Soft & hardware

13. 11. 2008 / Filip Urban / soft & hardware

Ok hoši poďme :) Pořídil sem teho iphona nakonec. Včera jsem si s ním asi 4 hodiny hrál, cpal do něj fotky, video, maily, bookmarky, kontakty, kalendáře, dobíjel, vybíjel, stahoval aplikace, zkoušel volat, psát a dojmy? Musím říct že zatím velmi pozitivní!

Samo nějaké errory nastaly. Tak třeba hned první. Jak se tam sakra strká ta SIMka? Když zklamaly všechny pokusy, bylo na čase si přečíst návod :) Nakonec se mi to podařilo. Telefon sem připojil ke kompu a už se na něj vrhly itunes. Veškerá správa mobilu se řeší právě přes itunes a to může být pro uživatele windows oříšek, protože vím, jak itunes fungoval na pc a bylo to peklo. Na macovi aspoň nepadá :) Nejsem z něj, nijak nadšený, ale zase chápu politiku Apple. Základ je, mít ve všem pořádek. Jak v muzice, tak v kontaktech i fotkách. Přes itunes aktualizujete kontakty (žádné kopírování čísel ze sim karty do mobilu) synchronizujete muziku, instalujete programy, které stahujete z itunes store (nutná registrace), přetahujete bookmarky ze safari (pokud používáte) no zkrátka veškerá správa a synchronizace probíhá právě přes itunes. Já mám naštěstí kontakty, muziku i fotky vpořádku, takže žádná anarchie se nekoná.

Když sem takhle naplnil iphone, jal sem se s ním hrát a studovat. Tak třeba hned první věc. Jak se sakra volá? :) Nakonec je všechno strašně intuitivní a vše funguje jak má. Psaní smsek je čistě o praxi, než se naučíte trefovat přesně. Z čeho jsem nadšený jsou Google maps. Fintičky typu. Jste tady a tady. Kousek od vás je benzínka, vedle máte pizzerii, ubytovat se můžete o ulici vedle. Mobilní prohlížeč safari je bomba a surfování po netu je naprosto použitelné a funkční. Kvalita fotek ze zabudovaného foťáku není žádná sláva, ale pod stolem mám lepší mašinku na focení. Prohlížení fotek je zážitek, stejně tak jako prolízání alb v itunes. Nainstaloval sem si několik praktických utilitek. Třeba Fring je výborný klient na telefonování pomocí vašeho Skype účtu. Funguje parádně. Uchovávání sms historie je taky výborně řešeno.

Kapitolou samu pro sebe jsou aplikace, které pro iphone vznikají. Jsou jich hromady. Většina stojí pár dolarů a hromada z toho jsou kraviny. Ale najdou se fajn utilitky i grátis. Třeba facebook na iphone je luxusní záležitost. Tady bych uvítal tipy zkušenějších uživatelů na nějaké fajn aplikakči (krom meče z hvězdných válek :)

Samozřejmě mašinka není bez chyb. Absence bluetooth (jakési tam je ale dva přístroje ani komp nepropojíte) nemožnost ukládat videa, absence flashplayeru ve webovém prohlížeči. Telefon je bez čeksé lokalizace. Na háčky, čárky zapomeňte. Ve srovnání s mým předchozím mobilem je to už slušná cihlička do ruky i do kapsy.

No končím technické okénko. Za plnou cenu 12ti tisíc, bych si tuhle hračku nepořídil. Měl sem možnost ho pořídit prakticky za polovinu a to šly veškeré argumenty proti, stranou. Vím, že tenhle mobil je trendy až do řiti, že si ho pořizují divní lidi, celebrity a děcka zbohatlíků, ale iphone ztělesňuje moji představu o multimediálním telefonu, který nabízí mnohem víc, než telefonování a psaní smsek. je to regulérní inetový prohlížeč, ipod, herní mobilní konzole a gpska v jednom. Za ty prachy? Neberte to :)



Komentáře

Kontrolní kód: kontrolní kód
15. 11. 2008 / 13.16 / ccc

Na háčky, čárky zapomeňte. ....mrkni se do nastaveni kemo .)

14. 11. 2008 / 16.02 / ccc

JAILBREAK!! appstore jsou kktiny pro male decka, pokud nestoji zrovna 10 dolacu

14. 11. 2008 / 15.34 / [ K! ]

prirodni samozejo

14. 11. 2008 / 15.34 / [ K! ]

GYD - no jen jesi nemas nejakej pridoni pozitivni magnetismus, kterej urychluje a CARLOS+jeho kamosi zapornej kerej zpomaluje *10*

14. 11. 2008 / 14.49 / Gyd

CARLOS: proto se ptam, ja mel 3 HTC stroje a vsechny byly bez tehle chyb

14. 11. 2008 / 14.25 / Carlos

GYD: I ja byl zklaman....ostatne vsichni byli zklamani. Ted ma kamos pro zmenu HTC Touch Pro a je to velice podobne (ale tam se nevi jestli to neni nahodou jednim kusem). Nechci tu HTC nejako hanit, telefony by to byly dokonale nebyt tech par much :-)

14. 11. 2008 / 13.53 / Gyd

CARLO$: to me fakt docela prekvapuje :-(

14. 11. 2008 / 12.58 / Carlo$

GYD: Navstevy task manageru nekolikrat denne, to uz by se pak vubec nedalo pouzivat. Tohle je u HTC docela dobre vyreseno, ze task manager je na today obrazovce. Ale to nema co delat se psanim SMS. Pises SMS a proste i kdyz zmacknes na klavesu, tak to zkratka vynechava pismena (odzkouseno na cca.4 nezavislych kouscich Kaiseru II a vsude to same). Kamaradi co jej meli (minuly cas je na miste, nikdo z nich uz jej nema a presli na jine telefony) ten stejny problem. Obcas odezva ve stylu, ze kliknes a nic. Tak znova kliknes a nic. Nakonec klikas a treba az na popate to udela to co chces. Zkousel jsem s tim vydrbat pomoci ofiko rom, neofiko rom, ofiko rom a tak porad dokola, ale pokazde to stejne. Nakonec jsem to cele skoncil s tim, ze proste nemam cas, chut ani naladu menit v telefonu ROM co tyden, dal inzerat na mobil manii a zbavil se ho behem 30ti minut. K iPhone jsem dostal uplnou nahodou, v podstate aniz bych chtel a za cenu 4.000,- tudiz neni co resit :-)

14. 11. 2008 / 11.47 / [ K! ]

BTW šestku bych za něj možná dal, po předchozím ozkoušení u někoho *10*

14. 11. 2008 / 11.46 / [ K! ]

Ad BERT 13.11.2008 | 21:49 - ne z nás všech a ani tak doba jako blbost

Ad PAYA 14.11.2008 | 08:46 - Kazdej zijeme ve svete jakej si ho sami udelame - TRUE a myslim solidni shrnuti cele tehle diskuse *4*

14. 11. 2008 / 11.26 / Gyd

CARLO$: prosimte, ty historky s Kaiser II - na me to dela dojem, zes nikdy v tom zarizeni nenavstivil Task Manager?

14. 11. 2008 / 11.22 / Gyd

GREEAZ: to je iPhone 30KG *1*

14. 11. 2008 / 11.06 / greeaz

Zpet k technice: Efo, je to fakt tak velky nebo si v reklame trochu zaprehaneli? {odkaz}

14. 11. 2008 / 10.50 / Do

ony ty věci moc souvislost nemají, ale teď se potácím mezi traktátem a vzkazem "heh" "lol"

14. 11. 2008 / 10.49 / Do

efa: s tím, jak to řekneme světu, si myslím, že to nějak říkat můžeme, ale že více než říct, znamená zažít, tak bych maximálně teď podporoval spotřebu, abychom to měli už za sebou *8* (globálně).
s tím idealismem - více než konání dobra funguje konání toho, čemu věříš. nejsem idealista, že by se mělo vrátit dobro, pravda a láska (nikdy tu holky a to nezralé děcko nebyly).
takže já nekonám dobro, protože chci mít dobrý pocit, ale proto, že mi to funguje, že já v jádru dobrý jsem. Když pak něco vyšmečkuju (udělám něco proti přesvědčení), tak mi to tam někde hlodá a někde mě to prudí, že pak něco dojebu.
jo, když někdo věří ve zlo a koná zlo, asi je taky výkonný a věci mu fungujou - ale myslím, že je pořád více v jádru dobrý lidí, kteří ale často díky svým osobním slabostem nemůžou dál a sklouznou k nějakému tomu šméčku, tam něco ojebou, tam nad tím mávnou rukou, tam to rači neřeší, než by měli řešit a to je velký průser - tady se to pak mele a lidi jsou divní. Já v podstatě nemám rád šmečkaře, co jsou v jádru dobří lidé, to mám rači šmečkaře, co jsou v jádru zlí :-DD
... no to už jsme ale dost sklouzli od I-phonu

14. 11. 2008 / 10.32 / efa

DO: heheh taky sem musel dvakrát....Oka v laboratorních podmínkách ideální stav a total s tebou souhlasím. Tak a teď vymysleme, jak tohle řekneme světu! Všem těm normálním lidem, kteří nikdy nezažijí blahobyt a pro které je dům, auto a televize smyslem života víc než to jestli podělám kámoše nebo budu udávat souseda (taky sem si zapřeháněl) Já prostě se nechávám často unést tady těma myšlenkama a pak člověk prostě vyleze z té svoji bubliny internetů a stavá se mi že musím komunikovat i s běžnýma lidma a to pak naráží kosa na kámen a já zjišťuju že ti "normální" lidi se od toho mého modelu chování a fungování tak odklánějí, že snažit se jim vysvětlit nebo ukázat směr, je házení hrachu na zeď. Že jako my si tu žijeme se svýma problémama a názormama na svět a pak vylezete před barák a máte urvanej stěrač u řidiče jenom proto, že ste zaparkovali na místě, kde jinde stavá týpek, co už tam se svou felicí stává x roků a tak vám prostě urve a zkroutí stěrač protože si myslí že je v právu a že vy tam prostě nemáte co dělat. A to pak jdou veškeré ideály stranou a vy víte, že snaha být dobrý je dobrá tak akorát pro váš dobrej pocit...

14. 11. 2008 / 10.27 / Do

carlos: no jsem trochu zdemonizovaný ;-D

14. 11. 2008 / 10.24 / Carlo$

DO: Kua hluboka to myslenka *14* az jsem se do toho pri prvnim cteni zamotal *8*

14. 11. 2008 / 10.20 / Carlo$

Presne tak jak rika Efa. Me uz docela nebavi ani cist ty zabavne diskuze, kde je treba recenze na HTC Touch HD a dole prvni co ti pubertalni smradi napisou, ze toto je onen iPhone Killer, pripadne v diskuzich o iPhone vypisuji, jak je to telefon na hovno a ze je to jen hracka. Slovo DEMONIZUJETE vystihuje docela presne onu podstatu. Je to proste pro mne spotrebni vec, jako kazda druha, dobre se mi s ni pracuje, jsem s ni spokojeny, a plne mi vyhovuje (narozdil od HTC Kaiser II - kde pisu SMS moc rychle a on to chudak nestiha pobirat z klavesnice...toto je telefon za 15.000,-???? ) Kazdemu zkratka vyhovuje neco jineho, zijeme v roce 2008 a ja ocekavam od telefonu par funkci navic nez jen telefonovani a sms. Ale v prijatelne podobe a ne aby mi komplikovaly zivot (Kaiser II) :-D *8*

14. 11. 2008 / 10.15 / Do

já si troufnu oponovat skromnosti :-D
za sebe samozřejmě, jsem skromný, jsem stiok, jsem asketa a kdyby přežití světa viselo jen na mně, tak se uskromním tak, že se více uskromnit už ani nemohu. Leda žeby Klempera nevěděl, tak to bych se uskromnil ještě víc !
... ale kdybych byl celosvětový manager a měl před sebou úkol a 5 mld. týpků k realizaci, tak na skromnost nevsadím, resp. ne takovou, že na to nedosáhnu, tak to mít nebudu.
Vsadil bych na tu stálejší skromnost, kterou dosáhnu tak, že budu dělat pravý opak. Zahrnu se bohatstvím, zbytečnostma a kokotinama, až sám přijdu na to, že mi to štěstí nepřinese, že mě to naopak zatěžuje a že vlastně ke spokojenému životu stačí hodně málo, "i když na to mám".
Tato skromnost je podle mně stálejší, než skromnost typu "nechoďte do hypermarketu, nekupujte si telefon, choďte nazí" (trošku jsem si zapřeháněl).
Současný "konzum" je způsobený tím, že je tu plno lidí, kteří ještě za sebou nemají ten pocit "že na to mám", kteří jsou vyhukaní z toho, že dostanou pěknou výplatu, že se jim něco podaří, že udělají kus dobré práce, tak to pak utratí za pičoviny, kokotiny, pod dojmem, že to je to ono, o co jim celý život chybělo. Po chvíli zjistí, že to ono není a snad poznají že tudy né, i když si ten I-phone koupit půjdou, protože to si myslím, že dobrá věc může být pro někoho, kdo je konzistentní ve vlastním informačním toku (já mám chaos, a jsem rád, když mi nezvoní telefon).
skromnost, nebo-li nízká spotřeba ano, ale ne přes řízenou skromnost, spíš přes konzumní chaos, moje volba ! :-D

14. 11. 2008 / 09.49 / efa

Hele vy tu krabičku trošku démonizujete. A ty názory o konzumu šmarja. Dyť kdyby civlizace od prvopočátku nebyla marnivá a nevymýšlea blbosti, tak ještě ted lovíme mamuty rukama a bydlíme v jeskyních. Lidskej progress je do značné míry fixován přece na spotřebu. Je to hnací motor pro firmy co se předhánějí v novinkách, posunují hranice kapacit, technologií. Kecy o tom že v kavárně se má sedět jak za první republiky s novinama v ruce jsou dost zpátečnický. Prostě taková je doba. To že budu používat nokii z 98 roku je sice fajn vzdor ale jsou lidi co třeba od toho zařízení čekají víc a rádi si takovou věc koupí. Nikdy bych si tu věc nekoupil, kdybych věděl že na ni nemám nebo že když si koupím iphone, moje rodina bude měsíc bez jídla. Život je přece otázka priorit a každý to má nastaveno jinak. Když se odprosíme od těhle idelastických názorů jak jde civilizace srat a žene se do pekel, tak říkám že iphone je pro mě ideální hračka do kapse a z nabídky na trhu co je, tak mi prostě vyhovuje nejvíc. Trošku sme se odklonili od iphonu ke smyslu života...jak už to tu tak bývá :)

14. 11. 2008 / 09.29 / sus

skromnost pratele skromnost nebo nam to tu cely bouchne.....

14. 11. 2008 / 09.23 / Do

paya: jistě, ale to je spíš lidská blbost nenažranost marnivost, která fungovala i před 50 lety a fungovat bude asi furt, pokud se ty děti nenaučíme vychovávat, že 1 nanuk denně stačí a už to je moc.
"konzum" lidem stačí vyslovit a už mají jasno, ukončuje fázi přemýšlení a řešeni, jakoby jim stačilo obvinit konzum.
naprosto souhlasím s modelem koupit, pouzit, zahodit ... vcelku úspěšně s tím teď bojuju.

14. 11. 2008 / 09.11 / Paya

Konzum je imho= koupit->pouzit->zahodit. I sebelepsi vec ze ktery jsme ted uplne paf a dame za ni treba nekolik platu nebo se kvuli ni klidne i zadluzime takhle jednou skonci. Kdo pouziva mobil ktery mel pred 10 lety nebo jezdi v aute starym 50 let? Tak proc to resit. Iphone jako rohlik.

14. 11. 2008 / 08.48 / Do

já to vidím tak, že žádný konzum neexistuje, že to je slovo bez obsahu, že prostě když něco někdo chce (ať už se o tom dozví masáží anebo si to sám vyhledá, to je jedno, pravděpodobně to chce, i když o tom před hodinou nevěděl - můj otec se mě taky ptal na iphone, ale ne proto, že by byl zmasírován a byl vyznavačem nadnárodního konzumu, ale proto, že ho zajímalo, že to prý umí hodně věcí a myslí si, že to na vesnici využije !)
jestli to má být kokotina, tak to lidi přestanou používat, jestli ne tak ne.
A i když je uznávám lepší pohled na kavárnu s lidma čtoucíma a povídajícíma (ale nejsem žádný extra zatuhlý nostalgik) než s ohnutýma hlavama s krabičkou v ruce, pak pokud to má být trvalá a stabilní hodnota (ta naše romantická představa o povídání a četbě papíru), tak jediná cesta vede skrz, všem i-phony a až 80 % lidí zase ty pixly odloží, pak víme, že se k nim už nevrátí, když ne, pak je to nová cesta, nová kultura ....
já i tomu tatovi koupím i-phone asi až ho uvidím zaprášený v šopě, budu vlastně rád ...

14. 11. 2008 / 08.46 / Paya

V jednom je tenhle pristroj uplne genialni. Vyvolava vsude uzasny diskuze, ktery by se nikde u niceho jinyho neobjevili. Kdyby si efa koupil nejakou novou nokii, tak tady nikdo neresi konzum a podobny veci. Kazdej zijeme ve svete jakej si ho sami udelame. A myslim ze kdyz si nekdo koupi iphone nebo jakoukoliv trendy hitech hracku to neznamena ze se z nej vyparil "ten starej mladej primitiv" nebo jakakoliv jina zivotni filozofie. Navic si myslim ze je to zbytecny resit, jelikoz i tahle hracka bude za par let v supliku nebo v popelnici, jako vsechno ostatni.*1*

14. 11. 2008 / 08.43 / kbcz

schvaluji kup.) taky ho mam a po peti letech konecne zalohovane kontakty ... teda aspon ty co zbyly)

13. 11. 2008 / 22.18 / greeaz

Jeste dodavam, ze samozrejme zcela racionalni by bylo, kdybys ji proste nutne potreboval a proto ji koupil. Pr. treba jidlo, protoze bys bez nej zdechl hlady. To o cem pisu, je pouze vyvraceni Tveho tvrzeni. Snad je pochopitelne, jak jsem to myslel. *13*

13. 11. 2008 / 22.11 / greeaz

CHECHET: Urcite. Kdyby Te to sralo, tak si to nekoupis. Nebo ty taky peres v Persilu, protoze je Green Power jeste silnejsi atp.? Lidi kupuji veci, protoze to v tu chvili povazuji za >fajn <vec ... alespon Ti, kteri u koupi uvazuji v ramci moznosti "racionalne". Neznamena to ovsem, ze je to vec, ktera je nutna a potrebna - proste je fajn, tak ji chces. Sus si treba mysli, ze iPhone neni "fajn" vec, tak si ji nekoupi a koupi si treba neco, co za zase za "fajn" nepovazuje nekdo jiny ... Alespon takhle si to myslim ja.

13. 11. 2008 / 21.59 / sus

ivan-no tak to ja uz se ztracim uplne, ale sem tomu rada!!!!Mobil doufam budu mit pouze na volani a sms...tak mi to staci a snad bude i nadale!!!!*1*

13. 11. 2008 / 21.49 / bert

Já myslím, že z nás to hloupé stádečko houfně nakupující i-phony udělala nejen doba ale i naše vlastní blbost.. Doufal jsem, že se v ČR přece jenom vydáme trochu jiným směrem, ale identickou kulturu už definitivně zválcoval nadnárodní konzum a potřeby nám diktují takoví jako Steve Jobs, kterému jsme za ty prachy vděční, že nejsou nijak složité.
Souhlas s Ivanem.

13. 11. 2008 / 21.48 / chechet

GREEAZ: naozaj myslis, ze sa vyrobok predava preto, ze je to fajn vec??? tsss, otvor oci *14*

13. 11. 2008 / 20.14 / greeaz

Me by zajimalo, do jake miry "jdeme s dobou" a do jake miry nas "doba zblbla" ... Defacto bereme presne to, co jsme driv vischni horlive kritizovali na konzumu made in USA. Zivot je cim dal tim vic plochej a timhle se to asi da a mozna tak trochu i musi suplovat. Nevim ... sam tomu nerozumim a zajimalo by me, jak to vidite vy. Ja mam jak facebook, tak iphone a jsou to fajn veci - kdyby nebyly, neprodalo by se xy milionu iphonu a na FB by nebylo 200mil. lidi ... i tak mi tu ale neco nehraje :(

13. 11. 2008 / 19.08 / o.

a ja chcu mobila jen na volani a posilani esemesek! stuck somewhere in between *4* .

13. 11. 2008 / 18.53 / chechet

IVAN, LUCKY_MAN: pridavam sa! *10*

a EFA asi potrebuje naflakat nejaky vydaje do uctovnictva zeano... no budiz...

13. 11. 2008 / 17.19 / lucky_man

IVAN: souhlas....vím jak to myslíš a jsem s tebou....něco jako BUY MORE - LIVE LESS, co?

13. 11. 2008 / 16.08 / z3rg

KONY: normalni GPS s tim, ze umi vyuzivat informace o poloze z BTS operatora (fikany pac je treba datovej tarif) ... a jinak Facebook, iFon .. co bude priste za pitchovinu? *14* *15*

13. 11. 2008 / 15.58 / Jimmy.Poho

Efa fuuuj *3* to jsi zklamal *6*

13. 11. 2008 / 14.38 / Gyd

KONY: blbe jsem to napsal, A-GPS je vylepsena verze, ale pro iPhone zatim AFAIK neni zadna regulerni navigace typu TomTom nebo iGo

13. 11. 2008 / 14.27 / KONY

GYD: ja myslel, ze AGPS je vylepsena GPS (zrychleni uvodniho vyhledani polohy), nebo se pletu??

13. 11. 2008 / 14.19 / chuantoréna

ivane ivane někdo radši po novinach hupsne na wifi nevím co je na tom divného

13. 11. 2008 / 14.15 / Ivan

Ty voe, tak do tehle společnosti se už asi fakt nehodím, nechápu něco jako: iphone je ideální do kavárny s wifi, kurva když jdu do kavárny, nebo hospody jdu tam s někým pokecat a když čekám, nebo něco, tak hupnu po novinách a je to. Já když jsem s kámošema, tak je mi trapně, když během zábavy musím třeba napsat sms a né si hrát s mobilem (to jsem zažil a fakt na ránu). Asi je to tím, že to jsou real kámoši, né nějací virtual z fejsbuků a podobných kokotin. Tohle už mi fakt hlava nebere, zlatá devadesátá *7*

13. 11. 2008 / 14.08 / chuantoréna

STEFE: nevím co máš za problém s plněním kalendáře, ale mě to šlape skvěle

13. 11. 2008 / 13.55 / STEFE

V ramci prace, kterou delam, mam krome jineho k dispozici i testovaci verzi jablecneho iPhonu. Reknu to tak, na zabavu a surfovani po netu via wifi na hajzliku vyborne, stejne tak na cteni mailu (vyborna spoluprace s Exchange a Gmail). Ale na seriozni praci jako je potreba byt mobilni a vyridit nekolik desitek mailu denne, pripojit se vzdalene do firmy, plnit kalendar atd. je iPhono naprosto nepouzitelny. Idealni pro cloveka, kteremu prijdou za den jeden dva maily, ma cas na obede pronorat net a odpovedet prave na ty dva maily, netrapi ho jestli sms napise za 5 min. a zije si svuj zpomaleny pohodlny zivot :-) Pak jo. A to neresim spatnou pouzitelnost v pripade nedostupnosti lepsi datove technologie nez je GPRS a EDGE. Pouzitelnost v ramci UMTS, HSDPA je uz o necem jinem a no problemo. Jinak jako hracka to neni spatna, da se na ni zvyknout rychle.

Na praci BlackBerry na zabavu klidne iPhone.

13. 11. 2008 / 13.53 / [ K! ]

PLASTA - bojový transportér *13*

13. 11. 2008 / 13.52 / chuantoréna

tak vytaj *1* vyzkoušej dvakrat poklikat na prostřední ovl. kolečko když je mobil zamčenej. a  print screen znáš? Současně zmáčkneš dvě tlačítka dole a to nahoře naboku fajn vzchytávka. Doporučuji stáhnout italk na záznam zvuku. V kombinaci se sluchátka pěkná špionážní hračka *4*

13. 11. 2008 / 13.39 / Plasta

co znamená BT? ... Bitevní tank? *13*

13. 11. 2008 / 13.34 / Bob

Bez BT, bez háčků a čárek? Ne, dík... Widle Mobile pořád vedou, jen holt nejsou "trendy".

13. 11. 2008 / 13.33 / zoom

Efo chvalim, samo to ma mouchy ale ja jakozto taky uz data nonstop uzivatel bych to bral. tesim se na predvadecku. :)

13. 11. 2008 / 13.33 / lucik

Nejdřív Facebook a pak iPhone *1*

13. 11. 2008 / 13.21 / nyvl

cao....z aplikaci urcite air sharing (nebo free je discover, files lite)dal treba google earth, translator,younote, iRAL :) a her sou mraky...

13. 11. 2008 / 13.08 / Carlos

iPhone rulezz..po tom co jsem HTC Kaiser II malem hodil proti zdi, skrze pomalost, neodladenost jsem nadmiru spokojen s timto telefonem :).

13. 11. 2008 / 12.17 / Externista

hačky a čarky jsou otazka firmwaru..ale to se tady uz pise...

13. 11. 2008 / 11.01 / MadCap

Na to bohate staci Wi-Fi a aspon nemusi mat pusteny pocitac a riesit blbosti s BT PAN sietami ;)

13. 11. 2008 / 10.47 / Gyd

EFA: ty mozna chodis na hajzlik nebo do postele s notebookem, ja radsi s mobilem *4*

13. 11. 2008 / 10.41 / MadCap

UNCLEAN: a to ma kvoli takej zakladnej veci hackovat vlastny telefon? Na to s prepacenim mrdam.
GYD: to je obmedzenie co udava hlavne AT&T a aj ostatny operatory - oni nechcu aby si mohol VoIP vsade, to trochu to kazi ksefty :) Mna to moc netrha, nevidim dovod volat skypom inde nez doma ci v zahranici, kde to aj tak robim cez nejaku wifi kvoli poplatkom. (ja to neobhajujem, len konstatujem)

13. 11. 2008 / 10.34 / efa

gyd kua tak když sem doma na kompu nepotřebuju přece surfovat na mobilu nebo skypovat ne? iphone je ideální do kavárny s wifi (Dnes už snad každá hospoda má wifi grátis i v km můžeš na náměstí za free, u nudy na scéně a v dalších podnicích jedeš free).

13. 11. 2008 / 10.12 / Gyd

MADCAP: rozdil mezi wifi a konektivitou via 3G/EDGE je jasny. Operatorova sit je vsude, na rozdil od wifi :-P Trea v Kromerizi abys volny wifi pohledal. Ja si z Fringu zavolam i pres EDGE, ale jablecna verze ma mozna jiny omezeni.
Ad domaci routovani - wifi je mozna lepsi, ale zere vic baterku. Ja jsem pri tomhle dotazu zapomel, ze to vlastne pres BT u iPhone nejde (mam doma BT sit, abych setril za data v telefonu)

13. 11. 2008 / 10.04 / unclean

{odkaz}

13. 11. 2008 / 10.01 / unclean

hulan uz je v duchodu :) Taky se ho chystam poridit na vanoce, ikdyz kdyz jedu salinou rano do prace ma ho v ruce kazdy pubertak. Ale presne jak pises, je to moje predstava o zarizeni ktere umi vsechno co potrebuju. Zatim mam jen iPod touch a chtel bych uz toho Ericssona vyhodit do popelnice :) Tak mnoho zdaru (vic nez s MBP :D ) a brzo Jailbreakni at to stoji teprve za ty prachy ;)

13. 11. 2008 / 09.57 / MadCap

Vytaj v klube - ja som si tuto metrohracku kupil, pretoze to bol najvyhodnejsi dotovany telefon co O2 predava.
Lokalizacia chyba hlavne kvoli pisaniu - retardacia najtazsieho kalibru, pretoze sa snazi doplnovat tam slova z contact listu a ked tam clovek ma vyplnene firmy + adresy, tak je to pekny vopruz. Ja mam sync kontaktov a kalendaru OTA (Over The Air) tak sa s iTunes nezaoberam az na najnutnejsie veci (video, hudba, foto ...).
Prave na foto je fajn (pozeranie atp.) ale to, ako ich konvertuje pri posielani iTehly je tragicke. Vzdy vyrobi 640x480 aj ked displej ma 480x320 a co znamena, ze pri hocijakom zobrazeni to nie je pixelperfect. To vymyslel nejaky uplny <>us ...
A mimochodom - Safari pada velmi casto (staci trosicku narocnejsi web, alebo dlhsie spusteny telefon), som zvedavy ci to vobec niekedy fixnu, pretoze vdaka politike AppStore ziadny iny browser dostupny nie je. A v aute sa tiez musim navigovat starym mobilom, pretoze je opat v rezii (blokacii...) jablcnikov, ze do toho nie je stale ziadny TomTom ci nieco podobne.
GYD: iPhone ma samozrejme Wi-Fi a to je pre fring dokonca vyzadovane - z 3G si nezavolas, aj keby to teoreticky zvladlo. Routovat konektivitu z domaceho kompu tusim nejde, ale preco aj? Wi-Fi je lepsie. Vacsi problem je, ze nejde pouzit ako modem, teda pre niektorych ludi to moze byt problem.

13. 11. 2008 / 09.53 / Johnny*

hulán asi tvůj blog nerad

13. 11. 2008 / 09.36 / [ K! ]

A jeste zajímavost z rozhovoru na {odkaz}

Myslíte, že budou třeba speciální výrobky pro seniory? - Když se výrobek dobře navrhne, není to třeba. Například mojí babičce je 78 let a na mobilním telefonu si stále vyťukává čísla z papírku. Ale když jsem jí dal do ruky iPhone, za chvíli ho uměla ovládat a prohlédla si všechny fotky, co jsem tam měl. To je příklad přístroje, u jehož návrhu někdo přemýšlel.

13. 11. 2008 / 09.33 / [ K! ]

BTW {odkaz}

13. 11. 2008 / 09.14 / Gyd

[ K! ]: ja jsem uz chvili cekal, az tenhle update vyjde, abysme si mohli udelat srovnavaci krivku s podobnym pribehem (koupil jsem si Mac notebook-bomba, ono se to prehriva, mam posranej displej, fuck, mam posranou mechaniku, fuck, priplatil jsem si NBD, juchu:) *8* *14*

13. 11. 2008 / 09.10 / [ K! ]

I ty divná celebrito, ty zbohatlický děcko *8* *8* *8* uvidíme, jak dlouho ti to nadšení vydrží *10*

13. 11. 2008 / 09.05 / Fešák

EFA JE HOMOSEXUÁL!!! *15*

13. 11. 2008 / 09.03 / m

kopirovat ze simky lze, hacky a carky to od fw 2.1 umi taky, jinak se vsim souhlasim :) ...a ten flash je snad otazka casu

13. 11. 2008 / 09.02 / Gyd

divní lidi, celebrity a děcka zbohatlíků = hehe, das stimmt! *1* jinak gratuluju k poznani, ze mobilni telefon muze byt i vic nez vysilacka a prijimac predrazenych textovek.
S tou GPS to nebude az tak zhavy, je to mysim A-GPS, ale to poznas sam, ze v aute je to k nicemu.
Kazdopadne bez datovyho tarifu s nejakym slusnym limitem ti to nakonec bude celkem k nicemu, i ten Fring papa kilobajty moc hezky :-)
Jeste me zajimalo, routovat konektivitu z domaciho PC to umi?


© Copyright 2012–2024 youngprimitive.
All Rights Reserved.
DámskéPánskéDětské