Aktuálně

15. 10. 2007 / Filip Urban / aktuálně

Omlouvám se ale nemůžu jinak. Trička sem stáhnul, do tiskového centra v Tescu sem poslal informativní email že trička stahuju a že přeju hodně spokojených zákazníků a doufám že je tím kauza u konce. Ale spletl sem se. Dnes mi došel email že pokud budu nadále šířit v elektronické podobě tenhle design, podávají trestní oznámení. A já si říkám kua tak kde sme? Ok profitování na podobnosti loga, dobře to bych ještě jakštakš pochopil že to nějakým MILOŠŮM z vedení může vadit, ale tohle už přehání? Koho chtějí zastrašovat? Z jakýho důvodu a hlavně proč? Doufají že mladej týpek stáhne půlky když někdo komu denně proteče x mega milionu kontem zvedne prst?



SOUBOR STAHUJTE ZDE: youngprimitive.cz/cesko/slovensko.pdf


Tohle mě zvedá ze židle. Nezlob se DO ale tohle je přeháňka. Nejhorší je že nevím co můžu co ne, na co mám právo. Kua že já nestudoval ty práva sakra :( Nicméně odkazy níže už nenajdete. Najdete tam pouze můj protest v PDF souboru. Ve stylu "svou pravdu nebudeme skrývat" vám heslo sdělím až pokud si zažádáte na můj email: efa(at)youngprimitive.cz

Možná si říkáte: Proč tolik provyku pro nic. Proč to nenecháš být. Trička si prodal tak co pícháš do vosího hnízda. Ale vám nedošly emaily o trestním stíhání. Nikdo ze spřátelených webů YP Commonwealthu si nedal na web akci s DO IT YOURSELF ikdyž sem to rozesílal (Kromě kojící matky Tiny vy třasořitkové :). Nechtějí mit problémy zbytečně. Chápu Je to můj fight. Oukej.

Ale já se nedám lehce a i kdybych měl jít do juda :) tak si to dám, protože za chvilku nám tam někdo nahoře zakáže zpívat na veřejnosti, čůrat mimo pisoáry a ve finále k vám přiletí robůtek kterej vás pleskne, když řekne sprostý slovo. Tohle ne kua. Přestože mi táhne na třicet a přišel sem o většinu mladitstvích ideálů tohle by se za hlavu sakra házet nemělo...Jdete do toho někdo? Vyrobíte si to tričko? Vyfotíte se? Ukážete se? Nebo ste poseroutkové?

UPDATE: Tady sem založil na YP FORU galerku, do které můžete dávat své fotky v tričku. Zatím je tam NO IMAGES WERE FOUND tak pevně věřím že se tam nějaký objeví. Zkuste udělat víc než mi poslat zprávu že mám váš support :P



Komentáře

Kontrolní kód: kontrolní kód
22. 10. 2007 / 12.51 / dukla-tn

AMBIENTE: dik .. o tom ze je tesco ochranna znamka samozrejme viem .. nejde mi o partyzansky boj za lepsiu spolocnost .. osobne som si myslel, ze musi byt [prianie matkou myslienky - mala by byt] nejaka moznost ochranne znacky nazvime to 'umelecky upravovat' .. viz kauza kfc/tgm {odkaz} atd ... kedze nie som pravnik, ale grafik, tak ohladom ochrannych znaciek atd mozem citat kolko chcem, ale chyba mi prirodzene schopnost pravnickej interpretacie ... kazdopadne teda ak si pravnik/pravnicka, resp ak to tu niekto taky cita ... ako je to teda vlastne s pouzivanim ochrannych znaciek 'v umeni'? dik moc za veshkere info .. ;-]

21. 10. 2007 / 18.56 / ambiente

to Dukla: pozor, neplést pojmy s dojmy - Tesco je ochraná známka a není to žádné dílo, tudíž se na to nevztahuje zákon autorský, ale zákon o ochranných známkách (č. 441/2003 Sb.) - konkrétně §8, odst 2, b) a obchodní zákoník a poskytování loga byť jen v elektronické podobě by šlo analogicky považovat za reklamu odst 3, d)

19. 10. 2007 / 23.00 / efa

COOBA: heheh kdyby se na ně vrhli všichni originální výrobci tak borci nevylezou z chládku :) {odkaz}

19. 10. 2007 / 22.16 / c00ba

ad. autorska interpretace > jj je to IMHO tak jak pise DUKLA. To uz vetsim pruserem zavani treba tohle {odkaz} :D

19. 10. 2007 / 17.58 / efa

LUCKY_MAN: já doufám

19. 10. 2007 / 17.51 / lucky_man

Ale problém s prodejem ste jednou pro vždy vyřešili,ne? Chtěli abys to triko stáhnul....což si udělal. Tímto může být kapitola trička a prodeje a zisku apod. uzavřená.

19. 10. 2007 / 17.46 / efa

DUKLA: taky sem přesvědčený o tom že za šíření toho designu už mi nemůžou vůbec nic. Problém to mohl být do chvíle kdy sem to asi prodával.

19. 10. 2007 / 17.14 / dukla-tn

PUF: podla novely autorského zákona z roku 2006 >
Bez souhlasu autora je nově možné užít dílo pro účely karikatury, parodie, parafráze nebo koláže, pokud takové užití bude v souladu s dobrými mravy a v rozsahu vyžadovaném s konkrétním účelem. Užití nad rámec tohoto omezení bez souhlasu autora původního díla by bylo zásahem do jeho autorského práva.
myslim, ze primarna je idea parodie 'Cesko' ako krajina komnzumentov .. cize tu nedochadza k porusovaniu prav k ochrannej znacke ani k parazitovaniu na povesti ... ;-] Ale nie som pravnik, nemienim sa hadat, napisal som len svoj nazor...

19. 10. 2007 / 12.34 / [ K! ]

PUF - to6 aspo+n 6e mz ostatn9 sme v suchu... nebo ne?

19. 10. 2007 / 08.44 / Puf

DUKLA-TN: ...uff nastudovat by jsi si mel spis TY, schvalne si precti neco o autorskem pravu, registrovanych znackach apod. Budes se mozna divit... Efa na tom proste vydelaval a to je neoddiskutovatelne (a jak uz tu padlo momentalne je fuk zda slo o 100 nebo 10000 tricek). Osobne si myslim ze Efa by mel byt rad ze ho rovnou nezazalovali (muj nazor ze pokud to udelaji tak vyhraji) a dali mu sanci to proste zamest. Na recesi, 'autorskou interpretaci' apod. by se dalo podle me uhrat kdyby to ale neprodaval!

18. 10. 2007 / 16.56 / dukla-tn

je to nezmysel, nic ti nemozu, robia bububu a reagujes ako male decko ... je to 'autorska interpretacia', co je pravne nenapadnutelne .. ako 'profi' grafik by si si tuto tematiku kazdopadne mal nashtudovat! ... ;-]]
> {odkaz}

18. 10. 2007 / 13.03 / romicka

rider: to by me zajimalo, co to je posunem to dal. jakoze podas na tesco zalobu a trestni oznameni ty?! *8*

18. 10. 2007 / 10.08 / [ K! ]

Ještě jedna verze {odkaz}

17. 10. 2007 / 23.25 / Ivan

Já si myslím, že stějně největší průser bude s tím motivem té zlé Edny Bedny, za to by ti opravdu mohly právníci nakopat prdel (bezprdele)

17. 10. 2007 / 23.07 / morgana

Efo, no, snad se nedivíš? Tvoje sestřenka je jasná Malibu-bárbí.... {odkaz}

Jinak Heb má rcht.

Lepší, než se handrkovat po ouřadech je přeci davovej odpor!!! *1*

17. 10. 2007 / 21.05 / yaaya

efa: mne by opravdu zajimalo, jestli bys prijal nabidku Tesca na nejaky rebranding neceho, na nejakou kampan... nechapu porad, jak se graficky designer zaobira necim takovym. Kdyby zalobou vyhrozovala nejaka vyrobna konopi, reagoval bys jinak? Ale jinak thumbs up jak toho umis hezky vyuzit.. *14*

17. 10. 2007 / 20.59 / fbi

nevim proc se mi vybavila hlaska z Pupenda: Jeste se nikomu vubec nic nestalo a uz jsme vstricne predposrani (nebo jak to bylo doslova)

17. 10. 2007 / 20.50 / Pablo

Nápad s nálepkou na auto se mi líbí. Nalepím si ji místo CZ. Nemá někdo už vyřezané nálepky? Jestli ne tak s do toho pustím. Tričko bych taky bral. ...don't give up your fight

17. 10. 2007 / 19.52 / Rider

Efo, jestli to povazujes za nutne (dulezite) posli mi ty dokumenty od jejich pravniku a posunem to dal

17. 10. 2007 / 19.42 / menina_alex

......no a co az se ozvou kvuli triku "LOVE YOUR BRAND" ? Nebude toho najednou trochu moooc? *10*

17. 10. 2007 / 17.25 / Do

efa: heh, o cechackovstvi sem psal já .... ;-)

efa pošli mi na mail (do@lidskýpráva.cz) ty dva dopisy, co ti psali a odpovedi pokud si nejake posílal ....
zkusil bych ti navrhnout (třeba odpověď na druhou výhrůžku) jak pokračovat dále v této kauze (písemně) třeba

17. 10. 2007 / 16.48 / heb

frogy: no však to píšeš

17. 10. 2007 / 16.17 / WhiTe

je to tam {odkaz} *8*

17. 10. 2007 / 16.02 / WhiTe

jako support 4 EFA ... podle me na tech trickach neni nic spatnyho ... nejlepsi by bylo kdyby si ty jejich hnusny supermarkety strcili do ***

udelam nejakej banerek a hodim ho k sobe na diktatora

17. 10. 2007 / 15.26 / stjuu

No teda...začíná to pěkně nabírat na obrátkách..Sem byla týden vPpraze a vezmu si Metro a hned na první strance se o tom psalo:)))

17. 10. 2007 / 15.23 / Frogy

heb: no vsak pisu (jenom selskej rozum a uvazuju nahlas) - poradil bych se s pravnikem..

17. 10. 2007 / 14.51 / efa

SUELIN: nechci se soudit a právě dělám všechno proto abych nemusel (ano využívám SVŮJ BLOG NA SVOU OBHAJOBU). Ale pokud už k tomu dojde, a oni to poženou před soud. Půjdu do toho a to sem tu psal od začátku. Je to hafo starostí navíc a asi i pár bezesných nocí ale šel bych do toho. ALE SAMOZŘEJMĚ budu radši když se to pořeší jinak. Nejlépe tak, že tesco uvidí, že za "hochama co udělali recesi" stojí dost početná skupinka, které to není jedno co se děje a která byť může fungovat v opozici k mým názorům a krokům ale pokud jde do tuhého tak se přidá a podpoří můj boj. A když bych to celé prohrál a musel zaplatit tučnou sumu, ty budeš ten (nebo ta) která se bude za monitorem škodolibě usmívat :) tak mi tu nemluv o nějakém čecháčství. A hlášky typu že kopu okolo sebe mi přijdou dost mimo mísu. V každém případě dík za názor *10*

17. 10. 2007 / 14.30 / heb

suelin: nepiš bludy, správní řízení je něco úplně jiného než řízení soudní, kolik vydělal nemusí být podstatné, tescu mohla vzniknout i nehmotná škoda (utrpělo na pověsti atd.), žaloba nemusí směřovat jenom na vrácení částky, kterou efa vydělal prostým prodejem triček, ale šikovný právník by si určitě s celkovou škodou dokázal pohrát
frogy: jak píšu děcka, nekomentujme něco, čemu nerozumíme! a hlavně z toho nevyvozujme závěry, které se pak nedotknou nás (selský rozum nechat stranou, to kolik efa vydělal naprosto není klíčové především v tom eventuelním trestním řízení - když já někomu rozbiju baseballkou auto, bude policajty nebo státního zástupce zajímat, kolik sem na tom vydělal? tesco může být stejná věc, jenom jde o dobrou povět a známku)

na to aby efa do toho sporu s tescem šel je potřeba odvahy, protože to ve finále může stát peníze, které my platit nebudeme. v tomto smyslu ho chápu a taky chápu jeho obavu z případné akce (já sem se vyjadřoval jenom k paušálnímu odsuzování společnosti, ne k tomu, že efa se rozhodl tak, jak se rozhodl).

17. 10. 2007 / 14.10 / Frogy

takze jsem tim chtel rict, ze jsem presvedcenej, ze za soucasne situace si na efovi nic vzit nemuzou a po nejake konzultacis pravnikem bych sel asi do boje - opet mym selskym rozumem bych rekl, ze muze jit max. o skodu ve vysi toho, co efa na trikach vydelal, tj, cca 20tis? plus pravnici samozrejme - nicmene vynalozene riziko mi prijde relativne male...

17. 10. 2007 / 14.01 / Frogy

hele ja nad tim premejslel, a jsem presvedcenej, ze pokud na tom uz nevydelavas, tak nemuzu to sireni zakazat proste - nijak finacne na nich neparazitujes a je to na stejne jako kterejkoliv inetovej vtipek - preci nemuzou zakazat satiru, ne??

17. 10. 2007 / 13.41 / Gyd

ta opozice tady zacina byt cimdal zajimavejsi (a nemyslim tim ty dva plesaty pomatence z Kotrmelcu *1* )

17. 10. 2007 / 12.49 / Do

suelin: až na ten závěr plně souhlasím, taky mě zvedá ze židle todle čecháčkovství, zanadávat, zanespravedlnit a hotovo (o ty prachy tu fakt nešlo si myslím) ... efa, dost to tím zavání ten tvůj přístup ...

17. 10. 2007 / 10.42 / [ K! ]

{odkaz}

17. 10. 2007 / 10.05 / Suelin

Ano,dělat kolem téhle kauzy rušno až až,to by ti Efo šlo.Ale když už má jít o soud a tudíž prokázání toho,kdo je vlastně v téhle věci v právu (a tudíž, že tesco jen výří vodu),tak to na to už nemáš.Tohle zase mě zvedá ze židle.Většina lidí tě v tomto boji podporuje,ty ale i tak dokážeš jen kopat okolo sebe " co si to to Tesco dovoluje v dnešním demokratickém státě " ale u toho to začína a taky končí.A to i přesto,že se tu psalo " z toho nemůžeš nic mít, maximálně zaplatit správní řízení, vždyť si na tom vidělal jen minimum a triček bylo jen pár". A že u českých soudů člověk nikdy neví,tak právě už pro ten výsledek na kterej by všichni co sem chodí byly zvědavý,by stálo za to do toho jít. ZÁVĚR : Trika jsou prodaný,peníze na kontě,seru na to. *10*

17. 10. 2007 / 07.20 / fbi

johnyyy*:momentalne staci, ze jsi vubec nekdy vlezl na tenhle web.. vsichni jsme podezreli a jdou po nas *13*

17. 10. 2007 / 00.50 / Johnny*

Efo, já su zrovna v prdeli a pochybuju, že bych Ti teď vůbec podal ruku..

16. 10. 2007 / 23.18 / efa

Ty frogy jestli to ale zase není nějaké trestné čin?!

16. 10. 2007 / 20.04 / Frogy

hele pojdmeč udelat na TESCO nejakou vtipnou GOOGLU BOMBU !

16. 10. 2007 / 18.38 / peca

Efo, já su zrovna v Bruselu, já na tebe tu žalobu podám za kotrmelce taky, a přímo na Komisi. Už to mám posychrovaný (Heba tam znajou taky).

16. 10. 2007 / 17.57 / efa

LUCKY_MAN: pššššššššššššt *14*

16. 10. 2007 / 17.56 / lucky_man

Takže aby bylo jasno i pro mě retardovaného primitiva....v Reflexu (tomhle nebo dalším) bude o týhle kauze zmínka??

16. 10. 2007 / 17.54 / efa

IVAN: jasně. hned co se to celé začalo řešit, psal sem Michalovi. Ví o tom. Je teď ale v Japonsku. Nicméně si kup tenhle nebo příští Reflex, dozvíš se víc o jeho názoru na věc *4*

16. 10. 2007 / 17.52 / sus

onia-he todle me presne napada taky *1* a stalo se to mymu fotrikovi a vietnamcici na nej vzali macety! ale J.X.D. o tom napsal v Reflexu a reklama byla na svete *14*

16. 10. 2007 / 17.52 / Ivan

Jako ještě jednou to tu napíšu a pak už na to seru, máš nějakou reakci od autora námětu, jak se k tomu staví a jak to celé vlastně myslel a jestli vůbec ví, co se děje? Odpověd na anketní otázku jestli chodím nakupovat do Teska, tak chodím, vlastně je to jediný hypoš který mě osobně plně vyhovuje, kde chodí ti, kterým moc nevoní?

16. 10. 2007 / 15.56 / onia

Nejak mi hlavou probehla myslenka co se asi bude dit az vietnamci v kromzlu zacnou kopcit a prodavat pozmeneny tricka youngprimitive za stopade. *1*

16. 10. 2007 / 15.19 / efa

HEB, ROMICKA. BERT: ano stopro s vám souhlasím. kalachama se tu už naštěstí neřežeme a vím že jedine soud může ofiko rozhodnout ale s těma českýma soudama člověk nikdy neví a mě už jenom to, že bych měl x měsíců lítat někde po soudech, mít brouka v hlavě a žít ve strachu jestli teda budu po zbytek života platit tučné odškodné neboo mě soud "očistí" a dá mi za pravdu. To už mi přijde absurdní a "zvedá mě to ze židle". Je pravda že trička sem prodal a utržil, že sem zviditelnil celý "brand YP" ale to podstatné proč tady kolem toho to haló je, že se nehodlám nechat omezovat v tom co dělám. Vy ste to závaží co to celé srovnává do normálu a sem za to rád. Já si myslím že tohle je taky ideální kauza k tomu demonstrovat, že internet je taky silné méidum a že sem chodí lidi, pro které to tričko bylo určené a kteří vědí jak to bylo myšlené a ztotožnují se s tím a že tu jsou i tací, kteří se za to postaví třeba tím, že si to tričko (byť v něm budou sotva spávat) vyrobí a pošlou tu fotku a vzkážou někomu "tam nahoře" že nejsme uplně hloupé stádo co se zalekne když na něj někdo vysype paragrafy.

GYD: Heb už nevyroste *3*

16. 10. 2007 / 14.32 / bert

ROMICKA: Absolutní souhlas! (Já jsem sem chtěl napsat něco podobného, ale nechcu být ten ... vztahovačný *14* ).

16. 10. 2007 / 14.22 / romicka

demo, pseudo zeme, lidi boha vystrcte hlavy z prdele, co to melete, to co dela tesco je jeho poroblem ne pravniho radu,zakon chrani podstatne zajmy spolecnosti na dobrem fungovani trhu a k tomu je, to ze tesco to vztahuje i na tento pripad a chce podat zalobu je jeho právo a kurva jediny co to dokazuje je ze v tescu nerozumi srande (byt efo na tom vydelavals takze zas takova blahova recese to nebyla) a ze system FUNGUJE, kazdy ma podle listiny zakladnich prav a ustavy pravo obratit se na nezavysli soud a ten rozhodne jestli to je nekala soutez nebo nevinna recese. a komu se nelibi ze tady spory resi pravnici, tak at se odstehuje tam kde to resi kalachy.

16. 10. 2007 / 14.13 / Gyd

kua, ten Heb, az vyroste, to bude panecku prezident!!

16. 10. 2007 / 13.46 / heb

"jenom soud" mělo být (další překlepy stranou)

16. 10. 2007 / 13.45 / heb

efo ja to s tím studiem práv nechápu, fakt... to je jako by se ti rozbilo auto a tys ho nechal sešrotovat s tím, žes nestudoval na automechanika a tak to neumíš spravit... od čeho myslíš, že sou advokátní kanceláře? lidi se soudí kvůli mnohem větším pičovinám, to co se ty tady demonstrativně předhazuješ jako nespravedlnost systému je "tendenční výklad právníků Tesca, kteří dělají svou práci", jestli skutečně bylo nebylo nebylo autorské právo může v této zemi rozhodnout jenom sou...
ty píšeš, že ti táhne na třicet, ale k té kauze přistupuješ, jako kdyby patnáctiletej punker. pošli někoho (vím, že nejsi v ČR) do prahy na konzultaci, pro spoustu právních kanceláří by to mohl být dobrej způsob, jak se zviditelnit (první stránka na idnesu, hoši bojují s tescem atd.) a na ceně se třeba budete moct dohodnout.... tož nehysterči s robotkama co tě pleskajou a využij možnost, kterou ti dává demokratický právní řád a stůj si za svým názorem a nepiš nic o trasořitkách (už na tebe s kotrmelcama píšem žalubu, abys do týdne stáhl web, tož si to tady zatim užij).

16. 10. 2007 / 13.43 / FRKY

mě by uajímalo jak to řeší jiné firmy, vždyt takových triček existují tisíce, a stejně žádný vliv na nákupy to nemá, ale tím že to takle zviditelní tak se to možná změní, a to je ůspěch *14*

16. 10. 2007 / 13.03 / Ryba

Efo možná jsem to přehlíd, ale nějaký banérek by nebyl? Psal jsem o kauze u nás na webu a nebyl jsem jediný, koho to nasralo...

16. 10. 2007 / 12.56 / efa

BERT: nebud vztahovčaný :) poseroutky a srababy sem psal abych vás vyhecoval. nezasekávej se na každém slově. když proti nim budu fightovat sám, zamáčknou mě do země. když se přidá 500 lidí je to už nějaký hlas lidu a jedině tak můžem něco dokázat. Proto ta hecovačka a poseroutky *12*

16. 10. 2007 / 12.40 / Marty

EFA> ticho pssst *8*

16. 10. 2007 / 12.11 / bert

Mně taky ne. Asi nejsme dost "spřátelení" ;) Ale já jsem stejně poseroutka!

16. 10. 2007 / 12.05 / efa

MARTY: ty bys mohl mět problém :)

16. 10. 2007 / 11.59 / Frogy

mne taky ne...?!

16. 10. 2007 / 11.57 / Marty


me teda zadna vyzva k DO IT YOURSELF neprisla??

16. 10. 2007 / 11.40 / verca

no sou to kreteni..navic logo je sice velice podobný ale ne stejny...tesco ma u tech carek dole takovou malinkou vlnovku..efa ne tak o co jim de *10*

16. 10. 2007 / 11.34 / kubiczek

btw ted me napada navrh na anketu: Kdo chodi nakupovat do tesca? *8*

16. 10. 2007 / 11.09 / swah

Tak jsem včera také zbastlil článek viz {odkaz} , jinak mně tam kdysi chutnala jedna zmrzlina s asi 10 éčkama, která navíc ve tmě trochu svítila.

16. 10. 2007 / 11.01 / Milton

Obaz pro veřejnos: {odkaz}

16. 10. 2007 / 10.50 / [ K! ]

KUBICZEK - zkus švédský uzel...

16. 10. 2007 / 10.31 / kubiczek

me jen mrzi ze je to hnusne.... hnusne logo jeste hnusnejsiho obchodu, ktery vyuziva stupidity duchodcu a meneuvazujicich obcanu, takze je mi lito... nenatisknu si to... ale support urco bude.) ....... prece nebudu nosit takovy SHIT JAKO JE TESCO na tricku:) btw maji hnusne pletynky...

16. 10. 2007 / 09.35 / [ K! ]

MICHAL@CHERNOBYL - jediný dobrý na *esku je chleba a perník se švestkovou náplní... na pověst jim *eru

16. 10. 2007 / 09.33 / [ K! ]

Eště sem včera vymyslel ŠECKO, asi to dám pod sebe ČESKO - ŠECKO *8*

16. 10. 2007 / 08.43 / Flako

Mily Efo
Predem meho dopisu te srdecne zdravim se stalou vzpominkou na tebe *1*
Chtel bych ti napsat, ze v techto "demo" zemich mas pravo jen na to, co ti zaridi tvuj kvalitni, ci slaby pravni zastupce. Taxe do niceho moc nemontuj, protoze na to nemas penize, voe.
A navic, ....neposlouchas rady starsich, zkusenejsich,.....
P.S. Je rozdil mezi hlavou rozbitou od prorazeni zdi u soudu, nebo omlacenou od Zdi narku v Jeruzalem, heheh.
Srdecne zdravi Flako
the graveprimitiv

16. 10. 2007 / 08.40 / efa

DO: s někým, který ti dává na výběr "stáhnout nebo žaloba" se moc těžko komunikuje, diskutuje o záměrech a podobně. Nemám moc na výběr ani se nedá o čem diskutovat. není to o debatě ale buď a nebo! a pak se teda boj. to mě zvedá ze židle DO.

16. 10. 2007 / 08.13 / efa

LQ: pro tebe to je možná capina, pro mě to je věc kterou nezkousnu, proto tenhle humbuk.

16. 10. 2007 / 08.09 / Do

ylache zveřejnil 15.10., ehhh, prokazatelně před tvým updejtem ty třasořitko.
uff, ted se mi zdá že jsem synonymem pro stáhnutí pulek. Já chci být řekněme synonymem pro racionální úvahu :-DD
hele, jasný že nikdo nemá stáhnout pulky, já osobně bych triko ani nestahoval (stejně došlo) a začal s nima diskutovat záměr, vtip v obchodě, skrytou reklamu apod. jaxme psali dříve s jasným poselstvím a skrytou kamerou apod.....
todle je samo blbost a ne přeháňka ....
.... jestliže se cítíš "v koutě" když na tebe Tesco zařve, tak "v koutě" asi jseš (tak se dovzdělávej v té oblasti, ve které děláš), já na tebe asi taky podám trestní oznámení, a to nevyhrožuji, já ho podám, ale asi nedopadne valně ... podobně to dopadne u tohodle druhého případu.
Žaloby, trestní oznámení apod. jsou celkem legitimní způsoby ochrany, jestli si myslíš že neděláš nic špatného (což by sis měl nějak zjistit), tak i tomuto trestnímu oznámení musíš čelit, jako každý humorista.
Mně na vás vadí jenom ty pseudozávěry, že se svět někam řítí, že tě to zvedá ze židle (no podruhé už snad nebude :-)). Rád bych byl synonymem klidu (třebaže na válečném poli).

16. 10. 2007 / 06.27 / LQ

me osobne by se kvuli takove capine nechtelo vlacet po soudech *13*

16. 10. 2007 / 02.14 / efa

MORGANA: Co nového v Bárbínově? tak tam bych to nečekal :) super! fér flek *8*

16. 10. 2007 / 02.06 / Michal@Chernobyl

"Vedle nekalé soutěže, konkrétně parazitování na DOBRÉ POVĚSTI, se autoři trička..." - citace z idnes.
Pochopil někdo z Vás, co v té větě dělá ta DOBRÁ POVĚST? Já vím že jde o interpretaci práva skrzevá nějakou právnickou společnost, ale... něco takového má oporu v zákoně? Eh Eh. Dobrá pověst (u tesca????)?

15. 10. 2007 / 23.07 / morgana

odkazuje sem... nebo snad raději do tesca???? *1*

15. 10. 2007 / 23.06 / morgana

no, tak snad se to povedlo... {odkaz}

15. 10. 2007 / 22.54 / yaaya

ja myslim, ze po tom, co se v Praze objevily billboardy Hovno v Tesco fontu a po tom, co se v Ceskem snu pan reditel Suran siroce usmival do kamery se slovy "vitejte v nejuzasnejsim hypermarketu v Cesku", tak jsou "hosi" opatrni a pravnici delaji svou praci stejne jako grafici si uzivaji staze (nebo tvrde makaji, to jako no offence). Move on a ukaz neco, co tu jeste nebylo. Dik

15. 10. 2007 / 22.53 / kenwelo

tak tohle hnulo zluci i me, sakra kde to jsme? *6* muj support {odkaz}

15. 10. 2007 / 22.46 / Ivan

Apropo, stejně by mě zajímalo, co na to autor loga?

15. 10. 2007 / 22.45 / Ivan

Demokracie skončila když nám zakázaly nosit hákoše *1*

15. 10. 2007 / 22.43 / morgana

Hu, já nejsem ten přátelskej web, ale support bych si na web vrzla... jak????

15. 10. 2007 / 22.26 / Gyd

15.10.2007 | 18:33 EFA: taky nevim, jak si to vysvetlit, uz nejsme kamaradi?
*1*

15. 10. 2007 / 21.29 / chechet

kazdopadne si necham vyrobit. aj viac kusov *1*

15. 10. 2007 / 20.50 / efa

Ad demonstrace: "Nekrman a quelle, ať jdou do prdele, pravý čechů ráj, obchodní dům česko! *8*

15. 10. 2007 / 20.50 / efa

CARLOS: díkec! Tohle potřebujem. Ono to tu totiž vedení a celé právní oddělení patrně sleduje.

15. 10. 2007 / 20.43 / smiley

Jak "nikdo krom Tiny"? Brblrbll.. Jako jo - udelat .jpg a hodit to na vtipky.cz tak se nic nedeje a takhle je clovek nepritelem statu eee.. mastodonta?

MATUS: ja myslim, ze to neni priosobnele - jde o princip. Kdyz pujdu na vaclavak s transparentem a budu hlasat ze "Tesco je vul" tak co? Prijde security a zmlati me? Kdyz k logu Tesca pridelam srdicka a vylepim to na sloup, tak nikdo ani necekne? Princip stejny.

15. 10. 2007 / 20.40 / Carlo$

Ahoj Efo, mas ode me support na {odkaz} tohle se nelibi uz ani me a prijde mi to zbytecne od takoveho molochu. *10*

15. 10. 2007 / 20.38 / LUCKY MAN

Tak a teď jsem se taky fakt naštval...jdu vyhrabat nějaký ty fotky z kaleb v Česko tričku, časem je nahraju...ikdyž nic vtipnýho to nebude...snad oceníte aspoň nějakou tu účast;-) EFO, máš můj full support...zvláště proto, že já bych asi neměl tu odvahu se s tím tolik prát.A jdu shánět pilníky a recepty jak se peče chleba s pilníkem uvnitř.

Co takhle udělat demonstraci primitivů proti těm chudákům před nějakým vybraným super hyper marketem *eska????

15. 10. 2007 / 20.25 / exoffo

že by se morálka vracela do dob komunismu? vypadá to tak ... je mi z toho na *2*

15. 10. 2007 / 20.18 / Bobikus

o tričko stojím, takže jdu do teho

15. 10. 2007 / 20.16 / dUDLAJ

Hned zitra vyriznu nejaky samolepky na auta a na kompy a s trikem budu chodit zevlovat do naseho mistniho ceskobudejovickeho CESKA :-) normalne v ty socce nenakupuju ale na zevla to asi spatny nebude .-)

15. 10. 2007 / 20.14 / maikor

čečensko mě pobavilo :-)

15. 10. 2007 / 20.03 / efa

MATUS: už nic neprodávám. nabízím pouze možnost vytvořit si nálepku na auto, tričko, šablonu na zeď. Oni mě za to chtějí žalovat. Rád bych se od toho odosobnil ale nějak mi to nejde

15. 10. 2007 / 19.54 / Prochynator

ja bych chtel,aby tam tym fontem bylo napsany "KOKSO", pak do teho pudu

15. 10. 2007 / 19.49 / matuS

Efa, troska sa od toho celeho odosobni.
Fakt je ten, ze to logo si prebral a trocha upravil. Podobnost je zjavna.

Pozri sa na to s nadhladom a skus si len troska predstavit situaciu, ze na niecom zamakas, pripadne zainvestujes a potom tam niekto spravi 2 drobne zmeny a zacne to predavat pod svojim menom.

15. 10. 2007 / 19.39 / Hanzin

a navic nebudeme potlačovat "národni hrdost" kvůli cizáckýmu kraámu ne?

15. 10. 2007 / 19.12 / fbi

to efa: mno ja to vidim tak, ze na net si muzu povesit co chci. Mame snad svobodu slova a projevu. Tim se prece nikdo neobohacuje, ze da nekde neco ke stahnuti. Napis Cesko nikoho neurazi, neni to detska pornografie a vubec - nezda se mi, ze by bylo protizakonne delat loga, ve kterem se vyskytuje slovo Cesko. A pokud ho nekdo chce mit na tricku, tak at si ho tam natiskne. Zadny zisk z toho nikomu neplyne... (vlastne jo, tiskarne :)

15. 10. 2007 / 19.00 / efa

Chlapci od FBI se do toho vložili? :)

15. 10. 2007 / 18.56 / fbi

OK...toz stahujte tady:
{odkaz}
(je tam jen JPG a AI)

15. 10. 2007 / 18.33 / efa

GYD: omlouvám se, procházím historii a tebe sem vynechal což nechápu :) asi sem počítal že to tam dáš automaticky

15. 10. 2007 / 18.29 / sus

Zdeňku ty nejseš asi spřátelený web....

15. 10. 2007 / 18.25 / Gyd

me teda zadna vyzva k DO IT YOURSELF neprisla??

15. 10. 2007 / 17.49 / ondro

ja chcu taky to cesko !


© Copyright 2012–2024 youngprimitive.
All Rights Reserved.
DámskéPánskéDětské