Muzika

23. 06. 2005 / Filip Urban / muzika

Nevím no. Myslím si že to jak člověk vypadá a jak se obléká ho přecijenom někam škatulkuje. Já sem Landovi nikdy nevěřil, jeho hudba mě vadí. Řekl bych že to dost láme přes koleno. Teď si vymyslel nějakej svůj řád. Tak jak se kolem YP soustředují pro mě ti správní lidé, tak stejně Landa kolem sebe nabaluje pro mě poněkud "pofidérní" individua. Myslím že to nejsou nikdo jiní než převlečení skinheads schovaní za nějaké ideály. Možná se pletu ale tahle fotka je sama o sobě dost vypovídající...



Komentáře

Kontrolní kód: kontrolní kód
28. 06. 2005 / 14.41 / meggina

No, je fakt, ze sem tu ty komentare spis tak preletela a ani sem to moc necetla, ale stejne mi to neda pripojit si svuj vlastni nazor. Zacnu tim, ze Landu rada nemam. Ve sve podstate se ztotoznuju s efovym nazorem a je to presne tak, jak rika. Nikdy sem mu neverila a ani mu neverim. Dobu Orliku sem si poradne neprozila. Ne, ze bych teda ted byla nejaka trinactileta pubertacka, ale byla sem, kdyz orlik frcel, a to si tezko clovek stoji za nejakym rezolutnim nazorem, ze. Kazdopadne je fakt, ze kdyz se na to divam zpetne, vadi mi dnes Landa vic, nez tenkrat. Tenkrat totiz byla trochu jina doba. Nam se to dneska mluvi o nerasismu a rovnopravnosti, kdyz o ni vime mnohem vic, kdyz se vsude propaguje, ale pokud si prectete nekde naky dejiny skinheadskeho a potazmo neo-nacistickeho ci neo-fasistickeho hnuti, mozna pochopite, proc se to vsechno prave v te dobe takhle zvrhlo. Tim samozrejme nechci omlouvat, jen jsem lepe schopna pochopit duvody. Skinheadske hnuti jako takove totiz vubec rasisticke (fasisticke, prehnane nacionalisticke... atd atd) neni, vyplyva to treba jasne uz z faktu, ze puvodni skinheadi poslouchali cernou hudbu - soul, reggae a ska.

A ted to, s cim v tehle vasi debate nesouhlasim. Nemyslim si totiz, ze by byl Landa nejakej hloupej primitiv, kterej neni schopnej rict kloudnou vetu, jak tady nekteri (a hlavne externi odkaz, co sem hazel KUBSON) tvrdi. Naopak. Nejvic mi na nem vadi, ze je chytrej clovek, kterej zatracene dobre vi, co dela. Jeho myslenky a postoje se asi moc nezmenily, pouze dospel a uvedomil si, ze okatou cestou Orliku to nepujde. Dneska to dela pomoci opatrnejch naznaku a jinotaju a spoleha na to, ze vetsina lidi, kteri si jeho songy zpivaj v hospode u patnactyho piva po fotbale nad tim moc intelektualne premyslet nebudou. To je totiz jeho zpusob, jak si dokazal ziskat tolik priznivcu a fanousku. Proste a jednoduse schovava svuj prehnany nacionalismus za lasku k narodu a rasisticky sklony za člověčí hrdost a moc dobře ví, že mu to spousta lidí žere. A pak taky hodne nesouhlasim s vasim neustalym zamenovanim slova skinhead a neofasista, pripadne neonacista a pod. Mit holou hlavu a byt skinhead este neznamena byt nacek, probuh. Znam spoustu skinheadu, ktery jsou sharp a jsou nerasisticti, stoji nalevo a proti "fasounkum" dost radikalne bojuji. Toz asi tolik :)

jo a ad frogyho IMHO - je to presne tak, Orlik dokonce ani nebyl prvni a rozhodne nebyl jediny... Prvni severskou vlastovkou hnuti zatracene pro-narodnostne orientovanyho Oi! a v konecne fazi i rasisticky zamerenou kapelou byli treba Hubert Machane (a jejich texty "Ja chci rajon bilej abych nemusel se bat" nebo "si horka cerna cokolada a ja mam sladkou a bilou rad" taky mluvej za fše... heh a pritom znam porad dost pankacu, co machaneho poslouchaj (ma totiz dost chytlavy songy :D) paradox na paradox tyhle subkultury. Jje zkratka veda a na dlouho :-D

25. 06. 2005 / 21.36 / Flako

Bishop: Jsem tady s vami :)
Sice jen jeden, sedivej,ale bystrozrakey :)
Totiz, si teda myslim, ze tem z te fotky vidim az do zaludku.
Sebranka :(

25. 06. 2005 / 03.45 / Bishop

hehe to je bandička. Jeden škaredší jak druhé, kde jsou ti krásní vlasáči z sixtees :)

24. 06. 2005 / 14.52 / ýmo

EFA> no, je lepsi toho nechat. ale spis vyrazilo to, ze si ho tak slepe obvinil... obvinil samoze v uvozovkach... ale proste to tak vyznelo. a to ze pise udbu pro muzikaly sem myslel tak, ze je jako docela sikovnej a neni to nejakej ozralej orlik ze zahrady zalejvany pivem. aspon dneska nechejme toho.... ;)

24. 06. 2005 / 12.45 / efa

YMO: ty bláho tož nedělej tu ze mě vemiša :) copak si o mě skutečně myslíš že mám takové názory jako holá hlava = skinhead? Šamrjah polovina mých kamarádů je bez vlasů. Jak psal Frogy v Reflexu to celkem rozpitvali. jeho blaboly o moralni ociste naroda smrdí. A když se podívam na tu fotku nemám z toho dobrý pocit to je celé. Nejsem žadný houser ani technař ale nesnaž semě přesvědčit že dělání hudby pro muzikály je nějaké hrdinství. Kor ty české muzikály? Uff. Coververze Kryla už je jen výmluvnou tečkou. Nechejme toho. Ale mrzí mě že si to takhle pochopil...

24. 06. 2005 / 12.37 / Gyd

{odkaz}

24. 06. 2005 / 12.33 / Onia

Jezisikriste sv. Landa :-o
{odkaz}

Debil.

24. 06. 2005 / 12.32 / Onia

Dyt se ani neumej normalne natahnout pro flasku .... sieg!
{odkaz}

24. 06. 2005 / 12.29 / kolo běžka

ILAB. : souhlas!!!, jo a k tomu, že si vzal do huby Krylovu písničku, tak k tomu opravdu není co dodat - podle mě to uplně znehodnotil a jen rýžuje na cizí genialitě (Krylově)

24. 06. 2005 / 12.21 / Yenja

Komorous je naprosty ignorant a blbec. Tvrdi ze se cely zivot snazi bojovat proti drogam, ale jaxi trochu zapomina ze alkohol, kt. si doprava dosytosti je jaxi taky droga. A že to je droga nebezbecna-narozdil treba od Mary Jane-dojde snad kazdemu. Teda krome Komorouse. Takovyho pokrytce jako je on uz sem dlouho nevidel. Kua sere me! ;-)

24. 06. 2005 / 11.50 / ilab.

Ten kdo dostal nekdy palkou do obliceje vi, jake to je narazit na nacka, ja dekuji stacilo mi uz nechci

24. 06. 2005 / 11.44 / Gyd

ja si myslim, ze ta jejich visaz neni nahodna a plesati nejsou proto, ze by jim vypadavaly vlasy. Skinheadi uz dneska nenosej ty svoje pritroubly uniformy, pochopili, ze je to problem. Landa at si dela rad, jakej chce, co me desi, je ucast nekterych lidi v nem (viz. gbook, Komorous, poslanec Vidim, kterej mimochodem chtel Danecka dovyzt vojakum do Afghanistanu na nase naklady, ze prej to potesi vojaky).

24. 06. 2005 / 11.28 / Frogy

ILAB: zase bych mu uplne nepricital vznik a rozmach skinheads u nas - IMHO kdyby to nebyl Orlik, tak by prisel nekdo jiny... ale urcite zafungovali jako urcity katalyzator - jsem rad, ze ta doba, kdy treba nase mesto bylo prezentovano jako basta nacku a kdy se clovek bal vyjit na ulici, je snad dikybohu pryc.

24. 06. 2005 / 11.16 / ilab.

UF landa to je pan MAGOR, on dal i s kumpanama do hlav tisice mladych lidi impuls k nesnasenlivosti, to ze se k tomu ted stavi ze to byla chyba mu nezeru ani nahodou, ten clovek jen ted uz vi ja s pravem vydrbat aby to nevypadalo prilis okate, a s tim jejich radem iluminatu nebo co to je uplna katastrofa, par pseudovyvolencu a ted mi tady cybi ten blici smjlik

24. 06. 2005 / 10.56 / o.

je fakt, že pravděpodobně nikdo z nás neví jak to on sám má v kebuli ne/srovnaný. landovu hudbu můžu teď už víc než jeho dřívější tvorbu, tzn. když hraje většinou nepřeladím; na jeho muzikály jsem četl jenom recenze. to komorous mě zajímá víc, ale vím o něm ještě větší prd.

24. 06. 2005 / 10.44 / jimmi15

ymo: tyjo, no nevim.. jsou lidi, kteri maji u me respekt a lidi, kteri ho nemaji.. landa ho nema. jinak ta tva poznamka k muzikalum -- to si delas srandu, ne? to jako chces rict, ze kdyz uz dela i hudbu k muzikalu, tak je neco vic? dyt ty soucasny muzikaly, to je ten nevetsi odpad a upadek dobreho vkusu :)

24. 06. 2005 / 10.37 / Frogy

ÝMO: tyjo, hele nerad bych tu rozpoutaval nejakej flame pri patku, ale myslim, ze si moc nerozumime - ja jsem si ve vztahu k landovi prosel nekolika fazema, byly doby, kdy jsem mel doma nejaky alba a celkem v pohode. Ale v posledni dobe me zacina celkem desit (a to jeste vic nez v obdobi orliku) tema svejma nazorama o moralni ociste naroda a zalozenim toho radu... nevim jestli jsi zaregistroval clanek M. Nanoru v RFX, kde se celkem spravne pozastavoval nad tim, ze verejnopravni Ceska Televize vysila prenosy z jakychsi jeho msi a jeste je vydava na dvd. Divna realita - jako koncesionar rozhodne takovehle veci sponzorovat nechci. A rozhodne bych tu diskuzi neomezoval na to, jestli nekdo ma holou hlavu nebo ne...

24. 06. 2005 / 10.34 / yaaya

ÝMO: souhlas.... my máme vencu, oni mají křížek :-D moje milá matinka si občas Landu pustí, stejně jak J.M. Jarreho.. peace

24. 06. 2005 / 10.29 / kubson

podle me velmi trefny comment k landovi a jeho music:
{odkaz}

24. 06. 2005 / 10.16 / ýmo

ty woe, co blbnes efa??? jaky skinheadi?? ten uz z toho davno vyrostl.... ja bych ho neodsuzoval, a uz vubec ne za jeho hudbu. nikdy jsem ji neposlouchal a nikdy ji ani poslouchat nebudu, ale musis uznat, ze je dneska dost dobrej a to, ze tvori hudbu i pro muzikaly, ktery zadnej technar, houser, nebo co ste zac asi moc nevidi...
jasne, stretava se tady subjektivni nazor se subjektivnim, ale tvuj nazor odkazuje spis na prizemnost a ubohost... vidis holohlavy chlapiky a tim padem to sou skini.. voe, mymu fotrovi uz vypadaly skoro vsechny vlasy a taky mu nerikam, ze je zasranej skin
jo, neni ten znak nahodou znak skatovy znacky final??.... hehe, ja neim, ale tak me to napadlo....

24. 06. 2005 / 09.01 / Cozmo

Povsimnete si pod fotkou banneru na Growshop ~(o:

24. 06. 2005 / 06.13 / Gyd

k tem pofidernim individuim se hlasi napriklad pan Komourous (zname a milujeme vsichni, feeer kluk, koneckoncu je na te fotce), z dalsich treba poslanec Vidim. Alib Agil? :-o

24. 06. 2005 / 02.57 / o.

stejně jako my i oni si myslí, že to co dělají je správný.

23. 06. 2005 / 22.49 / Frogy

uaaaa, hudebni info, jo? ;)) hele ja se fakt zacinam desit, ze tenhle clovek bude jednou kandidovat na prezidenta..:/

23. 06. 2005 / 22.27 / baru

jakej rad ze si to vymyslel...???hakoveho krize??

23. 06. 2005 / 22.18 / Do

heheh :-))) to je hustý ... no ale musím se přiznat, že mě některé momenty jeho písniček (schody do nebe kloužou jak led ruku ti dám) občas oslovily, ale to jen při úporné snaze nemyslet na jeho minulost a jeho i současné kecy :-o

23. 06. 2005 / 22.06 / chechet

toto a skinheadi?? sak to su ti hodni chlapci z gospeloveho zboru ;))


© Copyright 2012–2024 youngprimitive.
All Rights Reserved.
DámskéPánskéDětské