V tomto okně si můžete upravit používání cookies podle vlastních preferencí. Pokud ponecháte výchozí nastavení, budou povoleny pouze cookies nezbytné pro fungování webu.
Technické cookies jsou nezbytné pro fungování webových stránek, není tedy možné je zakázat. Obvykle se nastavují v reakci na akce, které na webu sami provedete, jako je nastavení zabezpečení, přihlášení a vyplňování formulářů. Tyto cookies můžeme nastavit my nebo poskytovatelé třetích stran, jejichž služby na webu využíváme, a neukládají žádné informace, které lze přiřadit konkrétní osobě. Můžete si nastavit svůj prohlížeč tak, aby blokoval soubory cookie nebo o nich zasílal upozornění. Mějte ale na paměti, že některé stránky bez těchto souborů nemusí fungovat správně.
Cookie | Popis |
---|---|
cookies_level | Vaše nastavení cookies z tohoto dialogu |
PHPSESSID | Relační cookie udržující ID aktuální session |
Analytické a výkonnostní cookies se používají k analýze návštěvnosti webových stránek a k dalšímu zlepšení jejich fungování. Pomáhají nám porozumět zájmům návštěvníků a způsobu, jakým naše webové stránky používají. Tyto cookies neshromažďují informace, které by vás mohly identifikovat.
Cookie | Popis |
---|---|
_ga_Q5WWRN5W1M | Cookie analytického systému Google Analytics |
_ga | Cookie analytického systému Google Analytics |
Jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.
Cookie | Popis |
---|---|
_gcl_au | Marketingová cookie Google Adwords |
_fbp | Marketingová cookie Meta |
Už dva dny tu bojuju s IBERIA.COM. Letecká společnost, se kterou sme před rokem letěli do Brazil. Při letu zpátky bylo víc cestujících než letadlo uneslo, tak nás poslali s British Airways a vytiskli kompenzační kartu na 150 euro. Že nám ji na nejbližší pobočce IBERIA proplatí. Jediná pobočka blízko ČR byla ve Vídni. Tam sem volal ale řekli mi že musím zažádat o proplacení do Frankfurtu. Na ty cipy sem nesehnal email, tak píšu na nějaký mail do španělska, kde popisuju svoji prosbu. Už podruhé se mi email vrátil od robota, že musím přesně podle manuálu nadefinovat předmět emailu. Hned první zádrhel je mé osobní iberia číslo. To už opravdu netuším a nevím ani kde ho sehnat. Taková společnost to má strašně ošéfovaný. Baví se s váma roboti a pokud nesplníte přesné náležitosti mailu, nikdo s váma nic řešit nebude. Připadám si jak blbec, co nemůže získat své peníze a platnost té kartičky co nevidět končí. Kua...tak znovu :)
ej to mi neco pripomina austrian airlines let nyc-vidn a bagly sem shanel mesic po kouskach oj tech telefonu do vidne ..... *3*
Víš jak to bylo v Pelíškách - vyděržaj pioněr
menina: hele nezobrazuje mi to novou poštu takže sem o tom vůbec nevěděl a přečet si to až ted :(
EFA: jestli pekne poprosis ;) muzu se obetovat a zajit ti do pobocky tady v Barcelone .... .... jo a diky, za moji predeslou prosbu o jeji publikaci do NEWS ! *7*
ja to tam taky nenasel, ale google to vystrachal nekde jinde ;)
kony: kua dík. pošlu to tam. sem lama. nenašel sem to tam
myslel jsem samo fax, ale nad tim jsem ti poslal jeste dalsi kontakty :)
kony: email tam nikde nevidim právě. jen fax
nebo:
IBERIA
Westendstr. 12
D-60325 Frankfurt
Telefon: 01805 / 442900 (tägl. 8.00-22.00 Uhr; 0,12 EUR/Minute)
Telefax: 069 / 7166-149
EMail: eurores3@iberia.com
Homepage: www.iberia.de
EFA: a zkousel jsi poslat mail do toho Frankfurtu?
Frankfurt. Oficina aeropuerto
Terminal 2, Abflug E, Schalter 922, D-60549 Frankfurt
Fax: (069) 69071859
Diario 06.00-08:30, 10:00-15:15 y 16:15-19:30 horas
myslis ze ti to za tech 150 EURo stoji?
to to resis klasicky brzo, po roce *8*
a bude hůř