Musím se registrovat?

Registrace není nutná. Pokud se ale rozhodneš zaregistrovat, získáváš řadu výhod, jako například 5% kredit při každé objednávce, nebo kompletní přehled nad svými nákupy. Veškeré údaje pro registraci jsou povinné. Přihlašovací údaje Ti zašleme na e-mail uvedený v registraci. Někam si je prosím ulož. Budou se hodit.


Jak funguje kreditový systém?

Za každý nákup zboží u nás získávají registrovaní zákazníci KREDIT 5 % z hodnoty objednaného zboží. Tvůj aktuální kredit se zobrazuje po přihlášení v horní liště webu. Kredit lze vyčerpat nejdříve při dalším nákupu, nebo lze použít „nastřádané“ kredity z několika objednávek najednou. Kredit lze použít pouze jednorázově a po jeho uplatnění se kredit vynuluje a to i v případě, že výše kreditu převyšuje hodnotu pořizovaného zboží.


Jak to funguje v praxi?

Nakoupíš například za Kč 3.500,-. Na tvém účtě naskočí KREDIT ve výši Kč 175,- (tedy 5 % z Kč 3.500,-). Tento kredit lze uplatnit při dalším nákupu a to tak, že za objednané zboží zaplatíš o Kč 175,- méně než je jeho aktuální cena.


Nevím heslo. Co teď?

Pokud jsi zapomněl heslo, použij v horní liště odkaz NEVÍM HESLO. Vygenerujeme ti nové heslo a zašleme na e-mailovou adresu, kterou jsi uvedl při registraci. Po zalogování si můžeš kdykoliv změnit heslo v osobním nastavení.


Jak můžu zaplatit zboží?

Platbou hotově nebo kartou při osobním předání

Objednané zboží si můžeš převzít i osobně a bez poštovného.
Odběr je možný pouze v naší dílně na adrese:
Ječná 26b, Brno - Řečkovice
Provozní doba: Po, Út, Čt od 9.00 do 17.00.

Dobírkou při doručení

K ceně za zboží přičítáme poštovné ve výši Kč 100,-.
U objednávek nad Kč 3.000,- poštovné neplatíš.

Bankovním převodem

K ceně za zboží připočteno poštovné ve výši Kč 90,-.
U objednávek nad Kč 3.000,- poštovné neplatíš.

Rychlým převodem - Pay U

Přes službu PAY U odešleš peníze rychle, bez nutnosti vypisování našeho BÚ, řešení variabilních symbolů atp. Jednoduše zvolíš svou banku, přihlásíš se do svého i-netového bankovnictví a jedním klikem odešleš peníze. My máme okamžitě peníze na účtě a objednávku odesíláme okamžitě.

Platbou přes PayPal

Při platbě přes PAYPAL je k ceně za zboží připočteno poštovné ve výši Kč 90,-. U objednávek nad Kč 3.000,- je poštovné zdarma.

Kdy a jak dostanu svoje zboží?

Po odeslání objednávky obdržíš potvrzovací e-mail. Stav své objednávky můžeš sledovat v části „OBJEDNÁVKY“. V momentě, kdy ti odešleme balíček, obdržíš další e-mail o odeslání zboží spolu s podacím číslem tvého balíčku. Sledovat polohu zásilky můžeš na stránkách DPD nebo PPL.

Pokud je tvoje objednávka vázána ke konkrétní události (Vánoce, narozenin atp.), prosíme tě o uvedení termínu dodání do poznámky k objednávce. Pokusíme se udělat maximum.

V případě, že jsi neobdržel(a) e-mail o potvrzení objednávky, nebo jsi neobdržel(a) objednané zboží do šesti pracovních dnů od uskutečnění objednávky, kontaktuj nás na info@youngprimitive.cz nebo tel. +420 776 023 121.

Posíláte i na Slovensko?

Ano. Máme Slovenský účet u FIO Bank a posíláme na Slovensko. Obchodní podmínky, reklamační řád a výměna zboží jsou shodné s podmínkami platnými pro ČR. V čem je rozdíl? Především v termínu doručení objednávky a v ceně za poštovné.

CENA POŠTOVNÉHO NA SLOVENSKO

Poštovné a balné na Slovensko je Kč 250,- a přičítá se k hodnotě objednaného zboží. Při objednávce placené službou PayPal činí poštovné Kč 150,- a přičítá se k hodnotě objednaného zboží.

TERMÍNY DODÁNÍ NA SLOVENSKO

Obvyklý termín dodání zboží na Slovensko je 7 - 10 pracovních dnů. Jakékoliv dotazy týkající se dodávek do SR rádi zodpovíme na info@youngprimitive.cz nebo tel. +420 776 023 121.


Jak můžu zrušit objednávku?

Pokud po odeslání objednávky zjistíš, že jsi se unáhlil a zboží nechceš, informuj nás prosím neprodleně na info@youngprimitive.cz nebo tel. +420 776 023 121 s informací, že objednávku rušíš. Nezapomeň uvést číslo objednávky nebo své kontaktní údaje.

V nabídce není moje velikost

Pokud není v nabídce požadovaná velikost, pak ji bohužel nemáme ani fyzicky skladem a nelze ji ani objednat. Můžeš si nicméně nastavit funkci hlídacího psa u produktů, které nejsou skladem. Stačí zadat svůj email a vybrat velikost, která tě zajímá. Jakmile se zboží opět objeví skladem, dojde ti automaticky email s upozorněním.

Chci zboží vyměnit

Je jasné, že zboží, které si objednáváš na Internetu, nemáš možnost předem vyzkoušet a velikost nebo jeho barva může vypadat ve skutečnosti jinak než na monitoru. Pokud ti přišlo zboží, o které stojíš, ale nevyhovuje ti barva či velikost, existuje samozřejmě možnost vyměnit ho za to správné.

Co nejdříve po obdržení nás kontaktuj na info@youngprimitive.cz nebo tel. +420 776 023 121 s informací, jaké zboží jsi obdržel(a) (model / barva / velikost) a za jaké zboží jej chceš vyměnit (požadovaná barva / velikost). Pokud jsi s námi domluvený na výměně, nepoužité a nepoškozené zboží zabal do balíku. Přilož originál faktury a psanou informaci, za jaké zboží (model / velikost / barva) chceš zboží vyměnit. Takto připravenou zásilku s označením „VÝMĚNA ZBOŽÍ“ pošli Českou poštou nejpozději do 14 dnů od jejího převzetí na adresu:

youngprimitive s. r. o.
Ječná 26b
621 00 Brno

My ti zboží vyměníme za požadovanou barvu, nebo velikost a pošleme zpět. V tomto případě jsme plátcem poštovného my. Pokud je cena požadovaného zboží odlišná od původní, rozdíl z ceny vyrovnáme po domluvě bankovním převodem.

Chci vrátit peníze

Pokud ti z jakéhokoliv důvodu nebude oblečení vyhovovat, máš možnost ho do 14 dnů od převzetí vrátit a dostat zpět své peníze.

Nepoužité a nepoškozené zboží v originálním balení zabal do balíku. Přilož psanou informaci, kam chceš peníze vrátit. Peníze vracíme bankovním převodem (je nutné uvést číslo tvého účtu a jméno). Takto připravenou zásilku s označením „VRÁCENÍ ZBOŽÍ“ pošli Českou poštou nejpozději do 14 dnů od jejího převzetí na adresu:

youngprimitive s. r. o.
Ječná 26b
621 00 Brno

Neposílej nám zboží zpět formou dobírky! Zboží vrácené tímto způsobem nemůžeme převzít a tím pádem se prodlouží i doba, než ti budou vráceny peníze zpět. Pokud byla dodržena 14denní lhůta na vrácení zboží, oblečení nejeví známky nošení a je vráceno v původním stavu, vrátíme ti plnou výši zaplacené částky včetně poštovného.

Chci zboží reklamovat

Na veškeré zboží zakoupené na e-shopu YOUNGPRIMITIVE se vztahuje zákonná záruka 24 měsíců. Reklamace jsou řešeny dle platné legislativy ČR resp. platné novely Obchodního zákoníku ČR. Reklamované zboží zabal do balíku, přilož originál naší faktury a stručný popis vady výrobku. Nezapomeň uvést svoje aktuální kontaktní údaje. E-mail, telefonní číslo. Takto připravenou zásilku s označením „REKLAMACE“ pošli Českou poštou bez dobírky na adresu:

youngprimitive s. r. o.
Ječná 26b
621 00 Brno

Po obdržení reklamace tě budeme v zákonné lhůtě (maximálně do 30 dnů) informovat e-mailem nebo telefonicky o posouzení reklamace s návrhem jejího řešení. V případě posouzení reklamace jako oprávněné bude zboží:

• OPRAVENO A ZASLÁNO ZPĚT
(v případě odstranitelných vad nezpůsobených uživatelem nebo nesprávným užíváním)

• VYMĚNĚNO ZA NOVÉ, NEBO VRÁCENY PENÍZE
(v případě neodstranitelných vad nebo výrobních vad nezpůsobených uživatelem)

V případě posouzení reklamace jako neoprávněné bude zboží zasláno zpět kupujícímu s vyrozuměním o zamítnutí reklamace a jeho odůvodněním. V případě nesouhlasu kupujícího se zamítnutím reklamace se řeší případy dle platných zákonů ČR.

Chráníte mé osobní údaje?

Bezpečnost tvých dat je pro nás velmi důležitá a věnujeme jí maximální pozornost. Veškeré informace o tvé osobě používáme pouze pro svoji potřebu a neposkytujeme je v žádné podobě nikomu jinému. K informacím obsahujícím tvé osobní údaje mají přístup pouze oprávněné osoby, které prošly příslušným školením a které jsou povinny dodržovat zákonem stanovené povinnosti a postupy. Dle zákona číslo 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a informací jsou tedy tvá data související s nákupem na YOUNGPRIMITIVE důvěrná a v žádném případě nejsou poskytována žádným třetím osobám ani dalším subjektům.


přihlásit

© Copyright 2012 YOUNGPRIMITIVE.
All Rights Reserved.