V poslední době hraju se svoji borůvkou (moje kára ehm:) adrenalinovou hru. Jde o to, že mám pošahanej zámek od nádrže. Ze sta pokusů odemknout se mi podaří tak pětkrát :) Někdy to otevřu do 10 sekund, někdy strávím na benzínce i 20 minut a bezmocně lomcuju s dvířkama od nádrže.
Problém sem částečně eliminoval (pravda, krajně primitivní řešení) tím, že už beru vždycky plnou nádrž. Tím sem četnost stresujících chvilek u nádrže oddálil na minimum. Teď je mi hej, mám plnou, ale vím že již brzy přijde chvilka, kdy strčím klíček do zámku a budu se modlit abych tu zasranou nádrž otevřel co nejdřív a nebyl za magora pro řidiče, který čeká zamnou a nechápavě kroutí hlavou, cože to tam ten primitiv vyvádí...
Efo,....ty zamykas dvirka od nadrze? A proc?
muhehew, mas strhly zavit, zajed nekam kdxe ti to spravijou neasi *8*
nebud primitiv stan se monterem drzim ti palce *13*
A pozor, zoufající aktualita, takže čekám po víkendu nové auto *1*
servis ? odborníci ? opravny ? ... tsch, estabilizéři *4*
GYD: ahaaa,...uz umim pocitat. tagzhe jedna a jedna = pecena knedla *8*
nebojte, brzo bude clanek o tom, jak Efa kupoval nove vicko, uz pomalu setri, bo na tyhle novy kary to je strasna palka *1*
KONY nepomohla.
*1*
védéčko voe
EFA: a navsteva servisu nebo opravare by nepomohla?
nech si auto předělat na plyn, LPG tankuje obsluha čerpačky *15*
inak najlepsie je mat veko nadrze otvarane z kabiny. potom tu nadrz otvori uplne ktokolvek, kto vam do nej chce trebars nachcat...
no, ked uz vam to mam vysvetlit, tak asi takto:
- cetnost stresujucich chvilek si tankovanim doplna znizil na minimum
- casove intervaly klidu a pohody, bez potreby otvarat nadrz, si predlzil na maximum
efova veta je klasicky zmatena, takze platia obidve moznosti *14* *8* *8*
ja jednou malem urval klicek ve dverich kdyz jsem se snazil svoji feldu otevrit klicema od tatovy firemni feldy, kterou sem preditm preparkovaval... uhoh! bylo to tesne.
Hold primitiv, nevš hlavu and be proud at yourself!!! *13*
Hele, jaký tam je víčko nádrže? Je stejný jak u Escorta ne? (Pokud se nepletu, tak El Bruno byl Escort,že?).Já že ještě před rokem jsem jezdil taky v podobném El Brunovi a problém jsem měl identický. Nejdříve pomohlo důkladné promazání...pak asi po měsíci strávilo víčko nádrže noc v naftě (aby se fakt dobře promazalo)...a po dalším měsíci jsem už otvíral zamčené víčko bez klíče.....kleštěma jsem s ním normálně otočil a pak zase nandal zpět, klíč bych v tom víčku totiž urval.
Nebude to u Fiesty stejný??
já myslim, že maximum, oddálil přece na co nejdelší dobu, takže na max :)
BBR: máš recht. minimum. to je tak když po sobě nečtu updaty no *7*
To je náhoda, téměř stejný problém jsem řešil teď o víkendu u opla vectry 96 pouze s tím rozdílem, že se jednalo o zapalování, pokaždé, když jsem startoval, klíč nešel ani otočit, až po cca. 10 min jsem nastartoval, u benzínky jsem tvrdnul pravidelně kolem 20 min, než jsem odjel. Tak soustředěnej za volantem jsem byl naposledy snad při finálních jízdách v autoškole, kdy jsem si ze všeho nejvíc dával pozor na to, aby mi to v zácpě náhodou někde nechcíplo. Vyvrcholilo to o víkendu, kdy jsem musel od kamaráda z podkrkonoší odjet busem, protože vectrička si nedala říct, výsledkem je výměna spínací skříňky za 3500,- a na svazku mi přibyl jeden klíč zvlášť pro zapalování, protože vyměnit všechny zámky i s centrálním by vyšlo na 15 000,- což jsem absolvoval před rokem kvůli krádeži klíče od auta.
minimum = málo
maximum = moc (vic než málo)
"...už beru vždycky plnou nádrž. Tím sem četnost stresujících chvilek u nádrže oddálil na maximum."
ehmm... spis na minimum ne? *10*
To znám moc dobře. Můj naftový renault 9, který je o rok starší než já mi dělá úplně tu samou lumpárnu.
Akorát je to diesel, takže mám celé pazoury zasrané od té mastné nafty než to vodevřu.Aspoň, že potomty ruce tak krásně voní.