Aktuálně

07. 03. 2008 / Filip Urban / aktuálně

Asi tu nemusím psát o aférce, kdy bandička ZTOHOVEN vyhekovala ranní pořad ČT panorama a pastla atomovej výbuch do živého vysílání. ČT to moc nepobrala a členové Ztohoven jsou popotahování po soudech a maj s touhle akcí celkem problém. Jak už to tak chodí, vznikla online petice, pod kterou sem se rád podepsal, protože si myslím, že akce smysl měla. Upozornila dost vtipným způsobem na nebezpečí medií, coby poskytovatele často neobjektivních a zkreslených informací. Roman Týc a lidi kolem něj jsou pro mě umělci 21 století, kteří využívají všech možných prostředků a upozorňují originálním způsobem na věci kolem nás. Držím jim palec a podepisuju. Jestli tak učiníte i vy je na vás. Odkaz na petici je zde. Snad to něčemu pomůže... Popisné video jejich hacku ČT si můžete pustit níže:



Komentáře

Kontrolní kód: kontrolní kód
31. 03. 2008 / 09.32 / sickmind

{odkaz}

10. 03. 2008 / 16.05 / Killer

OLDPRIMITIF: asi jsi to cele nepochopil si rikam.... tady nejde o zadne diry v bezpecnosti *10*

10. 03. 2008 / 15.22 / oldprimitif

no...podle mě nejde o to jestli to je bráno jako umění, nebo ne... tohle se prostě nedělá...na díry v bezpečnosti se dá upozornit i jinak..s tím že skupina si myslela že to nikdo nemůže brát vážně...já myslím že stará babka, navíc bez brýlí hovno pozná esli je výbuch okatě vsazenej do krajiny, nebo opravdovej...šířit strach není umění

10. 03. 2008 / 14.56 / Killer

RESPEKT 100HOVEN jak rik Marty. A je jedno proc to rikam nebudu obhajovat svuj nazor. Je proste muja a JEDNADVACET si nech ten svuj. Ale neodpustim si P.S.: vnimejte svet v sirsich souvislostech a pripustte, ze ten vas nazor nemusi byt ten spravny. Potom se da vest dialog.

10. 03. 2008 / 13.25 / Marty

respekt 100hoven!

10. 03. 2008 / 09.37 / Hanzin

aj to patří jinam *8*

10. 03. 2008 / 09.36 / Hanzin

Zrovna včerá na treninku se mě ptaly jakek mám nejvetší postavenej model letadýlka když viděl moji motorku a auto.... YPs jsme modeláři nebo vandalové? *4*

10. 03. 2008 / 08.17 / [ K! ]

Myslím, že pokud by to bylo doopravdy, je jedno jestli to vidíš naživo nebo v TV, no escape anyway.

09. 03. 2008 / 16.24 / NICO

Nechápu, člověk by asi měl umět nést za své jednání zodpovědnost...

09. 03. 2008 / 13.51 / withson

Já hlavně nepochopil, co vlastně k zamyšlení mi pánové ze ztohoven nabízejí. Chtěli nám ukázat, že pokud někdo vnikne do cizío objektu a nezákoně se napojí na vysílání televize, tak si může chvíli vysílat co je mu libo? Tomu bych věřil už předtím. No a tak nám teď ještě ukážou, co by mělo čekat někoho, kdo tímto způsobem zákon poruší.

09. 03. 2008 / 11.11 / Ivan

Vy jste blázni, ten výbuch se doopravdy stal!!! Jednalo se asi o pakistanskou balistickou raketu, informace mám přímo od lidí z BIS, je to dost průser, že ty jejich rakety doletí až sem, proto je třeba budovat radar. Na druhou stranu se mi líbí jak to ty tajné služby umí zinscenovat, aby to vypadalo jako nějaká "čuryna jaxsviňa" nějakých troubů.

09. 03. 2008 / 08.11 / gejša

eště že ty internety máme *8* *8* *4*

09. 03. 2008 / 06.57 / Pedro

Gejša: mám pocit, že jsem ho stáhnul ze socialistické sámošky na idnes *1*

09. 03. 2008 / 06.10 / gejša

jaxviňa je dobré slovo jakcyp *14* ..
Pedro:odkud máš ten obrázek?kdysi sem si ho naskenovala na myspace hehe a od té doby je to všude *8* *8*

08. 03. 2008 / 19.38 / Pedro

kluci si užili čurynu jaxsviňa a svých pár minut slávy ale na úkor někoho, kdo se hodlá v mezích zákona bránit, myslím, že je všechno v pořádku, i petice sympatizujících je v pořádku, mě se zdá, že to funguje *13*

08. 03. 2008 / 18.17 / sickmind

jestli tady s necim souhlasim tak je to
07.03.2008 | 23:36 JEDNADVACET
me spis namichne, kdyz nekdo, kdo sleduje yp, se pohorsuje nad jinym nazorem.:-)

osobne mi to je burt, live sem to nevidel, co je TV znam z vypraveni *1*
pochybuju, ze bych zacal kvuli tomu nekam zdrhat, ale nevim... moc se nedivim, ze je CT zaluje, kdyz jim hekli broadcasting. kazdopadne petici nepodporim, vedeli do ceho jdou, je to jejich boj a me to nijak neoslovuje, abych citil nejaky nutkani v ty veci neco podnikat.

08. 03. 2008 / 16.30 / stancza

to, že se ke konci toho videa tlemí "jak malý kucí", mě jen vede k přesvědčení že "upozornění na nebezpečí medií, coby poskytovatele často neobjektivních a zkreslených informací" byla spíš taková vznešená formulace pro skutečnost, že to byla hlavně prdeljaxviňa... nijak zvlášť to neodsuzuju, uznávám, že nápad je to neotřelý, provedení brilantní, ale petici mě to podepsat nepřiměje...

08. 03. 2008 / 12.30 / UJKO TRNAVA

Co auto? BARÁK!!!

08. 03. 2008 / 09.54 / Gyd

Ja bych to videl asi tak - jako happening dobry, myslenka me hodne oslovila, ale bohuzel to koliduje s realitou a bylo by fer, kdyby ta skupina te realite celila u soudu. Nikde neni psany, ze za to pujdou do kriminalu, ale nejaky rizeni v ramci nastavenyho systemu byt asi musi. Fasistum bysme demostrance nelegalne zakazovali a umelcum prohresky odpustime (zamerne srovnavam dve odlisny veci v jednom pravnim systemu).

Ad absurdum, kdyz se rozhodnu postrikat Efovi auto sprejem se svym tagem coby mym umeleckym vyjadrenim, jak se k tomu Efa postavi?

a) zasmejeme se
b) Efa si zaplati opravu ze svyho
c) bude ji vymahat na me

08. 03. 2008 / 04.42 / sus

a hurá do lesa !

08. 03. 2008 / 04.38 / sus

podepsal-podepis taky---?!!!

07. 03. 2008 / 23.36 / jednadvacet

me spis namichne, kdyz nekdo, kdo sleduje yp, se pohorsuje nad jinym nazorem.:-) tu silnou myslenku jsem v tom prave - oproti te dalsi akci, kterou jsem zminoval - nenasel. sorry.

07. 03. 2008 / 23.22 / kume

jednoznacne se stavim na stran EFY. myslim ze tahle akce je nastavene zrcadlo dnesni doby, radil bych to nekam na uroven akce "cesky sen". vsechno ma svoje hranice (bomby v kosi...) a jsem docela prekvapenej jak mame kazdy posunutou hranici vnimani slova umeni. umeni 21.stoleti neni davno od slova umet a nazory (witeg,bert,jednadvacet...) nekterych lidi nejsou daleko k onomu "to by zvladl i muj mladsi syn" apod. pokud je umeni se silnou myslenkou reakci na sve okoli v kterem zije, myslim ze ztohoven ziskavaji 10/10. pokud ne, dostavame se na uroven naivity a zamerneho odmitani neceho jineho. sorry, trosku me to namichlo, cekal jsem od lidi co ctou yp vetsi nadhled...

07. 03. 2008 / 23.02 / kepaso

TOYAK: me hraje TV doma hodinu za mesic. ja se nepriklanim ani kjedne variante...ale osobne me zajima, jak bychna to reagoval. nechtejte sem tahat psycholooogii.

07. 03. 2008 / 19.23 / Toyak

Pane Kepaso a vy kdybyste byl v těch Krkonoších, kousek od toho a viděl to live (což pochybuju, pač na to čumí jen ranní ptáče, co dál doskáče), byste dělal jako co? Panikařil? Nebo se šel podívat ven se šálkem čaje v ruce, jak to vlastně s tů realitů je? Sakra nečumte tak na tu televizu *10*

07. 03. 2008 / 19.14 / Toyak

Vítku tož WTCčka sem netahej. To je Bushův majstrštyk! Vrtěťi bernardýnem *14* *13*

07. 03. 2008 / 18.48 / kepaso

*jestli je to realita nebo fikce

07. 03. 2008 / 18.47 / kepaso

je videt, ze tu jsou zastanci a odpurci. napada me takovy rozbor:

1) existuji odpurci, kteri akci v primaku nevideli,
2) existuji odpurci, kteri akci v primaku videli,
3) existuji zastanci, kteri akci v primaku nevideli,
4) existuji zastanci, kteri akci v primaku videli,
5) existuji ti, kteri se k tomu stavi neutralne.

ad2) v tu chvili mozna nemeli myslenky na to, jestli je to realita, nebo skutecnost. tim padem jsou v pravu - proste je to vydesilo.

ad3) tito maji nejvetsi ramena. nebylo by na skodu, aby se vzili do situace, kdy se divaji na ten primy prenos. jestli by pak nehodnotili naopak. argument, ze je to na prvni pohled jasny, ze se nejedna o skutecnost, neni ten pravy orechovy. funguje jen ve chvili, kdy se na to divam v klidecku, tady na tech internetech.

07. 03. 2008 / 18.22 / witeg

:)

07. 03. 2008 / 18.21 / jednadvacet

tak s timhle oponentnim nazorem prosim me nespojovat ;-)

07. 03. 2008 / 18.15 / witeg

Jiní umělci zase chtěli v roce 2001 upozornit na vykořisťování muslimů ve světě, tak si půjčili letadla a udělali performance v NYC.
Nebo kde je ta hranice? A kdo ji vymezil?

07. 03. 2008 / 17.55 / JEDNADVACET

me to neurazilo, nepohorsilo, a uz vubec ne vydesilo. proste v tom nevidim umeni (pominu-li samosebou to, ze to provedli sikovne). ja ocenim leccos. spis si myslim, ze jako poukazovani na absurdnost systemu to nebylo uplne to pravy. prave proto, ze pravni system je v tyhle zemi postavenej na hlavu si myslim, ze neni zrovna v poradku omlouvat poruseni zakonu timhle zpusobem. o to mi spis jde. styl "ti nademnou si delaj co chtej, lets do it too" mi prijde az prislovecnej. napriklad zakryti pulky Davidova srdce nad Hradem ("?") mi prislo presne to ono WOW, pred kterym sednu naprdel :-)! TV hack mi prisel oproti tomu jako reklama. O cepicich nemluve...

07. 03. 2008 / 16.21 / flaj

efa: pekne..souhlas..
JEDNADVACET, WITEG: to uz je ale holt o tom jestli v tom dokazete videt krasu, smysl nebo dokonce zdvizenej prst anebo jen poruseni vasi zaprdene svobody, kterou diky nevsimani si veci, na ktery se vyse zmineni panove snazi poukazat, ztracite.

07. 03. 2008 / 14.42 / efa

Tak tady s váma nemůžu souhlasit. Pominu Týcovo kradení čepic policajtům, ale tenhle happening se mi líbil. Jako pokud se podíváte na to video tak je to dost promakanej plán od A do Z. Tu petici si sami nevymysleli, ale lidi kterým to bylo sympatické se za ně postavili. Myslím že forma umění se od vašich představ návštěvy galerie dost posunula. Ano je to konfrontační, víc agresivní možná, ale taková je doba. Člověk aby dnes na něco upozornil musí víc křičet a myslím že chlapíci si zvolili skvělé téma proto televize a média obecně je jedna velká šaškárna a honba za sledovaností. Nikomu nezpůsobili žádné škody a dost pochybuju, že tím i někoho vyděsili. Asi se v tomhle neshodnem ale já ty chlapíky obdivuju, protože dotáhnout tu věc do konce je právě to čeho si cením nejvíc. Kolik skvělých věcí už sme u piva vymysleli co? A nikdy se nic pořádně nedotáhlo. Ohánět se tu zákonama v době kdy má každý právo a zákon (krásná ukázka současná politika) uprdele je mimo. Nejde o to že jsou umělci víc než lidi. To je přece blbost. Možná jen lidi nutí někdy sem tam o něčem popřemýšlet, byť na to někdy použijí prostředky, které nejsou uplně košér podle sočasných právních norem a výkladů ale sakra děje se tu kolem nás takových nespravedlností, kter prochází naprosto bez povšimnutí a bude se tu vyšilovat kvůli partě lidí, kteří chtěli upozornit na dost podstatnej problém. Dost. Jen bych se rozčílil-

07. 03. 2008 / 14.27 / bert

Když si představím, že žiju v klidu s rodinkou někde v Krkonoších, hledím u ranní kávy na Panoramu a najednou hážem nejnutnější věci do auta a zdrháme stovky kilometrů pryč před smrtelným radioaktivním spadem, tak mi to taky moc jako umění nepřijde.. Nebo krást policajtům čepice, jak na to byl Týc tolik hrdý v rozhovoru v Reflexu.? {odkaz} Krádež jako každá jiná. Doufám, že u soudu dostanou řádnou pálku a úředně se potvrdí, že umělci víc jak lidi přece jenom nejsou.

07. 03. 2008 / 14.20 / D

No ne. Hack vysílání, proč ne, ale tak když už dělám věc, tak to dotáhnu do konce. Možností je víc, ale ta petice je proti smyslu toho aktu.

07. 03. 2008 / 13.49 / romicka

v brně byl tušim před rokem podobny pripad, kdy parta studentu tusim ze z vut dala do odpadkovych kosu po brne makety bomb, dusledek: vyklizena pulka centra, spousta vydesenych lidi, vedeni skoly se za ne postavilo, ze se jedna o umeni, kluci ty makety brali za sochy a pak se divali jak jejich umeni likviduje policie. kokoti

07. 03. 2008 / 13.07 / jednadvacet

witeg: to je to, co si taky myslim. nerikat si umelecka skupina, byli by za vandaly.

07. 03. 2008 / 12.47 / witeg

Ja si zas myslim, ze kazda sranda neco stoji a jestli porusili zakon, tak by meli byt potrestani, tak to tady u nas v pravnim state funguje, hajit se muzou u soudu. Jak je to klise-porekadlo? Svoboda jednoho konci tam kde zacina svoboda druheho, nebo tak nejak.
Cele mi to pripomina tohleto {odkaz}

07. 03. 2008 / 12.40 / jednadvacet

mno nevim. nejak jsem nedocenil umeleckej zamer. naborit se do vysilani mi moc jako umeni neprijde. ale mozna jsem moc zaprdenej.

07. 03. 2008 / 11.35 / [ K! ]

jj doufám, že z teho neco bude


© Copyright 2012–2024 youngprimitive.
All Rights Reserved.
DámskéPánskéDětské