Aktuálně

18. 03. 2008 / Filip Urban / aktuálně

Rok z rokem se sešel a z ničeho nic mě po hlavě udeřila velká pěst státu s velkou bublinou: "NAVAL!". Byť sem středoškolsky vystudovaný ekonom, moc toho o ekonomice, účetnictví a daních nevím. Asi sem nedával pozor když sme to probírali nebo nevím. V každém případě teď vím, že je pozdě. Před týdnem sem položil mé účetní na stůl složku s dokladama a dělejte co umíte...Za 3 dny mi zděšená, že mám problém. Nějak sem zapoměl tvořit náklady a tak nějak se starat o účetnictví.

Když sem slyšel částku, kterou budu patrně muset vyplácnout státu, málem se mi podlomily kolena. Další problém je ten, že od listopadu sem povinnen platit DPHčko. Což sem vůbec netušil a ve Slovinsku sem to nějak neřešil. Teď musím zpětně žádat o registraci a čekám nějaké sankce, které nutně musí přijít. No zkrátka není to prdel to podnikání vám povím. Já vlastně ani podnikat nechci!

Chci si dělat svoje trička a pokud možno odvádět dobrou grafiku pro své klienty. Nic víc nechci. Nechci jezdit každý měsíc k účetní, nechci vymýšlet jak s čím vydrbat abych státu nemusel platit takové sumy a špekulovat co si kdy koupit ve stylu: radši to odezvdám někomu jinému než vyhodit peníze státu.

Myslím si, že celej daňovej systém je postavenej od základu špatně. Pokud chtějí po lidech takové nehorázné sumy, pak není divu, že se každý snaží stát odrbat, co to jde. Nevím, jestli to takhle funguje ve všech státech, ale měl by se někdo kompetentní nad tím zamyslet a přijít s nějakým rozumnějším řešením. Možná by ve výsledku stát vydělal víc peněz a lidi by měli lepší pocit, že sice státu něco zaplatili ale není to taková suma, která by jim skoro zlomila vaz. Mám pocit, že je tady něco špatně...



Komentáře

Kontrolní kód: kontrolní kód
24. 03. 2008 / 14.22 / mishul

ma cenu cca 2 milionu a dan chtej 24%..

23. 03. 2008 / 21.28 / witeg

500 000?? co to je za louku, co to je za dan???

23. 03. 2008 / 18.56 / mishul

take nas ted stat "potesil":
v ramci narovnani sousedskych vztahu jsme se rozhodli vymenit si dva uplne stejne pozemky se sousedem, aby mely lepsi navaznost. Nase zakony ovsem neznaji pojem vymena, takze se musi udelat dve ruzne kupni smlouvy. Takze vysledek: zbavili jsme se louky, misto ni mame uplne stejnou louku o 50m vedle. a stat? Navalte 500 000 dan! (soused, pac neni pravnicka osoba je ji zprosten) .. *9*

21. 03. 2008 / 20.03 / Flako

2ALL: Neni dulezite, kolik na danich zaplatite, ale kolik vam zustane po zaplaceni. No nejdulezitejsi ovsem je, jestli jste s vysledkem spokojeni. *4*

21. 03. 2008 / 14.45 / Do

heheh, no a pokud se nic nezmenilo, tak by to mělo dát stejná čísla:
takže pokud je 701,1 částka včetně DPH, tak sumu bez DPH dostaneš vzorcem 701,1 / 1,05 (nikoliv 701,1 - 701,1*0,05).
jinak postupuješ správně když připočítáš 5% z 666 (což je 33,3, celkem 699,3) důležité je hledat DPH stále ze stejné částky, ne jednou z 666 a podruhé z 701 ;-)
cinkcinkcink *15*

21. 03. 2008 / 12.03 / withson

do: 701,1 cink *4* cink *4*

pokud se to nezmenilo tak se k 666 nepripocitava 5 procent, ale z konecne castky se po odecteni 5 procent stane 666...

21. 03. 2008 / 09.00 / Do

pitris:
ehm, 699,3 cink *4*

20. 03. 2008 / 19.37 / PITRIS

Víte co je to 666?
Satan
A 669,8?
Satan +5% DPH

20. 03. 2008 / 16.41 / Irco

GYD: máš pravdu v tom, že to nejsou peníze, které si můžeš nárokovat. Ale to je jediné v čem máš pravdu. Poptej se lidí z finančáku jak se věci mají. Jsou to peníze které TY vyděláš ! Jsou TEBOU vyprodukované, které jen za tebe fakticky ( nikoli ze svého ) odvede zaměstnavatel. Co se nyní změnilo je jen to, že konečně dacani nahoře zavedli to co je všude běžné, že se vše uvádí na výplatní pásce. To, že na základě nesmyslného zákoníku práce máme ještě nesmyslněji postavené pracovní smlouvy je jiná věc. Bohužel. Chce to sociální i důchodovou reformu. Protože nyní ty tvé ( naše ) vydělané peníze ( jak říkají ) z tzv. superhrubé mzdy jdou s prominutím do řiti ( na nemakačenka ). Ani na západě je nedostaneš na ruku, ale jdou ti na TVŮJ účet zdravotní a důchodový. A s těmi penězi se zase shledáš. A tady ti potom všem co ti strhnou vyhrožují, že nebudeš mít na důchod pokud si ještě současně nebudeš strkat peníze 30 let do pochybných fondů či co.... Ještě moc se v tomto státě musí změnit....

20. 03. 2008 / 13.09 / Gyd

DO: vsak ja ti to neberu, temhle styl premysleni je nastavenej dobrym smerem (tvuj)

20. 03. 2008 / 12.37 / Do

K! ... v pohodě, vzdoruj, ale bacha na exekuci oni mají zkrácenou cestu k výkonu rozhodnutí (nejdeš k soudu), nicméně vzdoruj, jak dlouho můžeš, penále z penále už narůstat nemůže ;-) (nevím jak úroky z prodlení teď z hlavy, ale snad taky ne)
P.S. platit se má a model, který navrhuješ by byl pracný málo efektivní, resp. proč se připracovat o půlroční penále ? základ je, žes nezaplatil a tudíž je na tobě zjistit si, co z toho vyplývá, oni systém (tuto samostatnou oblast ve vybírání a placení soc. poj. a třeba i následného čerpání) neporušili, zjišťuj si sám. ale tak dopis o tom, že jsi nezaplatil by asi mohl dojít no ..... no i když řádově měsíčně takových možná 100.000 dopisů .... :-// nevím ...

20. 03. 2008 / 12.30 / Do

Gyd: *1* :kill:
žádný filantrop, je to silně ekonomický až vizionářský pohled, problém je, že pracuješ v rozvojovém prostředí ;-)))
myslím, že kdyby si tě dali do parády moji šéfové, že bys viděl co je to motivace, ale i nasazení a přitom máš vždy možnost volby :-D
... takže tvoje zkušenost a to, že ty "peníze nejsou tvoje" je tvoje volba ;-DDD

20. 03. 2008 / 12.28 / [ K! ]

LIX - 19.03.2008 | 22:02 - to je taky pěknej pojeb... můj příklad: 1993 jsem skončil po roce v háku, udělal si prázdniny jako po škole a za nějakej rok nebo dva mi došlo že jsem 06+07/1993 nezaplatil 893 pojištění a za to že mám penále 2263. Tak jsem jim zaplatil to pojistný a za nějakou dobu došlo psaní, že ať teda ty penále 2263 honemrychle zaplatím na ZVLÁŠTNÍ konto. Neudělal jsem to a za rok přišel dopis, že ať teda ty penále 2263.... a letos ho čekám taky.
A nezaplatím.
Mají ouřadů tři prdele, tak proč tam někdo nekontroluje placení, že by ti do měsíce došlo bacha nezaplatils, zaplať a teprve POTÉ co to nezaplatím dejme tomu půl roku, poslat upozornění, že ti nabíhají penále. Asi je to moc jednoduchý a voni musej dělat věci složitě... *10*

20. 03. 2008 / 12.16 / Gyd

kluci, ja hovorim o zkusenosti z mista, kde pracuju ja. Pokud by nase firma mohla tyhle naklady usetrit, urcite je neda me:) Ale beru, ze jste filantropicti podnikatele *8*

20. 03. 2008 / 11.42 / Pedro

Gyd: jak píše DO, kdyby stát stáhl tyto odvody za zaměstnance, tento poplatek za to, že někomu dáváš práci, rozhodně bych se nerozpakoval dát velkou část uspořené částky právě tomuto zaměstnanci pro jeho rozvoj a spokojenost a očekával bych jeho větší zápal pro společnou věc, z pohledu zaměstnavatele s těmito odvody musím počítat vždy když někomu dávám mzdu, jen dřív to bylo schovaný a teď to každej může vidět na pásce, na kolik vlastně svýho šéfa přijde...

20. 03. 2008 / 10.47 / Do

Gyd: no, to nevím, asi by došlo k nějakému rozdělení, protože ty ho reálně stojíš 45, tudíž mu asi odvedeš práci za ty prachy, minimálně. Při uvolnění odvodů zaměstnavatelů by určitě asi došlo ke korekci směrem dolů, ale já kdybych tě zaměstnával a dělal jsi pro mě dobrou práci, tak ti řeknu, Gyde stojíš mě měsíčně 50 tis. (s tím tvým stahováním porna v pracovní době :-DD) a já nemám problém s tím, když je uvidíš všechny ....... takže rozumný (dlouhodobě) zaměstanvatel takhle přemýšlí ....

20. 03. 2008 / 08.29 / Ivan

No tak věřím, že to je pěkně na piču, když člověk příjde v březnu za účetní a ta mu řekně že vyklopí 100 litru na daních, to se opravdu podlomí kolena, že jo. Ale kdo na to trochu myslí, tak si to v prosinci všechno spočítá, zjistí si jestli má všechny socky a zdravka zaplacená, pošle přeplatky aby si maximálně snížil daně a pak už jenom v klidu čeká na březen. Na systém nežehrám, protože stejně co s tím.

20. 03. 2008 / 08.20 / Gyd

IRCO: prosim, budme konkretni,: moje pracovni smlouva je na 25K plus premie, coz je dohromady cca 35K. Tyhle penize ja dostavam jako hrubou mzdu, ale zamestnavatele stojim ve skutecnosti 45K (alias superhruba mzda). Tech 10K rozdilu mezi 35 a 45 nejsou moje penize!! Ani pred zmenou na "superhrubou" mzdu nikdy nebyly, neni to narokova cast moji odmeny. Takze tak

VĚRA POHLOVÁ, 72 LET, DŮCHODKYNĚ: Ja verim, ze kdyby je nemusel dat statu, urcite je neda me, protoze by je mohl usetrit:)

19. 03. 2008 / 22.02 / lix

eh tak sem dneska byl poresit dane a pry ze mam nejaky problem na zdravotnim pojisteni a asi tam budou penale. ja na to kolik to ma bejt? no asi 20 klacku *6*

19. 03. 2008 / 21.41 / Brake

BURMAJONES: Ja myslim, ze tady neni ani tak rec o tom, jak vysoky jsou dane, ale o zpusobu, jakym je clovek musi priznavat a co pro to musi vsechno udelat... V USA jsou sice dane treba stejny, ale urcite v tom neni takovej bordel a nemaji danovy priznani tlusty jak knizku...

19. 03. 2008 / 21.39 / Brake

IRCO: Sak to taky netvrdim...Pokud se chces mit dobre a zaroven nekrast, tak se musis otacet...

19. 03. 2008 / 21.08 / burmajones

bože já tyhle podnikatelský stížnosti nesnáším.přestěhujte se do usa,tam je daňová zátěž lautr ta samá jako tady :-)
cháchááááá

19. 03. 2008 / 21.00 / Irco

Marty: škoda
Brake: ? no ono to není zadarmo....

19. 03. 2008 / 20.51 / Brake

NUDA: Stanes se jim, kdyz prekrocis milion rocne... v tom pripade koukam, ze se ma EFA hodne dobre.... *1*

19. 03. 2008 / 20.47 / Marty

dane sou peklo, vcelku mi ale vyhovuje spolecne zdaneni manzelu *8* skoda ze konci *3*

19. 03. 2008 / 20.08 / Do

huááá, tak to je síla ... no začnu u Nudy asi :-D máš luxusního kámoše, který stabilně vydělává 789 milionů měsíčně, předpokládám, že má vysoké měsíční obraty (kolem 4 mld ?) z finančních operací a ty mu krátí odpočty DPH na vstupu a občas udělá "z hlediska DPH zdanitelné plnění) obrat ve výši 789 mil. ? je to oká ? jestli jo, tak má hodně špatné daňové poradce ... tydle věci musí mít ošetřené přece (kde dělat a kde nedělat jaká zdanitelná plnění)
spíš si myslím, že to není oká, že tam bude někde chybka ... no a v celém "tomto odborném" duchu se tady nese celá tadle diskuse: daně jsou vysoké, něco je špatně.
Nevím kolik je tady liberálů a pravičáků, kteří by podpořili třeba Vlastika Tlustého "ostrou variantu" poklesu DzP na 15 % ze supernehrubé mzdy, nevím kolik je tady národohospodářů a rozpočtových odborníků, kteří znají rozpočtové a mimorozpočtové příjmy a dokážou spočítat, kolik "prožerou" důchodkyně (nic osobního věro ;-)), kolik stojí co a jak to jde pořídit levněji atd. Ano daňová kvóta je skutečně kolem 40 % a je to tak všude. Nevím, kde to není ... asi východ a jihovýchod atdatd.... ale to je zase jiná otázka.
Nikdo nemusí být daňový poradce ani národohospodář, ale vadí mi ty čecháčkovské soudy jak je to "nejlíp všechno :-D" napiču, když jsou daně takové a makové ... todle děcka jestli neumíte vyřešit natož změnit, musíte prostě vzít jako fuckt a nezasírat si karmu ;-DD
Gyd: ono to tak není, jestli je to jednou co platí firma nebo ne. Šéf za tebou příjde a žekne ti, já ti platím 50, minimálně, mně to ale stojí 67,5, ty z toho vidíš tak 35. Nabízím ti 60 na fačko a daně si vyřeš sám (7,5 je moje provize pokrývající riziko "podníkání - skrytého zaměstnání"). takže najednou zjistíš, že si daně pořešit umíš a 60 je tvojich, místo 35. Ale chápu, když si někdo osobně vybere první volbu zdaněného prac. místa, nicméně odvádíš práci, za kterou tvůj šéf chce platit měsíčně 67,5 tis., minimálně ....
jinak jako souhlas, kontroly napiču (měly by být přísnější), korupce, blablabla, ale zase jsme u lidského faktoru, systém není vůbec nastaven špatně, poďme diskutovat o lepších modelech.

19. 03. 2008 / 20.00 / Věra Pohlová, 72 let, důchodkyně

GYD: No ono hlavně o to že kdyby zaměstnavatel ty peníze nemusel dát státu, mohl by je dát tobě což by byl sakra rozdíl. To že je nikdy neuvidíš neznamená že neexistují. *7*

19. 03. 2008 / 19.42 / fbi

AYAAP: ok. tak pokud vydelavas rocne nad 34600, pak jen ta castka na 34 600 je zdanena 40%... takze pocitej se mnou - pokud bys vydelal rocne 100 000 liber (coz pochybuju, ale mozna me prekvapis), tak se ti prvnich 5225 nedani vubec, dalsich 2230 se zdani 10%, coz je 223, pak mame 27145 zdanenych 22%, coz dela 5971.9 no a nakonec 65400 se dani 40%, coz dela 26160 liber... celkem tedy: 223+5971.9+26160=32354.9

19. 03. 2008 / 19.15 / ayaap

FBI - Pises to same co ja. Nad 34 600 liber je to 40%. Dej si to dokupy a nesmysl to neni.

19. 03. 2008 / 18.38 / Irco

GYD: no to čemu říkáš ty "co si nikdy nevidel" je skutečná mzda zaměstnance ! Peníze, které vydělává. Naštěstí, už vše musíš co vyděláš vidět na pásce. Takže vidíš i přesné částky, které né ze svého, ale z tvých peněz za tebe odevzdáva státu. To jsou peníze, které jsi vydlělal a část z nich odvádíš ty a část za tebe odvádí zaměstnavatel. A vše to jde do řiti na nemakačenky a tobě budou politici vyhrožovat, že nebudeš mít na důchod. A´t mi to někdo z nich řekne do očí !!! Vydělám 100.000 a na účet mi přicestuje 55.000 ! Postřílet ty hovada !

19. 03. 2008 / 18.35 / fbi

AYAAP: 40% v UK??? co to je za nesmysl? V UK mas tenhle danovy rok prvnich 5225 liber nezdanenych, pak dalsich 2230 se dani 10%, dalsi vydelek nad to az do hranice 34600 liber rocne se dani 20% a az co se vydela nad 34600 se dani 40% ... Viz oficialni stranky HM Revenu: {odkaz}

19. 03. 2008 / 18.33 / Elmox

Plátcem daně z přidané hodnoty je každý subjekt se sídlem, provozovnou či místem podnikání registrovaný jako plátce DPH. V Česku se plátcem musí povinně stát subjekt, jehož obrat přesáhne za nejbližších 12 předcházejících po sobě jdoucích kalendářních měsíců částku 1 000 000 Kč. Přihlášku k registraci musí podat do 15 dnů po skončení termínu, v němž subjekt překročil stanovený limit a plátcem se stává prvního dne třetího měsíce následujícího po měsíci, ve kterém překročil stanovený obrat.

19. 03. 2008 / 18.24 / Irco

EFA: no já cvakám od pěti do osmi píchačky a věř mi, že mě sere, když pak na výplatní pásce vidím, že 49% z výplaty jde do řiti......

19. 03. 2008 / 18.07 / gejša

NUDA:naprostý souhlas

19. 03. 2008 / 16.58 / ocin

GYD: ten figl je v tom ze ti dan bo jaky odvod pocitaji i z toho co za tebe plati ten zamestnavatel..takze ti zdani i to co si nikdy nevidel :))

19. 03. 2008 / 16.09 / Killer

Mega dnes nic neni. Nechapu, proc porad ty limity snizuji, akorat to administrativne vic vsechny zamestna.....

19. 03. 2008 / 16.08 / grregg

ROZSIRENI OBZORU: Vztah miry zdaneni a vybrane sumy penez resi "Lafferova krivka"
PRISLOVI TETY KATERINY: Pozde pichat, honit
;-))

19. 03. 2008 / 15.48 / Nuda

Mám takovej dojem že plátcem DPH se stává člověk hned po té, co překročí měsíční obrat 80 tisíc korun. Hned po prvním takovém měsíčním obratu by se měl člověk hlásit k placení DPH. Jinak mám jednoho kámoša, kterej měsíčně odvádí na DPH státu 150 miliónů korun a finančák ho co chvilku prověřuje a uhání. Jak on sám říká ... platím takovou dardu měsíc co měsíc a jim je to pořád málo a málo. NENAŽRANEJ STÁT! Nebejt ho, tak ať si stát vypočítá kolik peněz to dělá do státní kasy za rok. Hajzlové. Dle mého, kdyby stát s rozumem reguloval daňové odvody a nastavil je tak, aby podnikatel odvedl, ale taky vydělal s možností se rozvíjet, zvětšovat a tím pádep profitovat (v konečném důsledku tedy i více odvést na dani - samo s rozumem ), tak to tu vypadá trochu jinak a nesnažil by se s tím každej nějak vydrbat. To platí jak u firem (zisky vs náklady), tak u fyzických osob ad prodej nemovitostí, aut, atd. (krácení cen ve smlouvách po dohodě s kupujícím, atd). Jo jo, kdo chce moc, nemá nic.

19. 03. 2008 / 15.24 / Vašucek

Mega *6* tyvoe *8*

19. 03. 2008 / 15.18 / ayaap

ja v UK platim dan kolem 40% - bezny zamestnanec. Velmi zvazuju, ze pujdu pro - tady legalni - a u nas zvany schwarz system. Dane pak kolem 20%. Rikat ale, ze je neco spatne je imho detinske, kdyz se na tu cestu clovek da, usetri, ale musi pocitat s tim, ze se musi starat.

19. 03. 2008 / 15.14 / efa

dante2: no už to tak vypadá. sem jen student co si přivydělává ke studiu. Moje blbost že sem to přiznal no *10*

19. 03. 2008 / 15.08 / dante2

zasrany dane. platcem DPH se muzes stat i nasilne? uah. ale to znamena, ze jsi otocil tenhle rok milion ne?

19. 03. 2008 / 14.44 / Gyd

ONIA: jak bavi, co to meles? :-) To je jasny, ze to nikoho nebavi, ale kdyz chci byt podnikatel, tak s tim musim pocitat a proboha nebrecet, jak je to zly a nejlip predposledniho brezna. Ja to delat nechci a proto jsem zamestanec, kde me skubou tak nejak pravidelne.


VĚRA POHLOVÁ, 72 LET, DŮCHODKYNĚ: To me nezajima, ze zamestnavatel za me plati dane, ty penize, co on odevzda, nejsou moje a nikdy nebyly, danenym subjektem je on. I kdyz nevim, jak je to ted s danenim te superhrube mzdy, nekde tam byl tusim figl.

19. 03. 2008 / 13.52 / efa

ONIA: no ty voe ted to řeším. musím na finanční s prosíkem a sklopenýma ušima že sem si toho nevšiml bo sem byl 4 měsíce v tom slovinsku a nějak sem to nesledoval :( Je mi jasný že bude penále. Kurwadrát :(

19. 03. 2008 / 13.30 / kubson

ohledně té dph registrace, bacha na to - není jen limit obratu za posledních 12měsíců, ale pokud nakupujete něco ze států EU, platí hranice 10000EUR - kterou když překročíte stáváte se také plátci..

19. 03. 2008 / 12.35 / jirka.cara

Nejhorší mi přijde opravdu fakt, že státu zaplatíš po sečtení přímých a nepřímých daní víc jak polovinu toho, co si vyděláš. Ale nezaplatím to jenom já, efa, ale každej, kdo existuje v ČR. Fungování státu je drahá sradna, pak mě ale mrzí a zaráží (spíš se*e), když něco nefunguje tak, jak by mělo. Navíc čím víc peněz se od daňových poplatníků vybere, tím víc systémem proteče, ale taky tím víc může být ukradeno. Nědke je asi něco špatně.

19. 03. 2008 / 12.31 / onia

Gyd & Withson: Hele, najdete mi nekoho koho bavi si kazdy den vyplnovat kolonky v ucetnim deniku, vite uplny howno panove!
Efa: drz se. 1) platit platit platit. 2) A bude hur!
Prosim te! dej si silenyho majzla na to aby te preregistrovali jako platce zpetne od toho listopadu - bacha na to! Stalo se mi to samy - ozvali se mi v dubnu, ze sem se mel prihlasit jako platce od novyho roku (socani s komancema protlacili v parlamentu snizeni hranice pro obrat kurwa jak sem to mel vedet kdyz je jebu), tak sem se prihlasil, jenze !! Na zacatku kvetna hned jak sem mohl a leden az duben za me spocital statni urednik na FU KM na 26000,-. Svinstvo! For je v tom ze te chyti do pasti, na ty mesice uz zpetne nemuzes! Sama mi to tam ta jedna urednice rekla, ze do toho pravidelne spadne dost lidi.. Bacha na to! Zkus se poradit s nekym, kdo vi jak v tom chodit, co udelat . *4* DPH - a pain in the ass. Otravi to.

19. 03. 2008 / 11.40 / Bobikus

pak se díví že na to lide kašlou...

19. 03. 2008 / 11.39 / Carlos

K! - Uz tu nekolikrat po netu behzely vypocty...kurak se statu vyplati. Takze o nejakem navyseni zdravotniho by se dalo polemizovat ;-)

19. 03. 2008 / 11.19 / SUS

Věra-taktak, je to bída! ale co s tim ze..... *7*

19. 03. 2008 / 10.44 / Věra Pohlová, 72 let, důchodkyně

GYDe to jsi přílišný optimista, není to 1/3 ale 1/2! Nezapomeň že neplatíš jen přímé daně (zdravotní, sociální pojištění a daň z příjmu) - to samé totiž za tebe musí platit zaměstnavatel! Když tedy máš hrubou mzdu 19 000,- Kč celkové náklady na zaměstnance jsou 25 650,- Kč ale ty dostaneš čistou mzdu pouze 14 759,- Kč. Stát si tak na odvodech vzal 41 % tvého příjmu. Ale to není všechno - ze všeho co si za čistou mzdu koupíš ještě následně zaplatíš státu DPH! A pokud si za to snad koupíš stavební materiál a opravíš barák, ještě tě stát zdrbe jednou na dani z nemovitosti *9*

Nejvíc mi proto vadí když mi nějaký politik nabízí že budeme mít něco "zadarmo" (např. zdravotnictví nebo nízké, regulované nájmy). Jinými slovy - z peněz co ti sebral na daních ti kousek vrátí.
A tak by se dalo pokračovat.

19. 03. 2008 / 10.37 / [ K! ]

JEDENADVACET - dobře řečeno, jsem pro to přežíračům a kuřákům (huliče vyjímaje), na nichž naše zdravotnictví prodělává nejvíc (zdoroj: rozhovor s Lukášem Pollertem) nasolit dvojnásobný zdravotní, kuřáci prominou.

Jinak díky dementním normám jsem musel opustit výborné místo v knihkupectví - šéf vydělal o něco víc "než měl" a tak musel přejít na podvojný, plus zásoby knížek zaplacené do posledního halíře mu milej stát zdanil a tak za ně ještě zaplatil a musel pak snížit náklady tím, že se obešel bez jednoho pracovního místa, teď si moji práci dělá sám. Zasraný daně!

19. 03. 2008 / 10.34 / Bobikus

MDFK - svatá pravda Madlen.) když se to chytne za správnej konec tak nejenom že by mohl být klub YP koulí ale snad by mohl proběhnout i nějaký turnaj, Praha vs. Brno *14*

19. 03. 2008 / 09.29 / Gyd

"podnikatele" aspon maji moznost svindlovat, ja jako zamestnanec platim statu pravidelne na vsech poplatcich (dan, soc+zdrav.) pres 1/3 sveho prijmu, za rok je to slusnej paklik. Ale budme OK, porad jeste nemame nejdrsnejsi dane v nasem eurokralovstvi, to prijde az casem.

Vzdycky me moc pobavi, jak v breznu zacnou vsichni brecet s danema *1*

Rict, ze na to nemas bunky Efo, to je vymluva jakpodmedom *8* je to vymennej obchod, kdyz nechces pichacky, musis za to platit jinak

19. 03. 2008 / 09.09 / jednadvacet

GALANKA: to mi prave asi vadi ze vseho nejvic. Uznavam, ze kdyz si vic vydelam, vic zaplatim na danich. Kdyz bude dan umerna (:-)), tak zaplatim bez diskuze, s dobrym pocitem a rad. JENZE: to vseobecny plejtvani z eraru!!! - (bod rezignace) - :-( ale to je na jinou diskuzi. Defenestrovat, jinak to nevidim. A ty socky a zdravky - proc musi clovek, kterej za 10 let worku (hard), z toho 6 let podnikani, vyuzil maximalne zubare, 4 dny pracovni neschopnosti + 2 x ambulantni lekarskej zakrok + lecba po 2 urazech, platit stejny prachy, jako lidi ktery jsou 1/2 roku v pracovni neschopnosti (samozrejme exclude vazne nebo chronicke choroby nebo urazy, mysleny fake neschopenky a flakace...)

19. 03. 2008 / 08.52 / efa

withson: mám povinnost jednou za rok odevzdat danové přiznání. moje blbost že sem si to nesledoval a nepajchloval a nešvindloval. ted v roce 2008 už je pozdě a moc nic nevymyslím. Holt to budu muset zaplatit. Bohužel na tyhle věci nemám buňky. A ani nechci. chci se soustředit na svou práci a na věci co dělám. ne na to jak se státem vydrbat no :( v každém případě sem poučen. Od osmi do pěti nikde nebudu cvakat píchačky, takže mi nic jiného než se o to víc starat prostě nezbývá.

19. 03. 2008 / 08.44 / withson

Není řešení hned na začátku tvého příspěvku Efo? Když to že máš nějakou celoroční povinnost řešíš jednou za rok na poslední chvíli, není se čemu divit *4* Ale o to líp se pak nadává, že?

19. 03. 2008 / 08.37 / GALANKA

Jsou to ku..., okradat lidi to jim jde, co je ale horsi ze pak tyto moje (nase) prachy padaji na nepruhledne statni zakazky, nebo je hltaji zastarale infrastruktury statni spravy. To me pak vytaci do alelujah... !!! Dedecek vzdycky rikava: "okrast zlodeje neni hrich" a toto prislovi v upgradu do dnestni doby zni: "OKRADAT STAT JE SVATA POVINNOST" !! Kdo nam napovi jak letos a do budoucna ctit a uskutecnovat nasi SVATOU POVINNOST ???

19. 03. 2008 / 08.20 / ne2d

zamestnanci maji vyhodu ze ty same penize odvadeji statu postupne na zalohach, takze to pak neni takova palka najednou ...
JEDENADVACET: jsem na tom dost podobne :(

19. 03. 2008 / 07.17 / jednadvacet

pracuju a zaroven podnikam a to je taky peknej vopruz. Nezbohatnu, pracuju od rana do vecera a jeste pak doplacim dane, zdravce a socialce. V tenhle moment mi vzdycky vybehne zila na cele... dneska to jdu vsechno zanyst na FU, v patek narvu systemu prachy do chrtanu a vecer se zliju jak hovado, abych prebil tu horkost na patre.

19. 03. 2008 / 00.58 / Johnny*

nj známého si na udání proklepli z berňáku a hm šest set panečku v piči
reagoval na to tak, že změnil sídlo firmy do prahy

18. 03. 2008 / 23.19 / George

Efo, to je normal, musíš jen a jen platit........

18. 03. 2008 / 22.01 / MDFK

add Bobikus: jasně Efo, mohl by jsi nám tady do Prahy koupit nějaké nové koule! Co nevidět začne sezóna. *15* Zdraví Vyšehrad!

18. 03. 2008 / 21.36 / kejno

dane... bavil jsem se na toto tema kolegy, zivnostnika... a kdyz mi rekl, ze bude muset zaplatit neco kolem 150 000,-, tak jsem si rekl... zaplat panbuh, ze jsem zamestnanec... :)

18. 03. 2008 / 21.36 / Bobikus

neznám přesný výhody a nevýhody ale jednoduše řečeno, založ sdružení ( sportovní tým) do něho převáděj peníze aby si je nemusel danit.sdružení bude mít třeba pouze pět členů ( tebe a tvý kamarády ) a protože každy člen potřebuje nové auto nebo mobilní tel. tak mu ho sdružení koupí.nebo třeba můžete jet na soustředění do alp a zaplatit si z toho pobyt..no není to jednoduché?)) ... myslím že je tady dost lidí co hraje pétanque, a kolik přijemných věcí se při tomto sportu dělat.) *14*

18. 03. 2008 / 20.47 / rcz

2kepso: hlavně žádná zodpovědnost u té trojky...

18. 03. 2008 / 20.17 / kepaso

3 možnosti:
1) snažit se tento stav změnit (nechci podceňovat, ale asi ne moc reálná varianta),
2) respektovat tento stav a počítat s dávkou nasranosti,
3) jezdit na 5 nebo na 6 ráno do fachy na kole v -15°C, chodit domů ve 14, 15 - následně únavou spát, NEBO chodit do fachy na 8, 9, chodit domů v 17, 18, 19, následně podělat nějaký povinnosti, záliby, jít spát a dpořád dokola. k tomu všemu dělat práci, co člověka nenaplňuje. ale zase jedna velká výhoda - žádný žádosti, žádný daně - jen kontrola výplaty na účtu. no neberte to!

18. 03. 2008 / 19.52 / exoffo

Když jsme u toho tak by mě zajímalo, co je u nás v tomhle směru udělané dobře. Česko je prostě kocourkov od Aše až po Těšín. Na každou věc potřebuješ povolení na to, že si můžeš zažádat o povolení. A je to čím dál tím horší. Daně už jsou samostatná kapitola. Taky studuju ekonomku a daně a účetnictví jsou asi to největší svinstvo ... hold proč to dělat jednoduše když to jde složitě že jo ...

18. 03. 2008 / 19.41 / Do

*8* *8* vítám tě do klubu daňových teoretiků, budem tě potřebovat, píšeme s hebem "manuál k demokrackému systému" takže myslím, že ti dáme prostor v oblasti daní a veřejné správy *14*


© Copyright 2012–2024 youngprimitive.
All Rights Reserved.
DámskéPánskéDětské