Jak nakupovat Všeobecné obchodní podmínky Pravidla ochrany osobních údajů

Jak nakupovat

Musím se registrovat?

Registrace není nutná. Pokud se ale rozhodneš zaregistrovat, získáváš některé výhody, jako například kompletní přehled nad svými nákupy a dokončení objednávky bez nutnosti znovu vkládat své údaje. Veškeré údaje pro registraci jsou povinné. Přihlašovací údaje Ti zašleme na e-mail uvedený v registraci. Někam si je prosím ulož. Budou se hodit.


Nevím heslo. Co teď?

Pokud jsi zapomněl/a heslo, použij v horní liště odkaz NEVÍM HESLO. Vygenerujeme ti heslo nové a zašleme na tvoji e-mailovou adresu, kterou jsi uvedl/a při registraci. Po zalogování si můžeš kdykoliv změnit heslo v osobním nastavení.


Jak můžu zaplatit zboží?

Hotově nebo kartou při osobním předání

Objednané zboží si můžeš převzít i osobně a bez poštovného.
Odběr je možný pouze v naší dílně na adrese:
Ječná 26b
Brno-Řečkovice

Provozní doba: Po, Út, Čt od 9.00 – 12.00, 13.00 – 17.00.

Dobírkou při doručení

K ceně za zboží přičítáme poštovné ve výši Kč 110,-.
U objednávek nad Kč 3.000,- poštovné neplatíš.

Bankovním převodem

K ceně za zboží připočteno poštovné ve výši:
PPL – 110 Kč
PPL ParcelShop – 90 Kč
GLS – 85 Kč
U objednávek nad Kč 3.000,- poštovné neplatíš.

Rychlým převodem – Pay U

Přes službu PAY U odešleš peníze rychle, bez nutnosti vypisování našeho BÚ, řešení variabilních symbolů atp. Jednoduše zvolíš svou banku, přihlásíš se do svého i-netového bankovnictví a jedním klikem odešleš peníze. My máme okamžitě peníze na účtě a objednávku expedujeme co nejdříve.

Platbou přes Pay Pal

U objednávek nad Kč 3.000,- je poštovné zdarma.

Platební kartou Visa/MasterCard

V podstatě uhradíš cílovou částku pomocí platební karty přes platební bránu. Zadáš pouze číslo své karty, datum platnosti a CVC kód ze zadní strany karty.
U objednávek nad Kč 3.000,- je poštovné zdarma.

Kdy a jak dostanu svoje zboží?

Po odeslání objednávky obdržíš potvrzovací e-mail. Stav své objednávky můžeš sledovat v části „OBJEDNÁVKY“. V momentě, kdy ti odešleme balíček, obdržíš další e-mail o odeslání zboží spolu s referenčním číslem tvé zásilky. Sledovat polohu zásilky můžeš na stránkách GLS nebo PPL.

Pokud na objednávku jakkoli spěcháš, prosíme tě o uvedení termínu dodání do poznámky k objednávce. Pokusíme se udělat maximum.

V případě, že jsi neobdržel potvrzující e-mail objednávky, nebo jsi neobdržel objednané zboží do šesti pracovních dnů od uskutečnění objednávky, kontaktuj nás na info@youngprimitive.cz nebo tel. +420 776 023 121.

Posíláte i na Slovensko?

Ano. Obchodní podmínky, reklamační řád a výměna zboží jsou shodné s podmínkami platnými pro ČR. V čem je rozdíl? Především v termínu doručení objednávky a v ceně za poštovné.

Cena poštovného na Slovensko

Poštovné a balné na Slovensko je Kč ,- a přičítá se k hodnotě objednaného zboží. Při objednávce placené službou PayPal činí poštovné Kč 250,- a přičítá se k hodnotě objednaného zboží.

Termíny dodání na Slovensko

Obvyklý termín dodání zboží na Slovensko je 7–10 pracovních dnů. Jakékoliv dotazy týkající se dodávek do SR rádi zodpovíme na info@youngprimitive.cz nebo tel. +420 776 023 121.


Jak můžu zrušit objednávku?

Pokud po odeslání objednávky zjistíš, že jsi se unáhlil/a a zboží nechceš, informuj nás prosím neprodleně na info@youngprimitive.cz nebo tel. +420 776 023 121 s informací, že objednávku rušíš. Nezapomeň uvést číslo objednávky nebo své kontaktní údaje.


V nabídce není moje velikost

Pokud není v nabídce požadovaná velikost, pak ji bohužel nemáme ani fyzicky skladem a nelze ji ani objednat. Můžeš si nicméně nastavit funkci hlídacího psa u produktů, které momentálně nejsou skladem. Stačí zadat svůj e-mail a vybrat velikost, která tě zajímá. Jakmile zboží opět naskladníme, dojde ti automaticky e-mail s upozorněním.


Chci zboží vyměnit

Je jasné, že zboží, které si objednáváš na Internetu, nemáš možnost předem vyzkoušet a velikost nebo jeho barva může vypadat ve skutečnosti jinak než na monitoru. Pokud ti přišlo zboží, o které stojíš, ale nevyhovuje ti barva či velikost, existuje samozřejmě možnost vyměnit ho za to správné.

Co nejdříve po obdržení nás kontaktuj na info@youngprimitive.cz nebo tel. +420 776 023 121 s informací, jaké zboží jsi obdržel(a) (model / barva / velikost) a za jaké zboží jej chceš vyměnit (požadovaná barva / velikost). Pokud jsi s námi domluvený na výměně, nepoužité a nepoškozené zboží zabal do balíku. Přilož originál faktury a psanou informaci, za jaké zboží (model / velikost / barva) chceš zboží vyměnit. Takto připravenou zásilku s označením „VÝMĚNA ZBOŽÍ“ pošli Českou poštou nejpozději do 14 dnů od jejího převzetí na adresu:

youngprimitive s. r. o.
Ječná 26b
621 00 Brno

My ti zboží vyměníme za požadovanou barvu nebo velikost a pošleme zpět. Náklady spojené s dopravou nepadnoucího zboží zpět k nám hradí kupující, na druhou stranu na naše náklady ti potom pošleme nový balíček.

Chci vrátit peníze

Pokud ti z jakéhokoli důvodu nebude oblečení vyhovovat, máš možnost ho do 14 dnů od převzetí vrátit a dostat zpět své peníze. Pro odstoupení od kupní smlouvy můžeš využít vzorový formulář k odstoupení od smlouvy poskytovaný prodávajícím, který je ke stažení ZDE.

Nepoužité a nepoškozené zboží v originálním balení zabal do balíku. Přilož psanou informaci, kam chceš peníze vrátit. Peníze vracíme bankovním převodem (je nutné uvést číslo tvého účtu a jméno). Takto připravenou zásilku s označením „VRÁCENÍ ZBOŽÍ“ pošli nejpozději do 14 dnů od jejího převzetí na adresu:

youngprimitive s. r. o.
Ječná 26b
621 00 Brno

Neposílej nám zboží zpět formou dobírky! Zboží vrácené tímto způsobem nemůžeme převzít a tím pádem se prodlouží i doba, než ti budou vráceny peníze zpět. Náklady spojené s dopravou zboží zpět k nám do Brna hradí kupující. Pokud vracíš kompletně celou objednávku, vrátíme ti s částkou za zboží i poštovné, které jsi při nákupu zaplatil/a. Zboží je možné vrátit také osobně v Brně na naší adrese Ječná 26b, Brno-Řečkovice.

Chci zboží reklamovat

Na veškeré zboží zakoupené na e-shopu YOUNGPRIMITIVE se vztahuje zákonná záruka 24 měsíců. Reklamace jsou řešeny dle platné legislativy ČR resp. platné novely Obchodního zákoníku ČR. Reklamované zboží zabal do balíku, přilož vytisknutou fakturu (najdeš v e-mailu) a stručný popis vady výrobku. Nezapomeň uvést svoje aktuální kontaktní údaje. E-mail, telefonní číslo. Takto připravenou zásilku s označením „REKLAMACE“ pošli bez dobírky na adresu:

youngprimitive s. r. o.
Ječná 26b
621 00 Brno

Po obdržení reklamace tě budeme v zákonné lhůtě (maximálně do 30 dnů) informovat e-mailem nebo telefonicky o posouzení reklamace s návrhem jejího řešení. V případě posouzení reklamace jako oprávněné bude zboží:

• OPRAVENO A ZASLÁNO ZPĚT
(v případě odstranitelných vad nezpůsobených uživatelem nebo nesprávným užíváním)

• VYMĚNĚNO ZA NOVÉ, NEBO VRÁCENY PENÍZE
(v případě neodstranitelných vad nebo výrobních vad nezpůsobených uživatelem)

V případě posouzení reklamace jako neoprávněné bude zboží zasláno zpět kupujícímu s vyrozuměním o zamítnutí reklamace a jeho odůvodněním. V případě nesouhlasu kupujícího se zamítnutím reklamace se řeší případy dle platných zákonů ČR.

Chráníte mé osobní údaje?

Bezpečnost tvých dat je pro nás velmi důležitá a věnujeme jí maximální pozornost. Veškeré informace o tvé osobě používáme pouze pro svoji potřebu a neposkytujeme je v žádné podobě nikomu jinému. K informacím obsahujícím tvé osobní údaje mají přístup pouze oprávněné osoby, které prošly příslušným školením a které jsou povinny dodržovat zákonem stanovené povinnosti a postupy. Dle zákona číslo 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a informací jsou tedy tvá data související s nákupem na YOUNGPRIMITIVE důvěrná a v žádném případě nejsou poskytována žádným třetím osobám ani dalším subjektům. Více si o tom můžeš přečíst v sekci OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ.

Dárkové poukazy

Nabízíme také dárkové poukazy v hodnotě 500, 1000, 20003000 Kč. Poukaz se dá využít pouze jednorázově. Není možné ho dělit do více objednávek. Naopak, pokud máte více dárkových poukazů, je možné je jeden po druhém uplatnit v posledním kroku objednávky.

Věrnostní program u youngprimitive

Těm, co se k nám často a rádi vrací, chceme nabídnout něco navíc. Proto jsme zprovoznili jednoduchý věrnostní program. Jak to funguje?

  • Za každých utracených 5.000,- Kč získáváte nárok na slevový kupón v hodnotě 200,-
  • Po 30 dnech od úspěšně dokončené, zaplacené a nevrácené objednávky vám automaticky e-mailem dojde voucher
  • Věrnostní program je pouze pro zaregistrované yp členy
  • Voucher bude aktivní po dobu 30 dnů od obdržení e-mailu
  • Kód se uplatňuje v posledním kroku objednávku do pole UPLATNIT DÁRKOVÝ POUKAZ
  • Přehled objednávek a aktuální slevové vouchery, na které máte nárok, uvidíte po zalogování v osobní sekci
  • Slevový kupón se dá uplatnit pouze jednorázově
  • Je možné u jedné objednávky uplatnit více slevových kupónů
  • Při vrácení zboží z objednávky, u které byl aplikován slevový kód, vám bude vrácena částka snížená o cenu kupónu, tedy pouze zaplacená částka za zboží

© Copyright 2012–2023 youngprimitive.
All Rights Reserved.
DámskéPánskéDětské