Aktuálně

19. 01. 2009 / 21.25 / Filip Urban / aktuálně

Dnešní update bych rád zavěnoval jedné z mých dalších hurá akcí. Tentokráte díl: Jak jel Efa kupovat auto do Prahy! Dlouho ve mě zrálo rozhodnutí o pořízení lepšího fára než je borůvka. Jako nic proti borůvce, ale chtěl sem nějaké auto, kterým budu moct bezpečně dalších 5 let jezdit a tak sem prošmejdil veškeré autobazary na internetu s požadavky na Ford Focus tak 2005-06 v benzínu, hatchback, málo najeto, cena do 200 000,- max. Co sem řešil, byl výkon. Nejčastěji nabízená varianta 1.6 se jevila, po konzultaci s odborníky, jako nevyhovující. Ne žebych nějak dračil za volantem, ale někdy vypadnout rychlejc z křižovatky nebo předjet na cestě auto je věc důležitá. No nebudu to protahovat našel sem jeden kousek 1.6 Ti-VCT (pro čtenářky - stříbrnej)

Autům vůbec nerozumím a tak jet do pražských autobazarů bez zkušeného motoristy by byla sebevražda. Proto sem poprosil Nudu s tím že si uděláme v pondělí výlet a mrknem na pár kousků, které sem našel na netu.



Vyrazili jsme dopoledne borůvkou. Dorazili do bazaru, kde mělo být první fáro za 179000,- I mě laikovi bylo zřejmé, že s autem musel jezdit nějaký rychlokurýr po Praze, protože tak doškrábané a dojebané auto sem dlouho neviděl. Zklamáni z prvního vozu nám nezbývalo nic jiného než nabořit skleněnku a najednou začalo jít vše ráz na ráz. Zbylé autobazary byly jen přehlídkou aktuální hospodářské krize, proto sem tedy celou kartu vsadil na inzerát z anonce. S chlapíkem sme se potkali v Dejvicích. Mladej kořeň s přísným výrazem. Nuda tipoval vojáka a takyžejo. Dali jsme testovací jízdu s varováním, že jak to rozsekám, tak to musím vzít :) trošku stress v pražském provozu ještě po tom sklu ale tak ustál jsem to a že to teda berem! Týpka to očividně překvapilo a ptal se, jestli má zrušit další zájemce v pořadí.

My že jo že to berem. Ok. Tak další zájemce (který už se hnal taky do Prahy) vypadnul ze hry. Avšak když jsme dojeli k chlapíkovi domů sepsat smouvu, dojel ještě jeden natěšenej zájemce a že to bere hned a že psal email dřív než já a že dá klidně 230 000,- na ruku. Načeš majitel se začal kroutit jakože 20 litrů navíc je zajímavých a kdesicosi a já neměl moc sílu se hádat a už sem viděl, že jedeme domů s nepořízenou. Nakonec se do toho ale opřel Nuda (za což mu moc děkuju) a týpek uznal že by to byl poděl a tak vše dobře dopadlo a fáro mám před barákem. Cesta zpět se ještě zkomplikovala. V borůvce mi praskly žárovky a Nuda chudák musel řídit s dálkovýma :) Jakoby to auto tušilo, že se dostalo na druhou kolej a začalo protestovat.

No zkrátka celé to byl povedený výlet s happyendem. Fárko vypadá fakt zachovale, má najeto 50 000,- a týpek se toho zbavoval, protože jede dlouhodobě makat do USA a potřeboval rychle prachy. Teď ještě pořešit formality s přepisem, pojištěním a dalšíma sračkama a snad mě ostatní řidiči začnou na cestě konečně respektovat :) V borůvce sem moc respektu nebudil :) Jo a má to elektrické stahovací okénka - můj sen!



Kontrolní kód: 151
28. 01. 2009 / 11.57 / Marty

ty honzo, ja to prave taky vim uplne nejlip, octafku sem neridil vic jak 100km :) vs focus 250 000km *8*

27. 01. 2009 / 09.49 / Do

martine, ty jizdni vlastnosti, ty jsou u oktávky mnohem vyluxusovanejší než u fokusa, to můžu zodpovědně říct, protože jsem ve focusu ještě nejel !

26. 01. 2009 / 14.34 / Marty

ZOOM> sice pozde ale prece, prave tyto dva vozy bych srovnaval, i kvuli tomu ze maji podobne rozmery. Nejlepsi na tom je to, ze kazdy obhajuje auto v kterem jezdi. *14*
Focus rulez, jedina vyhoda u ochcafky je to ze mas vetsi prostor v zavazadlech o cca 100L, zase ma ale min mista v zadnich sedadlech......
oba maji neco ale rekl bvych ze prevlada jizdni vlastnosti, ktere jsou u focusu lepsi..uz nekolik let *15*

23. 01. 2009 / 20.30 / Do

peca a ty jako něco vůbec krotíš ? a kroutíš vůbec ? *10* *4*

23. 01. 2009 / 20.04 / FAJKA

efa: ale sak jasne, hlavne ze si spokojeny ..

23. 01. 2009 / 08.46 / Plasta

tohle si kup frajere:) {odkaz}

22. 01. 2009 / 22.08 / Bobikus

MDFK - hned jak jsem klik na YPHQ musel jsem se podivat jak to s tim 100 komentem je a kdo to je..
myslel jsem na ten stý koment už od dnešního rána a jestli padne,,), vše takže gratulačka velika,) *14*

22. 01. 2009 / 20.09 / peca

JOHNNY*: už jsem to našel, interpretuj! :-)) {odkaz}

22. 01. 2009 / 19.21 / MDFK

takže autor příspěveku č. 100 vyhrává projížďku Tvým novým vozem? *12*

22. 01. 2009 / 19.12 / lucky_man

Mno....jsme nějak nestihl dřív zareagovat. EFO, vizuálně vypadá Focus moc pěkně na 4 letý auto, chtělo by to víc fotek *14* A i když shrnu pro a proti, asi to nebude špatná volba.

Třeba Octavii bych si asi ve stejný cenový relaci nepořídil. Jednu mám přidělenou (po šéfovi,5let stáří,200tkm)...a furt je co měnit.Kromě motoru asi,ten je v pohodě (kde je tady smajlík klepající na dřevo?:-) ).

Jinak bych to zakončil ale názorem, že auto je jedna znejhorších investicí...stárne to, furt se za něco platí, člověk aby o to měl strach...fuj..netěším se,až budu muset kupovat vlastní vozidlo.

22. 01. 2009 / 18.48 / Johnny*

To je fakt srovnávat auta napříč třídama nemá moc smysl, ale pořád existují nějaké obecné ukazatele, které umožňují příme srovnání např.kubatura, výkon, krouťák nebo dnes tolik oblíbené koně na tunu. Pokud ovšem člověk to auto aspoň ze 5000 km neprotáhne, tak těžko může něco srovnat tj. debata o hovně :)
jako Fábla česká, Fikus cizí, ale je vůbec Fábla ještě české auto?
a navíc ve slušné výbavě, kola kdesi cosi, 485 kkč a to už je za malé auto trochu moc.

PECA: ne nevím a docela by mě to zajímalo, mě prostě ty auta baví, jako sem tam se v tom hrabu a tak a ono se to bez kurnik nějakých čísel a blbin neobejde, bylo by super kdyby existovala databáze s detalním popisem nastavení různý částí vozu, v česku jedou sice fóra, ale to jsou rady šílené, na druhou stranu uživatelská informace má pro člověka, co se hrabe ve svým autě kolikrát cenu zlata

AD auta obecně: bohužel (nebo bohudík) jsem měl možnost svézt se v pár autech, které jsi v nebližší době nebudu moci dovolit, ale jak v tom člověk sedí, tak si nakonec stejně řekne: je to jenom auto
natožpak když sada zimích alu s pneu šla po slevě za bratru 95kkč, to si pak člověk řekne : asi bych to ani mé současné životní etapě nechtěl ani jako dárek, leda že by dal někdo půl baňky navíc na dva tři roky provozu

22. 01. 2009 / 17.02 / zoom

efa: to je fakt,ale ja jezdil i Brno centrum ve firme a vesel jsem se vsude..:) nicneme se tesim na svezeni.. a s poradnyma basama a fousama a taky vyskama zeano.....neasi... *13*

22. 01. 2009 / 15.58 / efa

zoom: vyfasovat novou oktavku, tak nic neresim ale mit v kapsi 200000,- a resit auto min. Na 5 let je rozdil. A oktavky jsou nesmyslne predrazeny z druhe ruky. Navic je to hroznej kocar a parkovat s tim v mezirce v brne to by byla nocni mura.

22. 01. 2009 / 14.27 / Toyak

DO: Co na tom nechápeš? Ať zvedne ruku, kdo tady nemá řidičák a plno keců z volantem *13*

22. 01. 2009 / 13.23 / Do

jojo, skodovka rulez a skoro sto komentu o autu taky nechápu :-O

22. 01. 2009 / 13.10 / zoom

Tak fokála s octávkou nesrovnavat... je to sice stejna jakoby trida, ale fokus je o neco vetsi fiesta. To auto sem kdysi chtel, ale jak jsem ho mel moznost vyzkouset, je to maly, je to maly, ... je to maly. Ale Efa se jednou probere a koupi si poctivou ceskou karu, na to ale musi jeste dospet.. *15*
BTW: kup so poradny negersky litaky ala NUDA reality.. *1*

22. 01. 2009 / 11.53 / Marty

tak srovnavat focus a fabku nejde, to neni stejna trida..spis srovnavat fabky s fiestama a focusy s octavkama...

22. 01. 2009 / 11.24 / Toyak

DAWEK: Jo "zelené vdovy" v SUVčkách to je něco. Jedna taková mi tažným zařízením promáčkla zadní spojler *9*

22. 01. 2009 / 10.32 / Dawek

Přijmi mé stříbřité gratulace a přeju vám do dalšího společného života pevné nervy, hodně štěstí při výběru vhodného parkování a málo těch paní v SUVčkách, kterým to "ještě vyjde" protože tam mají ještě "dost místa"..... Po roce v Brně je můj kombi-citrón pomačkaný a doškrábaný jako při atopickém ekzému....

22. 01. 2009 / 08.43 / peca

JOHNNY*: toz interierove bude met Ford asi dycky navrch, skodovka je takovech pet let zpatky, ta 1,6 pojede dobre uz kvuli tomu, ze je to lehky, ale zase - jakou ten motor snese zatez a jak dlouho? Toto ja muzu samozrejme hrozne dobre porovnavat, protoze ja sem mel/mam v zivote jedno jediny auto.

Btw vidim, ze se vyznas, pred asi rokem jsem narazil na web (tusim GB nebo US), kde se daly vyfiltrofat grafy vsech moznych aut, vykon, kroutak a tak, nerika ti to neco??

22. 01. 2009 / 08.12 / Kniha

Fabia 1,2 HTP - HovnoToPojede

22. 01. 2009 / 01.08 / Johnny*

Jako zase záleží jaká ta Fábla II je. Jestli je to 1.2 HTP (HnedToProdej) ve výbavě classic, tak je to rozhodně nesrovnatelný rozdíl.
Ovšem 1.6 16V Sport na 16" kolech 77 kW a o 200 kilo lehčí..
A uvidíme, zač bude RS.

22. 01. 2009 / 00.26 / Vašucek

Kdepak trička a design. Efa rozjel promotion agency {odkaz} *8* *15*

21. 01. 2009 / 22.29 / miretc

nedavno jsme s chotí absolvovali něco podobného i s juniorem....Nice ride bro

21. 01. 2009 / 16.54 / kepaso

co to je nova fabia? aha..to je ta mala obluda

21. 01. 2009 / 16.46 / efa

FAJKa: troufnu si říct, že tenhle 4 roky starej focus strčí novou fábku do kapse po všech strankach

21. 01. 2009 / 16.29 / Johnny*

No a navíc ten jedničkovej stál 1,145 mil.

21. 01. 2009 / 16.28 / Johnny*

jo eReSo je mazec, už ta jednička byl luxusní mix prémiových komponent Brembo, Sparco apod., ale uznejte sami jestli není 300 koní na předohrab trochu moc...

21. 01. 2009 / 16.25 / fajka

nove auto je nove auto, boruvku za 30 streli a kupi treba predvadeci za 250, fabii .. objem samo, ale taky zaruka atp ..

21. 01. 2009 / 15.52 / Toyak

Začni šetřit kuku *14* *13*

21. 01. 2009 / 15.29 / [ K! ]

{odkaz}

21. 01. 2009 / 15.27 / peca

Tož hlavně šťastné kilometry, já sem včera na toyotě natočil 187 000 (MINIMÁLNĚ) a pořád se to chová tak nějak hodně dobře!

A hlavně se to rádo vytáčí. To je úplné základ! (všeho)

21. 01. 2009 / 15.19 / LUKES

...kdo nepracuje ať nejí....

21. 01. 2009 / 15.19 / Johnny*

HEH: el. okna a elektrony mám i já na svojí filetě 1.6 topline 55kw/krouťák-jaxvině(jede jak pila-líp než naše 1.2 HTP fabla) po německym myslivci, ale bratru auto mám za cenu, že byste to tady asi nepobrali a hlavně náhradní díly jsou docela dostupné.
Ale kua má to řídící jednotku a to je kámen úrazu, musí se to připojovat na VAGinu (diagnostiku) jinak člověk nemá jak kontrolovat vstřik bohatost směsi, žádnej karbec - jehla - sání :( už se to na koleně opravit nedá.

MDFK: dobrá připomínka k počtu převodových stupňů, těch 85 kw už je slušná nálož i na těch 1250 kg - čili rozložit křivku výkonu i krouťáku do šesti kvaltů by bylo velmi příhodné.
Ale tento problém jsme řešil kamrád i v jeho Focusu I RS, kde těch kobyl je skoro 2x tolik a auto je luxusně provedeno celé, ale na dálnici to ve 150 kmph točí cca 3800. Jako ono to jede i 270 kmph, ale prostě po dálnici se s tím pod 12 člověk ani nedostane.
Kdyby tam byla "šestka", tak si motor může brumlat díky velkému krouťáku v nžších otáčkách za cenu nižší spotřeby.

Ale EFO: ve fikusech různých kubatur už jsem se párkrát svezl a jejich doména je podvozek. To je pro každého milovníka aut základ. Dále DURATEC motor odvozený od japonců (původně se jmenoval ZETEC a do vývoje zasahovala yamaha) je vysokoobrátkový s nástupem výkonu ve vyšších otáčkách- asi nemusím nic dodávat, kdo má rád auta, ví. Akorát to bude dost papat při ostřejší jízdě, ale co nepapá , že jo,(moje filimona bere i 14 :)
Prostě: DOBŘE JSI VYBRAL (tedy alespoň podle mého gusta)

21. 01. 2009 / 14.26 / Ivan

EFA: no než jiný peníze tak z nouze cnost :-) nevím jestli si ten řidičák ještě někdy udělám. Ale kdyby sis koupil forda v americe, tak díky krizi bys dostal druhýho zdarma. Tak by aji nitka měla svého jindru.

21. 01. 2009 / 14.08 / Dr.mudr

Kazdemu co si zaslouzi. Efa je inspiraci pro nas fsechny. Kdyz makas mas i na lizatko-> nebo tak nejak to rika moje babicka...
No ale 'Frnda' zni tak sexualne-drazdive. Stejne jako obsah moturku. a celkova visage tveho sipu. Henry neni spatne ale clovek tve nekocici originality by mohl do toho primichat trochu primitizmu. *1*

21. 01. 2009 / 13.26 / efa

IVAN: tož osobní šofér to je uplně jiná liga. ale ty zase boucháš uplně jiný peníze :) já mám auto chudých dělníků formy :)

21. 01. 2009 / 13.15 / Kniha

MDFK. A jo, to byl úmysl, fráze... něco ve stylu: "Tatínek si přivstal a postavil dům".
btw je mi 30 a auto mám. Starý x mladý??? Sám si někdy nejsem jistý.
No, příště si dám teda pozor na hloupé věty *14*

21. 01. 2009 / 12.24 / MDFK

KNIHA vyznelo to hloupe proste a to mi ke knize nesedi (i kdyz jsou i hloupe knihy samozrejme) *4*

21. 01. 2009 / 12.18 / Ivan

Ale stéjně, není jak mít řidiče co bere 5 Kč/kilometr *4*

21. 01. 2009 / 11.58 / Kniha

MDFK
E? Já jsem to nijak špatně nemyslel. To tak vyznělo? A mám YP tríga a jsou good. A design jako povolání beru. A... proč měnit nick?

21. 01. 2009 / 11.35 / dreadless

teda Henryho samo... *13*

21. 01. 2009 / 11.35 / dreadless

teda nevim, co lidi maj proti Henrymu. asi neznaj pana Hanryho Forda ;]

21. 01. 2009 / 11.24 / MDFK

21.01.2009 | 11:06
KNIHA
po tehle odpovedi si radeji zmen nick

21. 01. 2009 / 11.06 / Kniha

Aháá, takže až vyrostu, taky si budu moct koupit hezké auto? *1*

21. 01. 2009 / 11.00 / efa

KNIHA: jsem grafický designer s vysokou školou. 9ti lety praxe v oboru, dělám pro zajímavé klienty co mi zaplatí a realizuju se v designech triček. Ano. Po dvou letech sem si našetřil na fáro :) Není na tom doufám nic zvláštního?

21. 01. 2009 / 10.59 / Gyd

KNIHA: kdyby ted nebyly slevy, tak to ma aji v kombajnu! *1*

21. 01. 2009 / 10.55 / Kniha

Na takovou káru jsi našetřil prodejem triček? Sákryš, zase jsem si potvrdil, že jsem se minul povoláním... *1*

21. 01. 2009 / 08.43 / misi

Jóó woe....pchee ti to hovno jede stejně....není nad 0-100 za 3 s  pcheee bysetiseklozakrkem..... *1*

20. 01. 2009 / 23.32 / L0V3

jo Focuse schvaluju ... já ho sice opřel o strom, ale ve funkčním stádiu byl zatim moje nejšukéznější auto.

20. 01. 2009 / 22.25 / Do

jako já kroutím, čoveče, dobrejch, kemo, když to nakopnu voe, 180 ořů voe, krouťák točím taky, to jako joó a ty věci takový tam mám taky !! 8-!

20. 01. 2009 / 22.17 / peca

Pojďme si tady zamachrovat, Dů, napiš kolik krotíš koňů, jakej to má krouťák a takový ty věci. Ať to trochu nakopnem! *1*

20. 01. 2009 / 22.05 / Do

jindra vostrá.
ale jo, tak dost srandy a nahoď to jindřichu a hoď tam jedničku :-*
myslím že jo

20. 01. 2009 / 21.41 / Fesak

DO: kua máš recht...Jindra je nádhera....je to krásně bezpohlavní, dost prapodivný jméno....(Jindřichové a Jindřišky sorry) * *8* *8*....JINDRA.....kua a víš že jám vidím Jindru přesně s nádechem do modra....?To bude asi tím "DRA"....Henry je mrtev, ať žije Jindra!

20. 01. 2009 / 21.03 / Do

henry je jindřich

20. 01. 2009 / 20.53 / Lautrec

a jak se v tom soulozi ? *1* jinak fesny auto a preju hodne ujetych kilometru..

20. 01. 2009 / 20.40 / maikor

efa: tu patřičnou péči a lásku tomu dá jenom majitel *15*

20. 01. 2009 / 19.49 / swah

Mně se "Henry" docela líbí, copa je to ta skleněnka za terminus technicus?

20. 01. 2009 / 18.33 / efa

VĚRA: nooh. nových zážitků není nikdy dost. *4*

20. 01. 2009 / 18.32 / efa

MAIKOR: kolik bereš za umytí? :))))

20. 01. 2009 / 16.11 / maikor

auto do mycky? Neni nad vlastnorucni praci *12* *14*

20. 01. 2009 / 16.04 / Věra Pohlová, 72 let, důchodkyně

Teda Efo jít kupovat auto za 200kKč poté cos nabořil skleněnku, to je odvaha. *6*
Já tyhle věci raději řešim s čistou hlavou. *13*

20. 01. 2009 / 15.05 / [ K! ]

A ještě tip na Borůvku *10* {odkaz}

20. 01. 2009 / 15.02 / [ K! ]

{odkaz} vy klubaři *4*

20. 01. 2009 / 14.58 / bjeta

gratuluji skvela volba ;-)
hele a jak se bude jmenovat?

20. 01. 2009 / 14.34 / o.

toz fajn storka.
a nemam rad auta. ale kdyz ony jsou potreba; bohuzel.

20. 01. 2009 / 13.48 / Toyak

EFA: Kromě okének, také nejlepší podvozek v své třídě, prej. *13* U nás ho má půlka firmy mající řidičáky. Já jim to se starým Civicem kazím *8*

20. 01. 2009 / 13.12 / chechet

az na farbu dobra volba.

20. 01. 2009 / 13.06 / sus

Henry Chinasky...good!

20. 01. 2009 / 13.02 / Gyd

a co zkusk Henryk (jako Lahola) *1*

20. 01. 2009 / 12.32 / misi

máme jich pár v práci a jezdí bez poruch.... myslím že mužeš být klidný... narozdíl od mondea...

20. 01. 2009 / 12.14 / Killer

Efa: ale Henry je fakt blby jmeno pro auto.

20. 01. 2009 / 12.07 / efa

gyd: ty seš vykastrovanej pes voe :) do myčky už teď asi sem tam zajedu :)

20. 01. 2009 / 12.04 / Gyd

HENRY jak jak pro vykastrovanyho psa voe. S autem do mycky nezajedes, jak je rok dlouhej, ale jmena vymyslet, na to te uzije *8*

20. 01. 2009 / 11.08 / efa

Tak už mám pro něj jméno: HENRY!

20. 01. 2009 / 11.05 / Zdenal_CZ

@Kepaso
jj, zalezi na povrchu *14*

Brzdná dráha
Na suché vozovce má vozidlo bez ABS kratší brzdnou dráhu. Na vlhké vozovce se už rozdíly vyrovnávají a zledovatělém povrchu má vozidlo s ABS brzdnou dráhu kratší. Důležitou výhodou však zůstává především možnost řízení vozidla při brzdění.


@Fajka
jj, novy za ty penize koupit uz muzes, ale jednak je to "holobyt" a za druhe by nemusel prodavat boruvku, protoze za tech 200kilo korun by koupil asi zase auto stejne tridy...

20. 01. 2009 / 10.58 / fajka

za 200 se da pomalu kupit aj nove dneska, toz tak nejak aj

20. 01. 2009 / 10.45 / efa

Borůvku pošolichám a prodám. Je pořád v dobrým stavu jen díky cenám na trhu už nemá moc hodnotu. ale jinak fasa fáro.

20. 01. 2009 / 10.43 / kepaso

ZDENAL_CZ: tak neskatulkoval bych to...je logicky, ze na povrchu, kde je vysoky treni, ma auto bez ABS kratsi brzdnou drahu a naopak na povrchu, kde je minimalni treni ma zase kratsi BD auto s ABS ;).

20. 01. 2009 / 10.36 / huk

a rozloučil ses Efo důstojně s Borůvkou? Obřad v kruhu rodinném, svíčky atd...?

20. 01. 2009 / 10.33 / Marty

vitej v klubu *14*

20. 01. 2009 / 10.03 / PABLOS

Na Fokuse dlouhýho se chystám, zatím Escort. A co se týče jména, řikám mu Hunter, od té doby co jsme potkali tu srnku . . .

20. 01. 2009 / 10.02 / Zdenal_CZ

@Killer:
no prave ze s ABS zabrzdis o par metru dal, nez bez ABS... Tato ficurka ma potlacit pripadny smyk a neovladatelnost auta pri smyku *6*

@Efa
congra, at nalitas hafo km bez problemu a nehody! *4*

20. 01. 2009 / 09.58 / PiR

Tak to abysme zalozili pomalu Ford Club na fóru, já teď měnil žárovku v zadním světle a bylo to na dlouho.. je čas na výměnu zkušeností :)

Já Ford Mondeo Combi 2.0 tdci Ghia.. 96kw (128 PS).. na kočárek

20. 01. 2009 / 09.52 / Cozmo

stroj ... teda

20. 01. 2009 / 09.52 / Cozmo

je to strouj ! *4*

20. 01. 2009 / 09.32 / Fesak

HRQ: Tak jak to bývá i v Zoo když je nový přírůstek, vypíše se soutěž o jméno...Já mám: Fokslík, FrFňu, TriFla (=tripl F = Filipův Ford Fokus)...Intimnější nechť si pan majitel vymyslí sám..Nebo Angrešt?

20. 01. 2009 / 09.24 / peca

Toz gratulace Eficu, hlavni na tom je, ze je to stribrny (ja mam taky stribrnyho Japonca).

Hlavne at te nenapadne to polepit nalepkama!

(ten motor je dobre).

20. 01. 2009 / 08.49 / nitka

MaDaFaKa: pro náš ženský, má nádech do světle modra *15*

20. 01. 2009 / 07.47 / kloster

efa pekna kara, at slouzi ;)

20. 01. 2009 / 07.22 / Killer

M: a ridil jsi nekdy neco jinyho, nez straou ojetou karu? On je to dost podstatny rozdil, kdyz ridis auto, ktere je v poradku ma lepsi jizdni vlastnosti atd. Hlavne cely sil. provoz je dnes jiny a stara auta v nem nejsou bezpecna. Staci uz jen ABS, rozdil par metru nekdy rozhoduje o zivote.

19. 01. 2009 / 23.58 / m.

Co vůbec bylo na Fiestě tak životu nebezpečného, že jsi byl ochoten dát 200k za nové ojeté auto? :)

19. 01. 2009 / 23.51 / MadCap

Jo a ten motor vyzera moc pekne :) malo by mu chutit aj nejake to preslapnut *4*
Ja mam japonca a tiez to ma rad ;)

19. 01. 2009 / 23.46 / MadCap

Vyzera to pekne :) Ma to aspon klimu? Bez tej by som dnes uz auto nechcel ani zadarmo :) kludne okna na kluku s klimou *1*

19. 01. 2009 / 23.21 / HrQ

He a jak se bude novy prirustek do rodiny jmenovat?

19. 01. 2009 / 22.49 / kepaso

Fordem tam, vlakem zpatky *8* *8* *8* ...

...for ne

19. 01. 2009 / 22.41 / lucik

No COGRA! Ať slouží na minimálně dalších 200 tisíc kilometrů! Vitej ve Focus teamu! Máš to aspoň Ghiu? *14* Já mám po půl roce ježdění najeto to co ty v tom novým fáru (stejnak maš stočenej tacháč), je to mor ty auta. *15* Jinak hledám servis v Brně (potřebuju Fíkuse zvednout a zjistit jestli zvládne cestu do ZL v pátek) možná raději i číslo na odtahovku – děkuji za každý tip a radu! Můj kombi FÍKUS mi dnes začal zlobit. Tak tajně doufám, že je to pouze důsledek tání a zbytek obřího ledu v nápravě *3*

19. 01. 2009 / 22.33 / Ivan

jebat auta, socka rules

19. 01. 2009 / 22.10 / MDFK

jů STŘÍBRNÁ (akorát nechápu proč do toho neudělali šestistupňovou převodovku)

19. 01. 2009 / 22.09 / lay

FESAK: Mrzout to byl. Smoula jeden prudivej :)
EFA: paradicka velika. GRATULACE! Mam fokace v kombajnu a nemuzu si vynachvalit. Tak at ti slouzi ve zdravi!

19. 01. 2009 / 22.09 / MiMA_a

nahodou me to v pondelnim pos..... veceru docela pobavilo...
:)
trochu vypada jak krysa... *1*

19. 01. 2009 / 21.57 / baara

hurá, okýnka :)

19. 01. 2009 / 21.55 / Fesak

OK....rezignuju...nemám další pádné argumenty....jen nemám rád ojetý auta, lampasáky, fordy fokuse, kontrolní kódy, dlouhodobý makáče v usa a pondělí večer. Hawk šmloula prudil (tuž kua nevim ani jak se menoval)

19. 01. 2009 / 21.49 / efa

Tož je to můj blog o tom co se mi děje. A koupě auta je pro mě důležitá věc o které sem chtěl napsat no. Navíc je to nosné téma pro čtenáře. Sem bezdětnej, bez závazků, tak za něco utrácet musím. Pomáham tak alespoň v boji proti celosvětové hospodářské krizi. Nestagnuju :)

19. 01. 2009 / 21.45 / Fesak

To nezpochybňuji voe....pokud by se to objevilo jako na www.youngprosperous.eu......tak paráda...ale tady čekám něco jinýho..seš poslení záchrana na skutečnej vodvaz v mým fotrovským lajfu....papuče na káře sou poslední stanice před bačkorama u novy..nebo navopak...a kua nebaví mě vopisovat zen zamrdanej Kontrolní kód *13*

19. 01. 2009 / 21.35 / efa

FESAK: co děláš voe :) sem si na něj vydělal. To je motivace pro mladý. Makejte - koupíte si fáro a budete happy *8*

19. 01. 2009 / 21.34 / Pedro

*8* *8* *8* *13*

19. 01. 2009 / 21.32 / Fesak

Lidi kurva probuďte se!!!Tohle je nějaký jankprimitif? S károu na naleštěnejch elektrónech? Děkujeme Odejděte!!! *8*


přihlásit

© Copyright 2012 YOUNGPRIMITIVE.
All Rights Reserved.