Aktuálně

26. 02. 2009 / Filip Urban / aktuálně

Vysvětlíte mi někdo tuhle písničku? O co jde?



Komentáře

Kontrolní kód: kontrolní kód
14. 03. 2009 / 11.51 / Shylock

no že ty efo zrovna píšeš o recyklaci... polovina tyý tvorby je recyklace nápadů z let minulých... to zanmená, že tě mám brát jako ty bereš Nightwork?

to Gesho: srovnávat MP s Nightworkem jsem nezačal (to je tvoje práce), mě šlo jen o ten jeden jediný skeč, kdy kluci vymyslí přiteplenýho lumberjacka (což ve své době tupany jako jsi ty pohoršovalo stejně jako tebe dnes pohoršuje Nightwork) dnes je tahle píseň a celá tvorba MP naprosto jasným kandidátem na humor tisíciletí. A co bude s nightworkem? Těžko si kluci stanovují metu, že stráví půl života hraním si na teplouše - berou totiž Nightwork jako prostor na odreagování neb jejich výdělečná činnost spočívá v jiných oborech - takže pozvání na šáňo... si strč za klobouk.
Prvně tuhle debatu rozpoutal efa na základě jednorázové zkušenosti -efa je efa, buď se mu to líbí nebo ne, zjistit si něco víc je pak pod jeho úroveň a samozřejmě mu to ani jeho pracovní vytíženost nedovoluje. Ty jsi se přidal ve stejným stylu - mrkl si na dva klípky a poslechl si půl písně v rádiu. Well done! - tímpádem si Dyka a spol. zařadil do škatulky sračka roku.... Respect for eweryone je včudu a nezachráníte to ani tím, že je vám tvorba Nightworku v podstatě ukradená.

Tedy závěrem? Nedali jste si ani jeden (efa ani ty) práci, poslechnout si něco víc, poznat jejich názor na věc. Klouzat po povrcu je snadný ale nedává vám právo kohokoli soudit.... pokud to nechápete tak ještě jednou JÁ TU NEHÁJÍM NIGHTVORK - já se divím jak můžu mít tak povrchní přátele...

08. 03. 2009 / 12.49 / ka-st

to Gesho: jen tak btw. a mimo debatu o srovnani s mp - kolik myslis, ze z dnesniho kvanta kapel bude znamych i po tech 35 letech? plus kolik z nich se bude rekrutovat z ne uplne mainstreamovych kapel, jako jsou nw?
tim chci jen rict, ze ne vsechno prezije, i kdyz to v danou chvili muze byt dobry a kvalitni :) a jen pro poradek, nejsem zazrana 14tileta fanynka vojty dyka :)

04. 03. 2009 / 00.28 / gesho

ne proste srovnani s mp je nesnesitelne :)

04. 03. 2009 / 00.20 / gesho

pokud si nighwork bude za 35 let nekdo pamatovat a pohlizet na jejich praci s uzasem a bude z ni citit prvek nadcasovosti, koupim shylockovi lahev kvalitniho sampanskeho, kdyztak pis na mail ;) fak.gesho@seznam.cz, snad jeste bude fcni a ja budu jeste existovat ;)

03. 03. 2009 / 20.11 / Jimmy.Poho

Počin Nightworku jsem viděl již dřív a taky mi nepřišel dvakrát vtipný, na druhou stranu, nejspíše bych ho úplně nezatracoval vzhledem k tomu, že nejspíš nemam ani na to co ti "frajeři".. Videjko Pythonů je téměř na stejné úrovni humoru, jen to zpracování je opravdu úžasné :)

03. 03. 2009 / 18.11 / efa

SHYLOCK: já myslím že ti borci nedělají nic světobornýho nebo nadčasovýho. recyklují stokrát zrecyklované, baví se svým humorem. Vpořádku. Mě ten klip a text přijde debilní ale to je můj problém. 70 příspěvků. Myslím že není co říct víc :)

03. 03. 2009 / 17.15 / Shylock

Nešlo mi o to srovnávat MP s Nightwork. Srovnávám aktuální postoj lidí v sedmdesátých k MP a dnešních lidí k Nightworku. MP byli pro spoustu lidí vrcholem nevkusu a trapnosti. Nightwork je na tom dnes stejně a vlastně zase jenom čas ukáže, jestli přežije nebo na něj lidi zapomenou....Postavit se k tomu tak že jde o trapnost nad trapnost už teď - by mě osobně mrzelo.

03. 03. 2009 / 11.32 / TinaK

No, ja jsem gay me teda taky moc nenadchla, ale zivy vystoupeni Nigthworku, napr. na Snesitelny lehkosti piti v ramci Vanocniho Bazaru v prazsky Lucerne, jsou luxusni zalezitost... spontanost, improvizace, vyborny pevecky a hudebni vykony..

03. 03. 2009 / 09.13 / efa

Ehm... Tohle je asi blbej fór že? {odkaz} *4*

03. 03. 2009 / 08.29 / Pedro

...a vo co je prdel z homosexuality trapnější než třeba fekální humor? *8*

02. 03. 2009 / 20.55 / o.

ivan: mel jsem moznost jich par poznat a dokonce to byli i mi spolupracovnici; jsou to normalni lidi s trochu jinyma prioritama, da-li se to tak rict. a nevim, jestli je to tak se vsema, ale ty co jsem poznal jsou velmi zabavni lide. byt ted trochu nekorektni, reknu, ze je s nima vzdycky prdel *13* . samo jsou mezi nima urcite i trapaci, ale myslim, ze to mezi procentualni vetsinou taky.

02. 03. 2009 / 20.20 / ivan

teplouši jsou trapný sami o sobě a pořad quere na čt to jenom potvrzuje

02. 03. 2009 / 18.00 / efa

Shylock: v jiné době jinou formou. MP maj i vtipnější scénky

02. 03. 2009 / 17.39 / Shylock

hrát si na teplouše je trapný.... {odkaz}

01. 03. 2009 / 18.42 / elis

EFA: Jasny, to uz je otazka osobniho vkusu. Ale schvalne jsem se na to ptala kamose - gaye, a ten se tim neciti nijak pohorsen, naopak se tim dobre bavi:)

01. 03. 2009 / 18.34 / efa

ELIS: Jo tak tvořiví oni jsou, ale jak říkám. Stavět na teploušským "humoru" mě prudí {odkaz}

01. 03. 2009 / 18.32 / elis

Tak ja to jeste doplnim:
Efo, oni nestavi karieru na hre na teplouse. Karieru zacali stavet mnohem driv, nez se objevil tenhle song - akorat media se toho chytly a udelaly z toho show. Oni se tomu nejdriv nebranili, protoze recese a mystifikace je jejich parketa, ale dal to sami uz pestovat nechteji. To, ze jejich kousky nekomu neprijdou vtipny, je naprosto v poradku. Akorat mi prislo nefer se do nich opirat, ze nic neumi, vezou se jen diky jmenu rodicu apod.

Kdybyste je prece jen chteli trochu poznat, tak vezte, ze clenove Nightwork maji i mimoghtworkove aktivity, mladej Soukup sklada a produkuje, Honza Maxian hraje a dabuje, mladej Prachar ma televizi, film i divadlo a Dykuv zivotopis pekne zpracovala nejaka jeho fanynka zde - na to, ze je mu 23 let, celkem slusny, ne?:) {odkaz}

Gesho: Co je puvodni remake Vcelky Maji?:)

Oni bez problemu priznavaji, ze maji radi blby humor a samotnym jim prijde az absurdni, ze nejvetsi hity se staly z jejich pisnicek, ktery vznikly vetsinou jako naka haluz. Aby byl vycet tehle obsukrni diskografie kompletni, musim doplnit jeste Vanocni cas. Enjoy :))
{odkaz}

01. 03. 2009 / 15.53 / gesho

souhlas s efou, proste taky je temer neznam, takze muj pohled je silne sugestivni, poprve jsem se konfrontoval s vcelkou majou, kterou moji pritelkyni ukazaly zname z prace, nijak me to nenadchlo a znajic puvodni remake mi to prislo take trochu vareni z vody, ale tim je nas "showbusiness" prospikovany skrznaskrz...mozna byla ma reakce neprimerena a zpusobena kriticnosti me vlastni a prekvapenim z veskrz positivnich reakcii zde, coz ovsem nicnemeni na mem spise despektivnim pohledu na cely tenhle projekt a uz bych te diskuse nechal

nenosim cerny kabat a wagner mi nijak zvlast k srdci neprirostl, ikdyz mnoho klasiku patri do meho nejoblibenejsiho repertoaru. mam velice rad bezprostredni umelecka seskupeni vsech druhu i urovni, ale nightwork se mezi ne proste pocitat nebude... thats all

01. 03. 2009 / 14.32 / efa

Jo a hrát si na teplý a postavit na tom kariéru je IMHO ubohý. Ale zdůrazňuju IMHO!

01. 03. 2009 / 14.31 / efa

PÁJOŠ: to mě vždycky baví, když se tu vytáhne tolerance. Copak já je netoleruju? Slyšel sem tuhle písničku v radiu, viděl klip, neznal souvislosti ani toho herce a přišlo mi to jako sranda, kterou dokážu přejít bez ucuknutí koutku. Elis má pravdu. Je to subjektívní libi nelíbí ale neoperujte tu vždycky s věcma jako tolerance. Myslím že lidi co chodí sem mají toleranci nastavenou na mx. Jen tu debatujem o smyslu některých věcí. Mě je uplně šumák co dělaj. Konfrontoval sem se s tím jednou a naposledy když sem seděl u kadeřníka a tohle na mě vypadlo z radia. Tak sem se zeptal ostatních yp co si o tom myslí. No už se tu zacyklovávám...srát na to :)

01. 03. 2009 / 10.44 / Pájoš

Se z toho YP nějak vytrácí tolerance k čemukoli jinýmu...

28. 02. 2009 / 20.44 / burmajones

s čím kdo zachází, s tím také schází.začneš hledat svlečený chlapce a narazíš na písničku :-)

28. 02. 2009 / 19.23 / kepaso

me to pride teda jako fajn for, v kterym je na pozadi zesmesnana nikoli ta mensina, ale spise ta vetsina, ktera ma s tou mensinou stale problem. nevim, jestli to chapu dobre, ale vidim v tom myslenku, ze i tvrdej chlap z kotelny, od soustruhu nebo od zbijecky, co je otcem 2 deti muze byt gay. to je holt zivot, ze. ta pisnicka je o tomto pribehu, ne?

ja bych ty kluky nejak moc nekritizoval. jestli to jsou synci, tak at jsou. v divadle by treba nebyli, kdyby na to nemeli. taky je potreba si rict, ze zdani klame a casto takovi synci muzou mit zivot a disciplinu (diky rodicum) v "protekcnim" oboru jeste tezsi.

28. 02. 2009 / 17.34 / Shylock

TO GESHO : Přístupný možná jsi, tolerantní nikolivěk. Nightwork se netlačí mezi střední proud a přesto ho už jen svým blbnutím předbíhá. V jejich muzice je radost a optimismus a nenucenost, Dyk je bezprostřední uvolněný. Baví sebe a lidi kolem a pokud to umíš líp než on tak si tě taky rád poslechnu. Pokud jsem mluvil o jeho hlase - každý až na tebe zde pochopil, že tím myslím srovnání běžné produkce rádií a televize a to se na mě nezlob, Dyk by to natřel každému svému vrstevníkovi. Jistě, zkušený borec jako ty zná desítky lepších klubových zpěváků, jenže o těch se tu jaksi srovnání vést nedá. Lion sleeps tonight....ehm pokud tohle nechápeš jako recesi... ehm... tak promiň, že si tu všichni od 15 let nedáváme Wágnera, nechodíme v černejch kabátech až na zem a čekajíce na autobus neřešíme Marshallův gambit. :)

28. 02. 2009 / 17.30 / lurva

myslim, ze mluvim za vsechny, kdyz reknu, ze james cole je jamec sole

28. 02. 2009 / 16.58 / gesho

2elis
ja chapu, ze se tihle sympaticti mamlasove naramne bavi a ze jsou uzasne fpohode, ale proste me to nepresvedcilo ani po kvalitativni strance co se tyce hudby ani po radobyrecesivninebojaktoformulovatkurva a to jsem velmi pristupny vsem muzikalnim a umeleckym seskupenim vubec...

jo a prosimte, co ze to dokazali?

28. 02. 2009 / 16.53 / gesho

perkuse si samozrejme pouzil spravne, mirne zavadejici je uz "perkusivni" :), ale rozhodne lepsi nez myslenkovi

jo a ze se u toho naramne bavili? ja jako vubec to slovni spojeni nechapu, urcitese vyborne bavili i pritom polibku a hrani si na homosexualy, ale co to je vlastne za argument? ja jsem se poslechem nebavil a pokud tu hudbu delaji pro sebe tak at se treba potrhaji...

28. 02. 2009 / 16.48 / gesho

nerikam, ze to bylo spatne, ale tuhle imrpovizaci predvede kazdej prumernej jazzman, proto nevim z jakeho duvodu bych si mel sednout nazadek, netvrdim, ze dyk zpiva spatne, ale mezi lepsi vokalisty rozhodne nepatri a variace na tokens byla zrovna dost mizerna a jelikoz tu pisnicku jeji vznik i ruzne jeji remaky mam velice rad, nemohu zanechat priznivejsi soud

28. 02. 2009 / 16.06 / o.

gesho: nesouhlasim s tebou, ale samo respektuju tvuj nazor. me nejvic dostal jejich vokalne-perkusivni (da se tomu vsemu rikat perkuse?) jam. a Maju nevykradli, pouze udelali vlastni verzi, pri ktere se urcite moc bavili. myslim to vazne a myslim, ze uplne zplostelym posluchacem nejsem. hodne dobre muziky do usi preju.
"odpad myslenkovY."

28. 02. 2009 / 15.31 / zie

Miluju tu píseň, klip, Dyka.... A světe div se: Není mi 14! *8*

28. 02. 2009 / 15.11 / elis

Gesho: Podivej, tohle "nekvalitni a radoby-oblibene slozeni" toho dokazalo fakt hodne. Vi se ovsem nejvic prave o techto jejich kravinkach, kterymi se radi bavi. A pak se objevuji lide, kteri na zaklade toho vypousteji soudy, ktere vyznivaji dost omezene. K tem ukazkam: dve z toho jsou hudebni improvizace, bez jakekoli pripravy, a sice te neznam, ale nevsadila bych si na to, ze bys to dal lip, jestli bys vubec byl schopny neco takoveho predvest. Videla jsem kluky nazivo nejednou a stojim si za svym nazorem, ze takhle talentovanych lidi tady fakt moc neni. Pokud pochybujes o Dykovi, zkus si vychytat koncert kapely TOP Dream Company, kde taky zpiva.

28. 02. 2009 / 14.18 / gesho

2shylock
nejlepsi klucici vokal? to je vtip?
ty odkazy co si postnul jsou daleko nejvetsim dukazem trapnosti a muzikalni nevyzralosti tohohle hodne nekvalitniho a radoby-oblibeneho slozeni, ktere nemuselo nic dokazat, aby se o nich vedelo. zaverem priserna variace na lion sleeps tonight me opravdu dorazila, troufam si tvrdit, ze bych ten vokal zazpival lepe i ja. totalni vykradacka v podobe vcelky maji, dosvedcuje nulovou invenci a snahu o zajmavou tvorbu, proste tohle doufam zadny mlady primitiv nemuze myslet vazne, ledaze by byl opravdu velmi zplostelym posluchacem uplne jinych hudebnich zanru a slysel tohle v domeni, ze jde oneco prukopnickeho...proste odpad muzikalni a jeste vice myslenkovi...

28. 02. 2009 / 11.05 / zoom

Dyk je borec.. cumim jak puk. boze, proc nejsem obdaren takovym talentem... *3*

27. 02. 2009 / 22.11 / o.

shylock: jsou vyborni. diky

27. 02. 2009 / 20.03 / elis

No dyt. Vojta je nejvetsi talent mezi zpevakama. S Kubou jsou strasne muzikalne nadani, fakt to umi. Projekt Nightwork berou jako srandu:)

27. 02. 2009 / 18.01 / jirka.cara

Nooo, pro radost si to doma nepouštím, ale je to trochu složitější, nelze to posuzovat jen líbí - nelíbí. Vojtu Dyka jsem viděl jak zpívat s jeho kapelou, tak v divadle. Kromě toho, že je nadprůměřrný herec (moc lidí nedostává nabídku z Národního divadla rovnou po škole), tak i dost dobře zpívá. I když v jeho kapele jsou dobří muzikanti, tak vystoupení je spíše divadlo. Písničky - vtípky jsou krátký, člověk si na to moc nezatancuje. Jak je již uvedeno někde níže, hlavním publikem jsou holky, kluky to moc nebere. Na koncertu, který jsem viděl, byl poměr tak 1 kluk ku 4 holkám, všechny holky začaly po příchodu Vojty na podium být vlhké a navíc se velmi hlasitě projevovaly. Vojtu Dyka tedy beru hlavně jako herce, který pro zábavu zpívá písničky pro holky, který jsou z něho mimo. Někdo třeba ve volným čase hraje basket, jinej holt zpívá a kouká na něj při tom třeba sto krásných slečinek, o čemž si ostatní nechávají zdát. Tak asi tak.

27. 02. 2009 / 17.26 / terez*

trapne jak svina:)

27. 02. 2009 / 16.17 / Shylock

{odkaz}
{odkaz}
{odkaz}
{odkaz}

Jinak Vojta Dyk zdaleka nejlepší klučičí vokál co jsem slyšel. Soudit z jednoho klipu no i youngprimitivové se někdy utnou - a nebo se nám už trošku vytrácí peace a freedom (na úkor sedětdomanaprdeliakafrat)??

27. 02. 2009 / 16.12 / zoom

prvadu mas komisari.. dival jsem se na jejich web a 14 leta holcicka tam zada autogram.. me to nepripada blby, proste je to sranda a tyhle lidi /deti znamych osobnosti/ rozhodne vi o tom, jak lidi zaujmout.. dukazem je i taho diskuze. ale je to trosku uhozeny. dejme to z jineho pohledu.. *13* *13* *12*

27. 02. 2009 / 16.10 / Shylock

NIGHTWORK dej google Efo a neotravuj :) na yotube mají pat lepších klípků.....

27. 02. 2009 / 16.00 / Komisař Živ

To je jinak, nedelaji si srandu z G-komunity, ale sami ze sebe, prisli na to, ze gejove a nehomofobni muzi jsou favorite u divek, a heterosexualove schopni o sobe zpivat "jsem gej" jsou kdyz uz nic, tak alespon originalni.
Tohle je normalni profesionalni produkt, uple vidim jak po tom mainstream radia skocily, kdyz slysely ten refren..a o tom to je. Nejaky umeni nebo myslenku bych v tom nehledal, kluci proste chteji mit na koncertu co nejvic holek a co nejmin kluku, to mi prijde logicky :)

27. 02. 2009 / 14.58 / nitka

SUS: hráli mu to u lazebníka:)

27. 02. 2009 / 14.04 / sus

a jak si na to vubec dosel Efo? ja sem rada ze me tydle veci miji a ty to das sem :-)

27. 02. 2009 / 13.41 / smiley

BAARA: asi tak.. :)

ELIS: tak o cilovkach si snad povidat nemusime - ne? To je jasny, ze to je mireny jinam. Uplne vidim opily typy jak se na nejaky chalupe k te melodii vznaseji a prijde jim to desne vtipny.. a pak.. pak jdou hrat fotbal.

obecne: slecna na terase sportcentra, ci co, je hnusna (nebo mozna to je ten uces..) a stala se obeti sileneho kameramana (fialky?) :D

Takze radeji nejake eyecandy {odkaz}# (anything)

27. 02. 2009 / 12.41 / elis

EFA: Ja to povazuju za zabavny i proto, ze kluky trochu znam. Vim, jak to maji hozene, znam jejich praci a styl humoru a vedle myslim neslapli. Ale tady to neni o nejakym vysvetlovani, tohle je proste jen stret lidi s ruznym smyslem pro humor, to je takove zbytecne reseni, ktere nema stycny bod:) To je bud LIBI, nebo NELIBI. Hotovo:)

27. 02. 2009 / 12.27 / HrQ

HUK: nahodou ta melodie je docela chytlava *8* *13*

27. 02. 2009 / 12.02 / koczi

prvoplánový humor pro jednodušší lidi no ;)

27. 02. 2009 / 11.59 / MDFK

EFA co je na tom správné, že drží Trávníčkovi a on se na oplátku z ní snaží udělat hvězdičku.

27. 02. 2009 / 11.54 / baara

já jsem vděčná za to, že o existenci takovéto produkce nemám ani páru. :-) a nadále nechci mít. jen je smutný, že to v česku asi kvete.

27. 02. 2009 / 11.46 / efa

ELIS: té slečny nám může být líto ale zase to chápu. snaží se prosadit. Myslí si že to dělá dobře a správně. Ale jestli tuhle písničku považuaješ za ujetý humor, tak seš zvrácená :) To se možná má tvářit jako "něco ujetého" ale je to tak nezábavné a tak hloupé že to přece nemůže nikoho rozesmát. A už vidím ty ploužící párečky na diskotéce, jak se u té písničky necítí. Myslím že týpci šlápli když ne do hovna, tak vedle. Ale to je můj názor samo. Proo sem to sem postnul protože mě zajímá jak se na to tváří ostatní

27. 02. 2009 / 11.41 / elis

Hej, to je nedorozumeni, oni si nedelaji srandu z teplousu, to nema byt urazlivy. Heterosexualove, co se na tom podileli, maji s homosexualy dobre, pratelske vztahy:) Ale tak jasny, panove maji svuj ujety humor a nemusi to sedet kazdymu:)
Zato slecny na chodbe je mi lito, ta to evidentne mysli vsechno vazne...

27. 02. 2009 / 11.14 / efa

HUK: jo tak to je aspon správně japonsky uhozený a na pozadí bude určo promo nějaký pražskýho sushi baru. ale ten ta demence o teplých to mě až uráží a to nejsem gay *10*

27. 02. 2009 / 11.13 / Frogy

joj, gay je vostrej ale ta hoka je teda uplne masox!!! *1*

27. 02. 2009 / 11.11 / huk

vysvětlit jde všechno...až na sestry Pitchanowski:) {odkaz}

27. 02. 2009 / 10.42 / Loura

no, ta pisnicka je hroznej blabol, zakladoskolskej uhihnanej humor, palec dolu! jak by rek Franta

27. 02. 2009 / 10.41 / Komisař Živ

EFA - je to tragicky, ale v praze je ted v mode delat si srandu z homosexualu..a hosi z kapely timto pocinem hlavne doufaji v uspech u divek..je to az nechutne prvoplanova zalezitost

27. 02. 2009 / 10.40 / LQ

nechapu ze nekdo za tyhle "umelce" plati...

27. 02. 2009 / 10.35 / [ K! ]

TOYAK - IYHO *4*

27. 02. 2009 / 10.24 / Toyak

[ K! ]: Je škaradá je *10*

27. 02. 2009 / 10.14 / [ K! ]

EFA - neni zas tak škaredá IMHO *4*

27. 02. 2009 / 10.14 / [ K! ]

MDFK - bez zvuku je to super, nízkorozpočtová bláznivá komedie IMHO, prostě *13* *8* *8* *8*

27. 02. 2009 / 09.28 / externista

ten text, ....je odzbrojujici

27. 02. 2009 / 09.16 / KONY

no to me poser, slusne pecky :)

27. 02. 2009 / 09.05 / STORM

Jj, tu to je: {odkaz}

27. 02. 2009 / 09.01 / efa

MDFK: to není recese to je nizkorozpočťák se škaredou holkou co by chtěla být slavná. To chápu. Je to smutný, ale teplý ryby to mě hlava nebere

27. 02. 2009 / 08.57 / efa

Hele a vám to někomu příjde vtipný? Takhle bezduchou srandu sem dlouho nezažil. Šmarjah, asi už sem starej neboco...

27. 02. 2009 / 08.57 / MDFK

STORM je to jeho přítelkyně, společné vystoupení 30 táců, Monika sama za 6 a půl...

27. 02. 2009 / 08.54 / STORM

To MDFK: Tuhle pipinu jsem viděl na jednom vesnickém plese, dělala doprovod princi Pavlu Trávníčkovi, ať si každý udělá svůj obrázek.

27. 02. 2009 / 08.50 / MDFK

a uplně nejlepší si je to pustit bez zvuku *8*

27. 02. 2009 / 08.48 / MDFK

já si myslím, že to je nějaká sranda, ale je to děsný. EFO, já bych zas potřebovala vysvětlit tohle: {odkaz} protože to na recesi nevypadá

27. 02. 2009 / 08.34 / [ K! ]

Tož to bude nejaké džouk!

27. 02. 2009 / 07.57 / Milton

No mě to připadá, že to asi bude pravda, konečně se s tím smířil potřeboval to vykřičet do světa - dostet to ze sebe *8*

26. 02. 2009 / 23.31 / elis

PS: Kdybyste si jeste stihli koupit unorove cislo Yellow, tak jsou tam Vojta Dyk s Kubou Pracharem vyfoceni coby Dafne a Josefina z Nekdo to rad horke:))

26. 02. 2009 / 23.20 / elis

Efo, myslim, ze tam jde o humor:) Oni jsou kluci velci recesisti a vrhaji se do vseho po hlave. To nataceni si mimochodem velmi uzivali :))

26. 02. 2009 / 23.11 / o.

vyborny gay forek.

26. 02. 2009 / 21.49 / Spud

Viděl sem ji asi 2 měsíce z5 na Óčku jako novinku a čuměl sem na to jak tele na nové vrata *8*


© Copyright 2012–2024 youngprimitive.
All Rights Reserved.
DámskéPánskéDětské