Druhý den v práci úspěšně za mnou. No úspěšně...Během dne se nic zajímavého nedělo. Společně sme se šéfem pracovali na finalizaci jarní kolekce a jak jsem zjistil, jeho velkou hobby je modelářina. Tento koníček mě vždy zajímal a tak slovo dalo slovo a šéf slíbil, že mě vezme na pouštění svého modelu. Večer se pro mě stavil a vyrazili sme na pole za Brno otestovat jeho čerstvě opravený stroj po poslední nehodě. Šéf to měl nalítané. S letadlem dělal různé vývrtky, pády, vzlety, lety po křídle, vzhůru nohama, no hezká podíváná to byla. Do toho úplné bezvětří a romantický západ slunce na horizontu mě naplňoval pocitem jakési sounáležitosti a zrodu pravého kamarádství nezávislého na pracovním vztahu.
Po výměně druhé baterky se šéf natolik uvolnil, že se rozhodl půjčit mi rádiové ovládaní do ruky a já si tak mohl zkusit pár otoček ve vzduchu. Pravda. Byl jsem trochu nejistý, protože jsem byl zvyklý na ovládání letadla joystickem, nikoliv dvěma páčkami, tak jak to mají modeláři. Během chvíle sem si ale ovládání osvojil. Můj let nebyl nikterak plynulý a plný parádiček, nicméně letadlo sem udržel ve vzduchu. Musím ale říct, že nervozita by se dala krájet a já sem za svými zády cítil napjatý dech šéfa, který by už přecijenom nejraději opět převzal řízení modelu.
Rozhodl jsem se pro poslední zakroužení a šel sem na přistání. Ale OUHA! Nějak sem si prohodil ovládání a místo ubrání plynu jsem letadlo ostře otočil doleva, čímž se bez pardonu zřítilo asi z 5m výšky přímo na zem. Boooom! Nastalo nechápavé ticho....poté vražedný pohled mého nadřízeného a běh k havarovanému letadlu. Modlil jsem se, ať jsou škody co nejmenší. Štěstí v neštěstí bylo, že se letadlo zřítilo do malin a konakt se zemí tak nebyl přímý. Nicméně to odnesla vrtule, zlomený čumák a zadřený motor. Škoda cca 700,- Kč. Šéf posbíral letadlo, nasedli jsme do auta a bezeslova vyrazili k domovu. Na benzínce si ještě koupil několik lahváčků pro zpříjemnění večera stráveného opravou stroje a mě se vidina pravého přátelství s vedením zase o něco vzdálila...
Efo ty to popisujes jako bys do te skoly puvodne nesel po X letech v praci... :)
Efa : ty si vůl voe :D takove pekne pratelstvi to mohlo byt *1*
není lepší si koupit auto? je s tím celkem prdel a jen tak se nerozbije..napiš co to bylo zač
hned druhej den lízt do prdele? týjo máš našlápnuto.... *12*
dalsi Yveta Bartosova :-) na webu YP! je to fejk!!! :-)
IMHO- "Efa dospel" *4* *14* .......
Jojo, ja minulej vikend rozsekal vrtulnik, respektive to spadlo samo na technickou zavadu. Nasere to.
jsou sefove, kteri ani na ten model nepozvou... *13*
gyd: sladke *1*
já myslel že nejdřív se postaví házedlo, pak větší házedlo třeba s časovačem, A3, A2, A1, a pak ti dá někdo na vyzkoušení do ruky motoráka,)
gyd: ROFL, s králíčkem je děsná prdel
toz mu verte *15*
KEEE - nějaký baňky asi a kdovíjaký modely *8*
tos přepsal slohovku z deváté třídy? *8* *14*
taky mám pocit takové vyprávěné pohádky... co nám to s Efou v práci udělali? *10*
GYD: wtf? *15*
predevsim zmizly me oblibene - "uff", "heh, no to seru", "zdar bandicko" *1*
je pravda, ze uroven prispevku graduovaneho fuhrera sla vyrazne nahoru - tohle je velmi dobre *14*
A nyni uvod do tohoto pribehu v podani kralicka! {odkaz}
kluci s titulem prece pisou jinak, nez kluci bez titulu, vo tom zadna! *8*
Mně taky nějak nesedí ten sloh. ;)
Hehe, tuto situaci jsem už taky zažil. Všichni modeláři jsou stejní. Máš dobrý, že po tobě třeba nezačal řvát.
hehe jako malí kluci :)
ufffff :)))) Ty seš teda průserář ... a máš po kamarádství...
No a je to tady.... Modeláři *1*
Je to čisto čistá pravda. Nekecám!
uz vim...sef je venca chladek (letadylka) a ten kazisvet je jeho budouci pokracovatel. nejspis se jedna o dalsi dil odtajneni pribehu venci chladka!
ta historka ma neco do sebe, maloco me hned tak po ranu rozesmeje *13*
asi bere kurzy pravopisu a slohu nebo co *1*
Jj, je v tom mala frekvence pravopisnych chyb.Je to fejk.
to JOHNNY 5: jaja, presne tak...dalsi podvod!
hehe...zajimave, az mam pocit jako by to ani nepsal efa.