné u jedné objednávky uplatnit více slevových kupónů
  • Při vrácení zboží z objednávky, u které byl aplikován slevový kód, vám bude vrácena částka snížená o cenu kupónu, tedy pouze zaplacená částka za zboží
  • Při uplatnění slevového kupónu a následném vrácení objednávky platnost slevového kupónu končí. Již se neobnovuje.

© Copyright 2012–2024 youngprimitive.
All Rights Reserved.
DámskéPánskéDětské