Muzika

26. 06. 2006 / Filip Urban / muzika

Podruhé tu točím novou desku od PSH - rap´n´roll a....dost se u poslechu nudím :( Hudební spodky věrně kopírující aktuální trend za oceánem. Před očima se mi zjevují negři s šiltovkama vytočenýma pod úhlem 35 stupňů, opření o lamborgini, se skleničkou šáňa v ruce a s natřesenýma černoškama, které si ani nedohlídnou na svou bradavku. Fakt nuda :( Čekal sem, že nová deska PSH bude progresivní, ale tohle je za hranicí mého vkusu. Je to jako poslouchat jeden dlouhej vál, bez vtipu, nápadů. Texty jsou fakt bídný. Ono se asi vůbec velice rychle vyčerpá těch pár témat - párty, komerce, hulení, rasismus, šukaní atp. Monotonní hlas Oriona mě taky nebere. Sem z té desky dost zklamaný.




Doufám, že mě víc potěší LP od Indyho a Wiche, která má vyjít na podzim. PSH jdou z mého disku pryč. Pro yp crew k poslechu na známém místě :) Ale když neposlechnete, o nic nepříjdete...



Komentáře

Kontrolní kód: kontrolní kód
31. 07. 2021 / 23.13 / Rapper Morpheus

Lidi jste mimo..rapper Morpheus už je venku

28. 07. 2021 / 23.47 / Nádszsa loco

Rapper Morpheus mi moc chybí,už aby byl venku ...

27. 07. 2021 / 01.19 / Zuzana23hruba

Morpheus bude propuštěn tento rok,podle toho co jsem četla na internetu v hiphop novinkách..

26. 07. 2021 / 07.37 / Helboy

Tak to by mě vlastně taky zajímalo,kdy se objeví zpět rapper Morpheus...Skoda že tyhle "real rappeři buď končí někde mrtvý,nebo na několik let v base,což je zrovna případ Morfa...

16. 07. 2021 / 23.29 / Terezka

Nevite co rapper Morpheus?Kdy bude na svobodě?

21. 12. 2008 / 16.16 / chr

old days are gone, brečte kuci *3* *3* *3* *3* *3* hehehehhhehehhehe

08. 09. 2008 / 16.34 / mrdání ježků

fuck off hip hop smrdíte a GESHO:moc si pícháš herák do krku dilino.Tvůj děda čuchá toulen a mlátí se tyčema po koulích a smrdí mu z huby jak kdyby mu tam prcalo stádo dinosaurů a v prdeli měl pěti metrovou tyč na dráždění opic.Smrdí ti jak vepřovýmu ksichhtu s banánem v prdeli a politej hořčicí a zalitej krémskou čokoládou od posraný milky.Zmrde Punk´s not dead!

10. 07. 2006 / 15.23 / Kadafi

a od filozofie do prdele!!!

01. 07. 2006 / 17.03 / efa

takže od hiphopu k filozofii

30. 06. 2006 / 14.05 / doggy

ano,filosofove=milovnici moudrosti..sem rad ze si svuj prispeve ktak zkratil:)

30. 06. 2006 / 13.15 / gesho

veda je vlastne asi "nomos"

30. 06. 2006 / 13.15 / gesho

mno teda "sofia" je spis moudrost

30. 06. 2006 / 13.13 / gesho

filein(milovat) + sofia(veda) = filosofia

30. 06. 2006 / 09.14 / doggy

tak sem se odhodlal az ted..uz se mi ani nechtelo odpovidat,ale co uz..vezmu to opet strucne...co se tyce tveho nazoru na hip hop jako kulturu,ja sem zase vyjadril svuj nazor a tim sem te chtel trosku navist k tomu,abys mi osveltil duvody toho,proc mas ohleden hip hopu(a nejen toho) takovej pocit jakej mas....he,uslechtila vec;)..pro nekoho to holt umeni je pro nekoho ne,to je otazka nazoru..ymslim ze neni nikdo,kdo to muze soudit,ani zadne hudebni ani jinej kritik...pro nekoho je hip hop zivot,pro nekoho poza,pro nekoho naprostej nezajem...zasahuji do zivota a nakousavaji individualitu..prece pokud si stojim za svym..pokud "chci byt sam sebou",tak se ovlivnit nenecham,ale chapu ze to neni tak uplne mozny,kazdej je necim ovlivnenej,ale i presto to naprosto individualitu neznici,ne?..to by cloveka muselo neco hodne ovlivnit..napadaji me ted jenom islamsti fanatici nebo hitlerovy masy oddanych lidi...tomu bych uz rekl hodne velka destrukce individuality.....hmm,deprese,alkhol,marihuana..v ranem veku..mozna ze tohle mel otaky vliv na tvy mysleni...nerikam ze me ganja nezmenila..taky sem byl jinej nez sem zacal hulit...hej o tom by se dalo tolik pobavit,tady to fakt nema cenu resit....prave zne ne!...odlisni lidi si nerikaji alternativni,...to by uz pak byla vypocitavost..a byla by moda a styl byt alternativni..nerikam ze tomu tak neni,ale ne u tech ldii,ale u mladych,kteri se hledaji...jen jim k tomu chybi presvedceni ,mysleni,chovani....heh..blazen...shodou okolnosti mi tak par lidi rikalo..az sem se za neho zacal povazovat...ne za mentalne narusenyho,nebo psychicky nemocnyho,ale proste za..blazna;))....hm,filozoficke bych nerekl,to je veda(?;) zalozena psis hodne na teoretizovani,spis bych rekl sociologicke kdyz uz,to je povetsine empiricka veda,ktera se temahle vecma taky muze zabyvat a jelikoz sem o kulturach,kontrakulturac a s tim souvsejicim stylem neco precetl,tak sem si to odpustit nemohl:)...ave..a uz to zkratme prosim:)...jo,btw..co vlastne resime?;)

29. 06. 2006 / 08.44 / doggy

prochy.. *8*

29. 06. 2006 / 06.47 / Prochynator

GESHO,DOGGY: peknej "battle" hosi *1*

29. 06. 2006 / 03.48 / Kuba2

Gesho: Nezjišťuješ občas, že jsi grafoman. *8* Nemyslím, to ve zlém. Jen jsem si to myslel před nějakou dobou o sobě. Právě ale zjištuji, že na tom nejsem tak "špatně". *15*

28. 06. 2006 / 20.03 / doggy

ale chtelo by to spis pokecat nazivo,nejedes na tyngl?;)

28. 06. 2006 / 20.00 / doggy

ale neboj,to prijde;))

28. 06. 2006 / 19.47 / gesho

jeste ze tak :)

28. 06. 2006 / 19.29 / doggy

a sakra..cely sem to precetl a proste musim na nektery veci reagovat...ale ted ne..sem trochu *13* *1*

28. 06. 2006 / 17.08 / gesho

doprdele, sem to chtel zkratit a zas tohle, bleh, no nic, doufam ze se sem ted dyl nedostanu :) nic proti doggy, ale to psani me neda :), no nic mejste se mazu na soch. symposko

28. 06. 2006 / 17.07 / gesho

absolutne si nepochopil, co jsem psal, chapu to, protoze sem psal mezi radky a to kazdy nevidi, to zaprve, zadruhe sem proste nemel cas ani chut to rozebirat prehnane do detailu

proto nenavidim fora,zabijarna casu, ted mam chut opravdu projet cely tvuj text a reagovat temer na kazdy druhy radek, tim by vznikl text, alespon 3krat delsi nez ten tvuj, tvoje reakce, protoze se rychle nevzdavas, by byla jeste delasi nez muj text atd., chupu ted,ze nad vecma premejslis, ale to co se mi snazis priblizit, dovolim si tvrdit, ze u z dlouho chapu a tohle ustavicne zjednodudovani vede akorad k tomu, ze si neporozumime, pricemz nas nazor nebude az zas tak odlisny, jako se na prvni pohled zda.

jinak asi proste nechapes, ze me je do hip hopu hovno, obecne neodsuzuju tu "kulturu" odsuzuju jine (fasouny, jehovisty, pankace, ktery cichaj toluen a rezou se mezi sebou tycema, popaky(alespon ty agresivni), scientology :), nabozensky fanatiky). jen jsem napsal svuj vlastni nazor (ktery sem opakuji nikomu necpal), jen jsem se proste vyjadril, protoze jsem mel chut a mam na to pravo. jsem, myslim, celkem asertivni clovek a nestidim se zato.

ad individualita, jasne, ze je kazdej individualni, ale nekteri min nekteri vic. ale jsou veci, ktere z tzv. kultury zasahuji do kazdodenniho zivota a tim nakousavaji samu individualitu daneho jedince. navis proste hiphop me nepripada jako natolik uslechtila vec, abuy se mohla stat soucasti nejake casti meho zivotniho stylu (nejsem prehnane kritickej nebo nepristupnej, ale mam nejake sve vybudovane predstavy o umeni)

btw, nikdy sem nebyl samotar, minimalne tak jak ho chape dnsni spolecnost, vdycky se kolem me tocilo hodne lidi, sem vyrecnej, (nekdo by rekl i vtipnej), hodne kritickej, hodne drzej, hodne asertivni, proste at uz z te negativni nebo z te pozitivni stranky se se mnou vzdy bavilo hodne lidi, ale jak jiste vis, je bavit se a bavit se... ale fyzickym samotarem jsem nebyl, vetsiny lidi, co se pretvarely me alespon chteli mit za kamarada, vsak pravch pratel bylo vzdy malo, ale to jiste vi kazdej, ze optavdovych pratel je hodne hodne po malu. je pravda, ze psychicky jsem byl spis samotar a to mi zustalo, mam-li nejakej opravdu zavaznej problem nereknu ho nikomu(ani pritelkyni, ani nejlepsim pratelum), proste jsem zvyklej se stim poprat sam a pekne to v sobe podusit. je to asi spjaty s rannym detstvim, mel sem asi od 8 let deprese, asi jsem byl v tak mladem veku zbytecne inteligenti a pletlo se mi to do zivota, jezdil jsm k psychiatrum, ale nikdy mi nepomohli, byla to ubohost a od te doby citim k temto lidem veliky despekt (bohuzel jsem nepoznal ty prave a tem vsem se omlouvam, protoze vim, ze mnoha lidem urcite pomohli), jak rikam, psychiatri mi prisli spis smesni nez prospesni, bavili se se mnou jako s ditetem a absolutne neodhadli sirku a hloubku meho problemu. nakonec se to nejak podarilo utlumit, ale byl to spis muj boj a pomahali mi z toho veci jako alkohol a marihuana (okolo 14 let sem uz byl daleko vyrovnanejsi).
----------------------> z tohohle pohledu ano, jsem samotar, ale ktery je obklopeny mnoha lidmi :)

ad "....no..a pak si dosel k alternative...asi tam kde sem ja ted...alternativnejsi lidi..ti co nejdou s proudem..s masou...to naprosto chapu..ale poradm i to nebrani,mit nejaky pratlee i mezi lidma kteri nejsou zrovna nekonvencni.." ja nikdy netvrdil, ze se bavim jen s alternativnimi jedinci, vubec to slovo alternativni je mezi timhle odlisnym typem lidi tak fregventovany ze straci i svuj preneseny vyznam :), mam dobe kamarady i mezi uple obycejnymy lidmi, kteri nepremysleji tolik nad svoji psychikou a zijou vic "realne" nez ja, ale z nejakeho duvodu si jich velice vazim a rad snimi travim cas, ale moji nejblizsi pratele jsou daleko spis nez alternativni nazyvani vetsinovou spolecnosti jako blazni, blazen je vubec pekny vyraz , ktery tuctak pouzije spise nespravne, nerekne tak cloveku se silnou psychickou n vadou, ale cloveku, ktereho neumi presne a blize definovat a nazyva ho tak ze zavysti (takovy ti blazni byvaji casto dalko vzdelanejsi a a uspesnejsi, nekdy vsak daleko neuspesnejsi ve spolecnosti :) tojen v zavyslosti natom jak si nas blazen postasvi hlavu nejen ze zavisti, ale i ze strachu atp.)

a ten zaver, fylozoficke slovickareni o pojmu styl sis mohl odpustit, to bylo dost zcestne

finito

28. 06. 2006 / 16.43 / Marty

slysim to poprve a nezda se mi ze je to nejak spatne, myslim ze to chce podlechnout vicekrat. Maji svuj stylek, texty fpoho, wladimr ruluje *14* ...dal bych tomu cas...

28. 06. 2006 / 16.06 / doggy

uff..ok,zacatek vezmu hopem..koukatelenj fotbal..v pohode.t.aky me zaujme nekdy....he,tolik nepretvarujou,ne tak moc namysleni...min nebo vic nez kdo?..nez ostatni?;))..kdo ostatni?...jasny ze v hip hopu najdes vic dementu,pac se tma serou maly decka,ktery nemaj jeste ukncenej vyvoj,a i nekteri dospeli hip hoperi sou fakt kreteni,kteri bud maji vyhuleny mozky ,nebo sou fakt tak blbi..ale..tvuj treti odstavec beru jako velkej predsudek..nemuzes prece jen tak odsoudit celou kulturu ..nebo resp. muzes,ale pak to o tobe neco nedobryho vypovida..to je prece blbost,kazdej clovek co se toho druhy kultury,nebo jak to nazvat ucastni,tak je individualita,kazdej je jinej,pokud se vratim k tomu beabtoxu..kazdej to dela pro jinej duvod,nekdo treba pro zadnej,jen tak..vyluzuje si hudbu drzkou..to je jako bys rekl ze cely malovani je poza,nebo ja nevim..a taky by to byla kravina..a stene tak battle...co sachy.?..taky sou dva proti sobe a ukazuji co umi,to stejny fotbal,stolni tenis,cokoliv.....hm,nezarazoval..kazdej je v puberte necim ovlivnenej..hudbou co posloucha,tim co cte,atd..ale jo.r.ekneme ze chapu..asi si byl celkem samotar....no..a pak si dosel k alternative...asi tam kde sem ja ted...alternativnejsi lidi..ti co nejdou s proudem..s masou...to naprosto chapu..ale poradm i to nebrani,mit nejaky pratlee i mezi lidma kteri nejsou zrovna nekonvencni..treba na nektery lidi ze tridy(ted uz byvale)..bych se nevykaslal......rikas nebyl v tom styl.a.le uz to ze ses zaradil do nejake skupiny je styl...tim ze se odlisujes od jinych,tim uz vytvaris urcitej styl,takze pozor na skatulkovani:).....the end

28. 06. 2006 / 13.01 / gesho

hehm, ted kdyz to po sobe ctu, bleh to je gramatika, opravim jen tech 114let na 14 ;)

28. 06. 2006 / 12.59 / gesho

de facto si o fotbale a hokeji myslim to same, ftbal vubec nesleduju, jen ted kdyz zacalo mistr. sveta sem nekdy kouknul, navnadilo me to, zkusil sem si tu atmosferu predstavit a hral se opravdu koukatelnej fotbal, ale ze by me to nejak uneslo...

hokej sem hral 13 let zavodne a uznavam, ze se v tomhle sportu take vyskytujou dementi docela ve velke mire, ale vetsinou se tolik nepretvarujou a nejsou zas tak moc namysleni a hlavne se to da rict o tech lepsich hracich.
nikdy sem tez netvrdil, ze jsou vsichni namysleni kokoti. je mi jasne ze jsou skupinky, ktery si jedou battly na soukromejsich akcicha a ze jsou celkem v pohode, to jsem uz take naznacoval...

ad "maji vlasnti svet,kerej nemusi byt vubec spojenej s hip hopem,delaji dorpovod ruznym dramikum,zivym kapelam,zakladaj vlastni kapely,zkousej proste ruzny veci..."...a kdo ne?, nc z toho jsem nespochybnil, jen jsem rekl, ze me osobne to pripada jako kyc, pretvarka, a poste jen ten ubohej styl"

ad moje mladi (teda spis ranne mladi, protoze ja rozhodne jeste mladej sem :) mno ja do tech 114-ti let se nezarazoval nikam, travil sem celkem dost casu sportem, tenis, hokej , hodne sem cet a psal, kreslil atd, nemel sem na zadnou "kulturu" cas, s lidma ze sportu jsem sice celkem rad travil cas, ale byl tam v obou sportech asi jen jeden clovek, ktereho jsem povazoval za pritele a ne jen za kamose, co se tyce knih, to byly mi dobro pratele :) a v lidovce, kde sem teda kraslil, jsem se stykaval s lidma, kteri styl vyhraneny nemely, ale meli takovej ten zabeh (narozdil od vsech ostatnich) tvorit a dokonce nad tim i premyslet, lec ani tam nebylo moc lidi se kteryma bych si opravdu rozumel.
okolo tech 14-ti let, jsem pres bratranka poznal skupinku asi 30-ti lidi, kteri se odlisovali od vsech ostatnich, byly pomerne starsi, ale vyskytovali se i stejne stari jako ja, jo mozna tam byo par punkeru :), par hipiku, par lidi posklouchalo to a dalsi zas ono, ale spojovali je spis uplne jine veci, lidsky hodnoty, umeni, mysleni, tolerance, pohoda, naky ty spolecensky drogy (ikdyz zase ne vsichni, taky tam bylo par lidi, co by nevzalo do huby maso, natoz alkohol or marihuana), proste ruznoroda spolecnost, ktera spolu travila cas, to byla moje kultura, ale nebyl v tom styl, jeden druh hudby, nebo oblikani. taky se ty lidi dnes uz tolik nestykaj, vetsina je na vejskach neb dela to co chtela, muzika, umeni (malirstvi, socharina), nebo se alespon nestykaj v tak hojnem poctu, ale nekolikrat do mesice, stejne vidim vsechny ty opravdu dobry kamose, z toho sirokeh okruhu, zbylo jen to nejuzsi jadro cca 10 lidi, ktery vidim kdy jen mam cas a se kteryma si opravdu rozumim a mam radsot z toho kdyz snima travim cas.

tot fse

28. 06. 2006 / 10.57 / doggy

kaspy..prago union muzu:)...
gesho..hele..ja se treba venuju beatboxu..to je jeden z elementu hip hopu..ale cim vic se do toho dostavam(ted uz beatboxuju neco pres dva roky),tim vic vidim ze beatboxeri maji vlasnti svet,kerej nemusi byt vubec spojenej s hip hopem,delaji dorpovod ruznym dramikum,zivym kapelam,zakladaj vlastni kapely,zkousej proste ruzny veci...samozrejme v beatboxu se taky poradaj battly...a samozrejme,nekteri ti kluci co sou u nas na spicce sou namysleni curaci co si mysli ze kdyz davaji,tak umi vsechno a nekteri sou zase naopak hodne v pohode...kohuti zapasy..a co je potom fotbal,hokej?..tohle zase prijde nesmyslny me..cumet u televize dve hodiny na fotbal,divat se jak za tim pobihaji..pro me ztrata casu..kohouti zapas jak si rekl....a co se tyce stylu..kdyz si byl mladej..nevim kolik ti ted je..taky ses nekam zarazoval,neco si poslouchal,zil si nejakou kulturou...to ze ted ti zadna nevyhovuje uz je jina vec..samozrejme lidi kteri tim zijou moc a pak sou husti,pretvarka,atd..ti uz sou ztraceni..to je pak spatny;)..

28. 06. 2006 / 03.35 / gesho

2do
jasny, ja jen nechci zbytecne nikoho prudit, proto zduraznuju, ze je to ciste muj postoj

2fine_ray
nerekl bych ze mi hip hop a veci kolem nej nic nerikaji, daleko vic mi nic nerika prave hip hopova "muzika" ;)
moje 2 sestry a dost kamosek dela scenickej tanec(teda hlavne)+street dance+disco atd. proste od nas z mesta je tanecni skupina, ktera nekolikrat postoupila na mistrovstvi sveta, nerikam, ze show dance ma neco spolecneho s hiphopem, ale jakasi vis takovehle tanecni akce a ruzne mistrovstvi se poradaji soucasne, protoze zas tolik skupin v nasi republice neni a proto se tyhle odlisne styly setkavaji pri podobnych akcich. Ne ze bych nevynechal ani jedno vystoupeni, ale byl jsem nekolikrat napr. na zminovanem mistrovstvi ceske republiky, kde sem videl jak street, tak battle, electrobuggy, breake atp. byly to oficialne nejlepsi vybery z cr (netvrdim, ze nekde nejsou mene zprofanovane akce, ktere maji lepsi atmosferu)

chapu, ze pro nekoho je to zivot, tanec, hudba i styl, ale me to proste nesedi, stejne mi to porad pripada jako krocani naparovani a kohouti zapasy, z tech lidi, co sem ja videl crsi pretvarka a predem naordinovany styl drzeni tela, mluvy i humoru, atd atd. tak zvany zivotni styl, ktery nenecha vyniknout myslence, ale stava se tuctovou veci... je to stejny jako se vsim napr. disco a pop kultura(mtv), metal, hardrock motorky.... hafo hustejch veci :), kazdej mladej se nejak zaradi, ale az mu to v hlave trochu dozraje, uvedomi si, ze styl kolem je trochu mene inteligentni nez byval a ze lidi kolem nej maj uz jine zajmy nez ten jeden, co je spojoval a vsechno to co z toho zbylo je jen poslech 3 pisnicek tydne pro nostalgicou atmosferu. ano jsou vyjimky, ale ja se bohuzel jeste s zadnou z hiphopu nesetkal (nerikam, ze se s tema lidma nebavim, nebo jednou zacas nezajdu na pivo, alenikdy si snima nebudu rozumet)...

cela ta otazka je daleko slozitejsi a sem nucenej zjedodusovat a zjednodusovat, divim se, ze ma nekdo vubec trpelivost to cist ;), ale, ale chtel sem ti naznacit, ze si myslim, ze vim o co jde, jen mi to je proste trochu proti srsti, a tim bych to uz opravdu uzavrel :) tak radsi nereagujte ;)

27. 06. 2006 / 22.56 / fiNe_r@y

GESHO: dovolil bych si reagovat na battly co narážíš.. *10* je vidět, že v tomhle směru Ti hiphop a kultura věci kolem nic neříká, neni to výčitka.. ale když nevíš.. tak nešiř.
už jen proto že pravidelně jezdim po akcích jako jsou streetdance battles crew vs. crew atd. Je hafo lidí co tim žijou, pro který to není nějaký napařování.. ale život.. tanec.. hudba.. styl oblékání.. cokoliv.. je to pro ně všechno. A třeba v tomhle na tom ČR neni až tak špatně.. ;-) muzikou.. jistě nedostatky jsou..ale kdo nic nedělá nic nezkazí ;-)

27. 06. 2006 / 21.54 / pix

Proto neposlocham rep :)

27. 06. 2006 / 21.25 / Do

gesho:mne se zdá, ze kdyz lidi pisou, co z a na hiphopu se jim a proc líbí (v reakci na tvou), neznamená, ze si to berou osobne, oni teda ne *14*

27. 06. 2006 / 20.39 / omn

cos cekal???:)))) PSH je uz roky nejvetsi ceskej shit...dej si super croo

27. 06. 2006 / 20.24 / gesho

2dantez
mohlo by to tak byt, nepochybuju o tom, ze muj nazor je irelevantni, ale ne kvuli tomu, ze hiphop neposloucham, ale kvuli tomu, ze nereagoval na dane tema, ale na hihop jako takovy, tudiz i tvoje reake vuci me je irelevantni ;), ale to mas fuk, nekolikrat sem napsal, aby si ste si to nebrali osobne, uzavremes toto tema, ktere se odbocilo od meritu veci...

27. 06. 2006 / 20.09 / Kaspy

pravě to album stahuji z YP FTP. už jsem slyšel dva songy a peneří sakra sklamali. Kde se to hrabe na repertoár?
btw: co říkáte na Prago Union? muj aktualní favorit v CZech HIPhopu.

27. 06. 2006 / 19.51 / Qwein

Dante2 : tzn kde ?

27. 06. 2006 / 16.28 / dante2

GESHO: tahle diskuze se strhla kolem HIPHOPove desky takze kdyz to neposlouchas tak je tvuj nazor irelevantni... a hloupej muze byt kazdy styl kdyz se dela hloupe...
QWEIN: repertoar se neda s tou novou vubec srovnat, ani hudbou ani obalem... ukazky jsou na idnes, cela je na onom miste...

27. 06. 2006 / 15.27 / gesho

jasne, ja nici nazor nenapadal, je fakt, ze se nebranim vubec zadnemu stylu hudby, kdyz je dobry, ale hiphop me z tech znamejsich vadi skoro stejne jako klasicky mtv pop, nebudu to uz znova, ani detailneji popisovat, nerikam, ze nemas pravdu napr. s tema modifikacema a ze to nejni zajmavy, ale to uz je jina otazka a hudby se to bezprostredne netyka, stejne s tebou souhlasim, ze hiphop je bezprostredne spjatej s cernoskou komunitou v usa a snima to je spojeny i kulturne, ale uz ten celej styl ac od negru se mi proste od zakladu prici, naparujuici se kohouti atd. malokdy se snazej neco rict, nerikam, ze je to podminka muziky,kterou si poslechnu, ale me proste celej ten styl nesedi, pripada mi hloupej....

27. 06. 2006 / 15.07 / Qwein

Oy, kde si muzu poslechnout novy penery ? Este sem nemel tu cest s novou deskou ale co se repertoaru tyce tak bych PSH neodsuzoval...

27. 06. 2006 / 14.24 / efa

GESHO: je to otázka pohledu. Já hiphop respektuju, i si ho celkem solím bych řekl. Sformoval mě někdy kolem 94 roku :) První mé CD bylo 100% RAP :) Uznávám ten styl, fascinuje mě jak se modifikuje pro každou zemi. Japonský, polský, maďarský, indický, latinskoamerický. Ta póza k tomu patří. Všichni ji hrají protože jedině negr je pózer, kterýmu to věřím. Zbytek kopíruje vše co se děje tam v USA. Hip hop tu je. Neodsuzoval bych ho. To že to poslouchaj 13ti letí je fajn. Na tom není nic špatnýho. Každý si tim musí projít. Ad texty. Existují skvělý věci, existují naopak i hrozné výplody, které když slyším tak mě vyloženě vadí ale to máš se vším. Otázkou je kdy se Hiphop dostane do slepé uličky a přijde třeba zase něco jiného. Co už vůbec nepoberem bo nám bude 60 :) peace yo!

27. 06. 2006 / 14.12 / gesho

mno, me hiphop nebere ani ceskej ani zahranicni, takze bych si sam od sebe neposlechl ani stary psh, ikdyz jako par pisnicek sem mohl jdnou za den slyset ;), nechci se nikoho dotknout a je to muj subj. nazor, ale hip hop nejen, ze mi opravdu pripada jako velice primitivni styl ala gangstazz jak tu nekdo psal a vsechny ty battles a podobny veci me pripadaj spis jako kohouti zapasy bo ruzny dementi predhaneni se. a z 98,9% me serou texty, texty naprosto priserny, mozna to ma jakous takous formu, ale i ta je naprosto jednoducha. ten obsah......to je jeste vetsi bida, pripomina mi opravdu spatnou a obhroublou bezmyslenkovitou poezii hozenou do 4 tonu a sesti nadechu.....

tak se dyztak neurazte :)

27. 06. 2006 / 11.36 / PEpe

Z ceskyho hiphopu me posledni dobou potesili novy Jizni P.I.O. - PIO Squad nebo jak tomu nadavaj. Tezky hutny beat sice v "americkym" stylu, text podanej taky v "americkym" stylu a clovek si mozna na prvni poslech nevsimne te ironie s jakou prave na to, co resite, P.I.O. dobre narazej - sex, auta, prachy a reeep - to je to co chces?... delaj si z toho dobre "prdel"... to album fakt stoji zato, stejne jako jejich prvni a tim se radi mezi jedny z mala, ktery aspon podle me nejdou do sracek. jinak ceska hh scena shit shit shit a akce plny decek ktery cekaj az jim nekdo rekne hip, aby oni mohli rict hop.....

27. 06. 2006 / 10.39 / dante2

taky me to tak nejak zklamalo... a obal taky... nevidel jsem teda vnitrek... chjo, a ja se na ty wladimirovi vjeci tak tesil... :((

27. 06. 2006 / 10.24 / abdul cana

poslouchal sem ,ale cesky hip hop je mrtvy...ted posloucham to co sem poslouchal pred hip hopem.....tohle album a nejen tohle je po hudebni strance hrozna sracka! *8*

27. 06. 2006 / 10.14 / fiNe_r@y

taky sem zklamán.. pár dobrejch věcí tam je beaty sou krutý, ale jako celek tak 60%... *7*

27. 06. 2006 / 09.11 / Do

sak já vam dam, prejedu vas svym cernym lamborginym s bilou kožou a bekovkou na 36° efo 36 !! a ketou na mé oholené hrudi, vy neznabozi *15*

27. 06. 2006 / 00.15 / Lemondog

Tak jsem si tady po přečtení recenze nasazoval sluchátka s despektem, ale je to ještě horší než jsem čekal... zlatej Repertoár...

26. 06. 2006 / 23.12 / MistrFana

btw. zmiňovaný YP FTPko je přístupný? Mam tady pár kousků který stojej za to podělit se o ně *1*

26. 06. 2006 / 23.07 / MistrFana

No poslechnul jsem si to teda, ale tohle už nejsou starý dobrý PSH, není nad starý old-skůůlovky..

Aneb všechno je na BETON *14*

26. 06. 2006 / 21.55 / zoom

tohle uz pro nas oldschool hiphopery proste neni... je to deska, jak pres kopirak prejeta jak rika Efa americkym steelem, zel kopirak je tak na picu, ze vysledek je opravdu o nicem..snad jen, ze zvuk ma fakt koule.. to je jediny, co me zaujalo asi..

26. 06. 2006 / 18.33 / [ K! ]

Bishop - doporučuju CUTalogue od DJ Opii - sekec! Pominu-li demenci s Tafrobem, hroznej třetí track s DupX-em a mám ten dojem osmej s zase s Tafrobem. A ElNino Giannii Bello mě taky moc nevzal. Ale zbylejch 73% kvalita!

26. 06. 2006 / 18.31 / [ K! ]

Doggy - jasan, Supercroo je o ničem.

26. 06. 2006 / 17.52 / doggy

sranec,..psh si hrajou na gangstazz,zacina se jet styl podobnej supercrooo..to podle me neni spravna cesta..

26. 06. 2006 / 17.24 / Bishop

Hipec poslouchám deset let, ale českej už tak 6 let vůbec. Jsou to skoro vesměs všechno stejný věci. Občas je někdo něčím výraznej, ale to je spíš náhoda. Dobrý jsou battly někde na živo nebo ta kultura jako celek žejo. Breakdance, graffity, hudba, životní styl. Jako super, ale takovej pop, do kterýho se hiphop jako styl začal "nedávno" zařazovat, to myslím právě to lamborginy a pod. To je děsnej shit bez v kusu a invence. Skoro nejlepší je podle mě zůstat za velkou louží a poslouchat tamní hipec. Třeba první Black Eye Peace jsou sice ted ve stylu toho "Lamborginy", ale co měli dříve za parádní pecky .... Nebo známý gangstarr, Roots, Tribe Called Quest, Dwele apod. To doporučuji.

26. 06. 2006 / 17.21 / schwita

wladimira 518 znam dlouho. videl jsem hodne jeho praci na komiksovym poli. vzdycky me dokazal prekvapit. ma nezamenitelnej rukopis. nervozni linky a paintbrushe. v recenzi na tohle album psali, ze booklet delal celej wladimir. videl ste nekdo i vnitrek? bohuzel jsem za kopeckama a nemuzu to zcheckovat. jestli je to stejny jako cover, tak se pobleju. uff. old days are gone.

26. 06. 2006 / 17.18 / exoffo

O. : no to určitě *8* *8* *8*

26. 06. 2006 / 17.14 / o.

kdybyste hipec neposlouchali, měli byste to jednodušší! *4*

26. 06. 2006 / 17.10 / exoffo

poslechl jsem a taky mě to nějak moc nebere...příjde mi to všechno strašně stejné...prostě na jedno brdo....takže pro tohle palec dolů *10*

26. 06. 2006 / 16.45 / efa

PEE: cover je luxus :) ten mě baví ale obsah pusto prázdno.

26. 06. 2006 / 16.43 / Carlo$

Je to shitka souhlasim...nezaujalo naprosto nicim... *2*

26. 06. 2006 / 16.28 / Pee

to EFA: celkem by me zajimal tvuj nazor na cover. ja jsem byl celkem neprijemne prekvapen. nechapu co to je za ulet :( ze by nova hiphopova era :-O je celkem fajn ze se nedal cesou jako vsichni, ale zas vyhrabat neco tak oldschooloveho.. wladimir ma u me velky respekt, ale jestli je toto teda jeho prace tak blee... muj nazor .-)

26. 06. 2006 / 16.16 / smiley

don`t diss `em - prodej jim trigga

26. 06. 2006 / 16.07 / yara

to je jasne Yfo, mas ted rozmazlene ousko hauziikem *14*


© Copyright 2012–2024 youngprimitive.
All Rights Reserved.
DámskéPánskéDětské