K poskytování svých služeb používáme soubory cookies. Kliknutím na „Přijmout“ souhlasíte s použitím cookies za účelem analytiky a marketingu.

Více informací
Nastavení cookies Přijmout vše

Nastavení cookies

V tomto okně si můžete upravit používání cookies podle vlastních preferencí. Pokud ponecháte výchozí nastavení, budou povoleny pouze cookies nezbytné pro fungování webu.

Technické cookies – nezbytné pro fungování webu

vždy povoleno

Technické cookies jsou nezbytné pro fungování webových stránek, není tedy možné je zakázat. Obvykle se nastavují v reakci na akce, které na webu sami provedete, jako je nastavení zabezpečení, přihlášení a vyplňování formulářů. Tyto cookies můžeme nastavit my nebo poskytovatelé třetích stran, jejichž služby na webu využíváme, a neukládají žádné informace, které lze přiřadit konkrétní osobě. Můžete si nastavit svůj prohlížeč tak, aby blokoval soubory cookie nebo o nich zasílal upozornění. Mějte ale na paměti, že některé stránky bez těchto souborů nemusí fungovat správně.

Cookie Popis
cookies_level Vaše nastavení cookies z tohoto dialogu
PHPSESSID Relační cookie udržující ID aktuální session

Analytické a výkonnostní cookies

povolit

Analytické a výkonnostní cookies se používají k analýze návštěvnosti webových stránek a k dalšímu zlepšení jejich fungování. Pomáhají nám porozumět zájmům návštěvníků a způsobu, jakým naše webové stránky používají. Tyto cookies neshromažďují informace, které by vás mohly identifikovat.

Cookie Popis
_ga_Q5WWRN5W1M Cookie analytického systému Google Analytics
_ga Cookie analytického systému Google Analytics

Marketingové cookies

povolit

Jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.

Cookie Popis
_gcl_au Marketingová cookie Google Adwords
_fbp Marketingová cookie Meta
Povolit vše Povolit vybrané


YNGPRMTV > Archiv aktualit > Jak posílat zboží s co nejmenší ekologickou zátěží?

Jak posílat zboží s co nejmenší ekologickou zátěží?

03. 09. 2020 / Filip Urban
Jak posílat zboží s co nejmenší ekologickou zátěží?

Tak tohle je u nás v kanceláři velké téma. Často, když mi dorazí z nějakého e-shopu zboží, žasnu, jak komplikovaně a kolik plastu dokáže s obsahem v krabici dorazit. Ideálně ještě dokonale oblepené vrstvou černé smršťovací fólie. To mě vždycky dokonale rozhodí a nutí se zamýšlet nad tím, jak to celé dělat jinak.

Jak k vám dostat naše zboží, aby neutrpělo žádnou újmu (protože víme, jak se často vrací nedoručené zásilky). Aby jeho poslání nestálo hromadu peněz a času a aby to byl i pro vás příjemný zážitek, rozbalit si náš balíček.

Úplně na počátku byl návrh vlastní YP krabice s potiskem, do které se vkládalo zboží zabalené v igelitovém pytlíku. Po čase jsme zjistili, že spotřeba krabic je enormní (s tím spojené i náklady) a často v nich bylo vzduchu, než zboží. Proto se přešlo na jednorázové poštovní plastové pytlíky, které jsou levné na pořízení a skvěle ochrání zboží i při drastickém zacházení.

Tenhle způsob byl praktikován nějakou dobu, abychom došli k závěru, že plastu už bylo dost a chce to kompletně přejít na papír. Proto jsme pátrali po kvalitních papírových pytlících. Ty prakticky neexistují. Respektive existují, ale nic nevydrží a nebo jsou protkané umělým vláknem, aby něco vydrželi, ale už zase nejsou recyklovatelné. Nechali jsme si vyrobit stovky papírových obrandovaných izolep, abychom po doručení zjistili, že jsou sice krásně hnědé, ale stále plastové (chyba v komunikaci s tiskárnou). Takže vznikl kočkopes, kdy zboží v igelitovém pytlíku (kvůli ochraně) vkládáme do papírové obálky a přelepujeme umělohmotnou izolepou. Balíčky vám chodily potrhané a nic to nevyřešilo.

Nakonec jsme ale myslím našli řešení. Nově jsou dva způsoby, jak se k vám může balíček dostat.

Buďto si ho objednáte bezplatně v obálce z recyklovatelného plastu, dokonale chráněném před okolními vlivy. Igelitové obálky zboží ochrání před vlhkostí a pachem. Přestože jsou igelitové obálky vyrobené z plastu, je jejich zátěž na životní prostředí relativně nízká. 70% materiálu pochází z recyklátu a celá obálka se dá znovu recyklovat.

Druhá možnost je čistá elegantní a ekologická varianta, za kterou si připlatíte 20 korun. Dojde vám zboží v krásném potištěném papírového obalu, vloženém do kartonové obálky. Vše 100% recyklovatelné.

Záleží jen na vás, jak vám tohle téma leží na srdci. Ale můžeme vás uklidnit, ať už se rozhodnete pro tu či onu možnost, obě jsou maximálně šetrné k naší planetě, protože nám na ni opravdu záleží. Děkujeme za tvůj čas a pochopení.



Zboží vytáhneme z igelitového pytíku

A zabalíme do potištěného papíru

Přelepíme nálepkou s logem YP

A celé vložíme do kartonového obalu

Druhá varianta je zboží v igelitovém pytlíku

Vložené do bílé plastové obálky

Přelepené polypropylenovou páskou

Tak co? Do které varianty půjdete?


Komentáře

Kontrolní kód: 916
28. 09. 2020 / 19.33 / Petra Kamanová

Jste boží. Děkujeme!

08. 09. 2020 / 08.56 / KONY

Pekne! Palec nahoru!


© Copyright 2012–2025 youngprimitive.
All Rights Reserved.
DámskéPánskéDětské