Aktuálně

25. 03. 2009 / Filip Urban / aktuálně

Tak nám padla vláda, ale toho jste si všichni asi všimli. Včera mi jela ČT2 na backgroundu a vyposlechl sem si slohové práce některých poslanců a poslankyň. Politika je špinavá hra. Nic není černobílé a nic není tak, jak nám zprostředkovávají média. Už dlouho v sobě řeším otázku, kde je ta pravda. Kolik z toho co politik řekne je na reálném základě a kolik z toho co vidíme v televizi je tak jak je nám to podáváno.

Jako občan na konci tohohle politického řetězce nedokážu říct, jeslti vláda bojuje proti krizi nejlíp jak to jde, nedokážu posoudit jak moc mafiánské praktiky fungují ve vedení tohohle státu. Člověk se nemá čeho chytnout. Možná snad sledováním jak se který politik vyjadřuje, sledováním jejich gest, grimas, názorů...ale ty můžou být naučené, vyškolené a poplatné.

Při posledních volbách jsem volil zelené. Doufal sem, že to bude svěží vítr do zatuchlých českých politických vod. V dalších patrně předčasných volbách opět vhodím do urničky hlas pro ODS...volím menší zlo, protože každému rozmně přemýšlejícímu člověku musí být při pohledu na Springfieldského starostu a jeho tým ouzko. Pakliže teda nerazíte heslo: "Po mě potopa".

Konec politického okénka :) God bless us!

Ještě jedna otázečka na vás. S kým se bavím kudy chodím, každý v mém širokém okolí je alergický na oranžovou a Paroubka. Najde se alespoň jeden primitiv co sem chodí, který s ním souhlasí a který ho volil nebo volit bude. Je to každého jeho soukromá věc, ale chtěl bych poznat alespoň jednoho člověka....



Komentáře

Kontrolní kód: kontrolní kód
31. 03. 2009 / 21.52 / o.

nevim koho. nejsou lidi *10* .

31. 03. 2009 / 12.59 / aiko

say no to PAROU-BACK

27. 03. 2009 / 19.37 / majkl

No tak podivejte se, ja si myslim..:)

tohle je ovsem tema, ze se snad musim vyjadrit i ja.cssd ma 62 bodu, jak bojovat proti krizi. krome toho, ze naprosta vetsina z nich nereaguje na krizi (at uz je povazuju za pozitivni/negativni), mnoho z tech, co reaguji, dokonce vede v dobe krize k jeji prohloubeni. vybral sem par bodu, zbytek najdete na {odkaz} cimz bych chtel udelat cssd negativni kampan. kdyz si predstavim, ze tyhle opatreni spatri svetlo sveta, tak se mi dela vazne spatne. zde par z mnoha opatreni:

prijmout euro k 1.1.2013 = sam jsem pro prijeti, ALE zafixovani koruny v dobe silnych vykyvu je velmi spatny napad, centralni banka neudrzi paritu, mena devalvuje mnohem vic,prohloubeni krize, samo zjednodusene..

posilit kapital CEB a EGAPu = nalit kapital do organizaci, ktere maji za cil podporit export, v dobe, kdy poptavka v exportnich teritoriich vyrazne oslabla a z tohoto pohledu by soucasna vyse financovani mela byt uz sama od sebe dostatecna/nadbytecna

socialni ochrana a stimulace (napr. Zavést „novomanželské“ půjčky, Zvyšovat sociální minima, Zvýšit starobní důchody, Zavést zvláštní podpory hypoték pro mladé učitele a lékaře ve vybraných regionech)
= rust zadluzenosti domacnosti v dobe propousteni, zvyseni vydaju VF na socialni davky v dobe deflace, diskriminace

Vybral sem jen nektery body, ktery jsou podle me dostatecne "usmevny", ono by se dalo vybrat vic, ale chci jit na pivo:) jak sem rekl, je tam pak spousta bodu, ktery nereaguji na krizi a jsou tam snad do poctu, protoze kdyby se tam nechaly vylozene protikrizovy reseni, tak by tam zustalo tak 5 az 10 bodu (vcetne opatreni, ktery jsou blbosti)

toz tak. politika je boj o koryta a kradou vsichni. a to ze nekdo je blbej a nebo mu staci, kdyz mu nekdo slibi suchou kurku, tak s tim nejde hnout, jen jit volit a doufat. sere pes!

27. 03. 2009 / 08.55 / [ K! ]

A nejspíš si udělám speciál velební lístek s Vencou, protože on je nejlepší politik ze všech (Štětina promine)

27. 03. 2009 / 08.54 / [ K! ]

A možná, nebo spíš určitě bych si vždycky měl přečíst všechno a ne že zareaguju předčasně *10*

27. 03. 2009 / 08.53 / [ K! ]

{odkaz}

+ vlastní krví podepisuju todle:

26.03.2009 14:09 EFA 2 HRQ: vypadnout z tohohle posranýho státu imho není řešení. jedinej způsob jak zde můžeme něco ovlivnit je jít k volbám.Nejít k volbám je tvoje právo ale pak nevím jak si před sebou obhajuješ že to tady stojí za hovno a že si s tím nic neudělal.

Howgh

27. 03. 2009 / 00.42 / peca

Tož povinná hodina - Události, komentáře. Vynikající rozhovor. {odkaz}

26. 03. 2009 / 23.00 / Zabar

isi:to je docela hustý mi příde....jakože dost...každopádně mám tajnou volbu:)

26. 03. 2009 / 22.01 / isi

Ze života studentky: otec mi řekl, že půjdu volit socany, jinak jsem bez kapesnýho...ale já ho stejně neposlechla...Paroubka nikdy!!! *2*

26. 03. 2009 / 21.05 / Fesak

HRQ: Tak ty voe nevim esi si děláš prdel nebo co....až Ti pan doktor Rád zatrhne přístup na YP a podobné, obsahově nebezpečné stránky, tak bude pozdě...to už při návratu k "normálu" poteče krev...Politici jsou politikama proto aby nabouchali love (čtíl láf), ale když do toho někdo začne míchat nějaký svoje komplexy je na čase odhodit flegmomasku a zaujmout nějakej názor....bradavice se zvětšuje *2* *2* *2*

26. 03. 2009 / 20.44 / ivan

Stejně zase dojde na velkou koalici, dejte na mě

26. 03. 2009 / 19.46 / gouiii

A jak znám naše politiky, tak zbytek předsednictví budem sestavovat (ať už jakoukoliv - odbornou, dočasnou nebo odpornou (rudooranž.)) vládu. Pro zbytek světa (no to sem přehnal).. pro Evropu budem ti, co během předsednictví řešili, kdo vlastně bude předsedat. Proč je tolik Čechů, taková sebranka? Proč si nedáváme na silnicích častěji přednost a chováme se k sobě jako čůrácí? Proč..tohle a támhleto. Ano, chci abychom vypadali ve světě dobře.. to je můj nacionalismus.. i když teď mně napadá.. tohle už je i pro mne spíš úsměvné. :-)

26. 03. 2009 / 19.08 / gouiii

Naštvalo mně, když Paroubek jen tak (nejsem si vědom zásadních průserů) vyvolá hlasování o nedůvěře a.... ("jej, do píči Soboťáku, Škromáči, Orálku kurva ono to dopadlo.. co teď?") vládu která zastává zatim celkem bezprůserovou roli předsednictví EU (normálně jsem si notoval, že konečně Evropa vidí, že my východniari nestojíme úplně za píču) pošle do kytek. Naštvalo, protože jsou to podle mne jen a jen Paroubkovy vrtochy a to jak dovede hřímat a rapovat u mikráku v klubu "Posl. sněmovna" na to, že se řítíme zo záhuby a den navíc s ODS u  moci znamená konec světa ve mne vyvolal emoci. Emoci namixovanou dvěma pojmy: nenávist a bezmoc.. Bezmoc ne kvuli tomu, že s tim nemůžu nic dělat.. Volit chodim, chodit volim. :-) Bezmoc, protože to tomu člověku lidi sežerou!! (je těžké někdy v sobě prosadit to, že každý má právo na svůj názor.. aaa už ve mně harmonie nastává.. mmm tak ne - Paroubku chcípni!)

26. 03. 2009 / 16.28 / Gyd

{odkaz} tak kluci shodi vladu, a pak nechteji vladnout, posrani jsou az za usima, ze by museli resit ten ekonomickej pruser

26. 03. 2009 / 15.36 / HrQ

jasny,jsem si delal prcu,neeeasi

26. 03. 2009 / 15.29 / efa

HRQ: i primitiv semtam řeší seriózní věci :) ale už se na politicky laděné updaty vyseru zase na pár let

26. 03. 2009 / 14.41 / HrQ

A vebc...uznavam,ze jsem ignorant a idiot(v pravem slova smyslu: clovek ktery se nezajima o politiku),ale jen jsem rekl svuj nazor a budu si za nim stat. Nechci se hadat a ani nikoho prudit! Howgh
PS: jinak docela zajimava debata...zachvilku to efo muzes prejmenovat na "starejfotrik.cz" ,nemyslite? ...sakra ted prudim:) sorry :D

26. 03. 2009 / 14.21 / HrQ

EFA: to ze to tady stoji za starou backoru neni preci o tom,jestli volim,nebo ne...kdyz proste nemam koho volit *4* Na hovno to je kvuli lidem,kteri se ve vlade drzi zuby nehty od 89teho(nekteri jeste dele,ze) a jedine co pro sve volice delaj,ze se akorat hadaji o piczovinach a nejsou schopny se domluvit uplne na zakladnich vecech. Uz jen jak se vsichni chovaj na verejnosti? Sorry, ale takovy kokoty volit?

26. 03. 2009 / 14.16 / HrQ

MISI: ja kdyz mam hlad,tak uz rovnou vim na co a mezi nicim se nerozhoduju. vim co chci a za tim si jdu, bohuzel co se politiky tyce...to co chci tam neni a nestane-li se zazrak a do vsech tech pitomcu neuhodi ve stejnou chvilli blesk...myslim ze ne Time. Je Dobro a Zlo...zadne mensi zlo a podobne. A davat hlas nekomu,s kym nesouhlasim jen abych ho auto nedal jinemu, se kterym nesouhlasim jeste vic...tohle ja nechapu. Sry

26. 03. 2009 / 14.09 / efa

HRQ: vypadnout z tohohle posranýho státu imho není řešení. jedinej způsob jak zde můžeme něco ovlivnit je jít k volbám.Nejít k volbám je tvoje právo ale pak nevím jak si před sebou obhajuješ že to tady stojí za hovno a že si s tím nic neudělal.

26. 03. 2009 / 14.03 / misi

HRQ: když mám hlad.... a mají 3 rohlíky a ani jeden není muj typ.... *1* koupím nejmenší zlo.. protože mám hlad.

26. 03. 2009 / 13.59 / Zabar

hrq: de vo to že ty volby sou o procentech a důchodci a debilové "kupujou" ty největší sračky...

26. 03. 2009 / 13.46 / HrQ

Tak jo, taky sem neco napisu, i kdyz me tu asi pekne sjedete *3* Je mi 26 skoro a v zivote jsem nebyl volit! Fakt! Proc? Mam svou hlavu,sve nazory,sve hodnoty o tom co je dobre a co spatne. Za celou dobu,at uz tady vladnul kdokoliv, se mne to nijak nedotklo. Co vsak opravdu nejvic nechapu, je volebni system. OK, nevolim = volim komanche! To je podle vas v pohode? Chci vyjadrit svuj nazor tim,ze nepujdu! A takova ta "volba mensiho zla"...jdete nekam....co to je? Preci kdyz prijdete do obchodu a prodavac vam nabidne nekolik vyrobku a ani jeden vas nezaujme...pokrcite rameny a jdete jinam,bo to proste ozelite. Nebo si nekdo z vas koupi "mensi zlo"? Ja ne! A at si tady klidne vladnou indiani,nejlepsi volba je sbalit se a vypadnout z tohohle posranyho statu! Boj s vetrnymi mlyny,fakt! A ted me sezerte *8*

26. 03. 2009 / 10.23 / Komisař Živ

uz dlouhodobe volim modryho ptaka..ale jenom kvuli orientaci jejich politiky, protoze o clenech si nedelam iluze, jsou uplne stejni jako ostatni s jedinym cilem - touha po moci za kazdou cenu. Ale Socdem fakt ne, kdyz nemakam, tak si pro podporu nechodim, a sere me kdyz vlada rozhazuje prachy nefachcenkum, zevlakum a cigosum. Jinak kdyz posloucham ty nadavky a vidim to divadlo ve snemovne, tak nebude trvat dlouho a budou si nadavat do curaku a zmrdu. Ja uz to tam slysim ted.
Se jim vubec divem, jak muzou tu politiku delat, protoze tam je v dnesni dobe jenom nenavist a zast, nechapu ze na tohle ma nekdo zaludek. Dat hlas zelenymu nic nevyresi, prizivuji se dalsi klauni, vysledek nula a narust preferenci koumousu a socanu. Uz kolikrat jsem si rikal, ze kdybych chtel zbohatnout a nemel bych pater, tak pujdu kandidovat za KSCM. To je ukazka toho, jak se dela v demokratickem statu politika pro penize, hlasy od senilu budu mit jisty, stejne jako luxusni stranicky plat a misto predplacene dlouho dopredu..

dobrej napad , jak tohle vyresit a vice se nevzrusovat je emigrovat pryc z kocourkova

26. 03. 2009 / 10.15 / tequil

zaitgeist je hrozne spatna vec, je to bohapusty vymysl, jehoz jedinym ukolem je, presvedcit lidi o koupi knihy jisteho gurua

26. 03. 2009 / 10.04 / [ K! ]

+ asi budu volit ODS

26. 03. 2009 / 10.03 / [ K! ]

ROBERT: true
MISI: začalo to zvolením špatného volebního systému, který zapříčinil NEzakázání komančů. Zpětně to vidím jako jednu ze základních chyb "revoluce".

Druhá byla privatizace, ale to radši ani nenačínat. Včera jsem se o tom bavil s kámoškama a shodli jsem se na tom, že většina Čechů si z toho hurákonečněotevřenýhozápadu vzala ne to dobrý vyzkoušený ale 3,14čoviny k ničemu.

Když to shrnu, v Čechách se málo *13*.

26. 03. 2009 / 09.00 / misi

Celá politická situace je u náš špatně..... ale co chcete za takovou chvilku ? ....přiznávám se..... letos poprvé volím ODSS *1* člověk s věkem a časem získává jiný pohled na celou věc a když chcem jít cestou unie je třeba změn, které vlevo nenajdeme.

25. 03. 2009 / 21.58 / Barell

taky bych ho chtel poznat...I toho, kdo volí KSČM..Necht ke svému veřejnému přizníní připojí i svou adresu a temín, kdy se na ní vyskytuje..:D *1*

25. 03. 2009 / 21.13 / robert

je to špína, musíme držet spololu a zvítězit: youngprimitive, budoucnost *12*

25. 03. 2009 / 20.30 / Johnny*

BTW: taky jsem pro rovnou daň, v tomhle má DO pravdu, je to fair, když dá každý stejný díl ze své mzdy, tak je to prostě fair a nikdo mi to nevymluví. Ve státě, kde doposud nemusíme na veřejných vysokých školách platit školné, mají všichni stejné šance na to aby si našli své postavení ve firmě a tomu odpovídající finanční ohodnocení.
Ti lidi, co si brečí, že vysoké daně a že to a ono a poplatek 30 korun (to si raději koupí cigára) jsou zpravidla právě ti, kteří nejsou schopni využít svého potenciálu, resp. potenciálu, který jim je v ČR poskytován.

a prosazovani volebniho programu resp. zavadeni reforem je presne o tom, co rika DO.
pokud nemá vláda dostatečný mandát a zkurvená KSSD (ČSSD + KŠČM) takové vládě háže pořád klacky
pod nohy, není se čemu divit, že jo.
Populisti zkurvení zamezili zavedení všech možných ( a nutných) změn, voliči jim to pořád žerou, ale málokdo si uvědomuje, že některé reformy opravdu nutně potřebujeme. V tomhle nás slováci předběhli.

25. 03. 2009 / 19.41 / Do

ad predvolebni sliby: mozna bychom se v diskusi nekam posunuli, kdybychom si uvedomili, ze volebni program by byl jednoduseji realizovatelný, kdyby slibující strana mela 67 % vsech hlasu v tech parlamentech. kdyz ani nevyhraje a jeste musi o vecech diskutovat s dalsimi partaky, tak holt za pruchod alespon casti zasad doznaji programy lehce zmen.
Porad nevim, jestli je spravne spatlan napr. ty danove zakony tak, jak jsou ted anebo vlastimilovsky (a predvolebne) trvat na svem, ale neschvalit nic. Hlasujte. O zdravotnictvi ani nemluve. Osobne by me taky sralo, kdyby nestacilo delat dobrou praci, ale jeste ji umet "komunikovat". :-O to je jediné, co mi na te politice vadi, snazit se prumernemu volicovi neco vysvetlovat. *8*

25. 03. 2009 / 17.56 / Dr.mudr

PECA: Mas recht zavist je vsude a v Cechach nejvetsi procento (vlastni poznatek).Politici jsou skoro jak domovni prekupnici s hrncema nebo perinama. Nabizeji zazraky za hlasy a jak se dostanou na zidli tak uz nejak zapominaji ty sliby plnit.

25. 03. 2009 / 16.46 / peca

MUDR: Ale takhle cernobily to neni, chlape. Je tam spousta lidi, ktery svoji praci chteji delat dobre. Kazdopadne je to jenom odraz naroda, kolik z nas ma doma sesivacku, nuzky nebo par bloku z firmy.... jenom tam se to holt deje ve velkym. Pravice v tomhle podani ODS taky moc nefunguje, ale ja je snad ted volim spis jako protesthlas proti populisticke politice CSSD. ODS se aspon nesnazi presvedcovat, ze to co dela, dela pro blaho vsech. Proste reformy s sebou nesou nejakou obet.

CSSD se skvele povedlo zautocit na ty nejnizsi pudy - klasickou demagogii je ta sranda s 13. duchodem pro duchodce - skupinu, ktera je udajne silne zasazena krizi. Blbost jako vrata. Pro ekonomiku marginalni vec, politicky uzasnej tah. Stejne jako "zdaneni bohatych".

Mame se jako prasata v zite, 99,93 % lidi (vlastni pruzkum) netrpi hladem, ma kde spat, bydlet, vecer se osprchuje a spi v teple. Hromada rodin, ktery zere soused podnikatel, ma v obyvaku plazmu (i kdyz na splatky) a domaci kino. Bohuzel (pro ne) se porad najdou lidi, kteri maji vic - a to je sere. No sak sednite do pet let staryho auta s prazskou espezetkou a prijedte do Postoupek. Vas sezerou :-)

Ale to asi tech 35 % volicu socdem nedela, ze ano :-)

25. 03. 2009 / 16.40 / Bobikus

pisete porad o tom stejnym..a navic je to moc dlouhy..ze politika a politici stoji za hovno, to vim, o tom nemusim psat, k volbam chodim...a tricka ktere budou zesmesnovat nasi politiku vitam, hlavne J.P.- je to jak trn v pr*eli

25. 03. 2009 / 16.31 / Dr.mudr

Vsichni politici maji jeden smer a jeden cil. Nahrabat si a delat bordel. Clovek si rika ze kdyz vznikne nejaka nova strana s originalnima napadama tak to ma jasne jenomze ta nova strana musi hrat podle jiz davno stanovenych pravidel tech starych. Brzo na to se stare pravidla te nove strane zacno libit a tak uz proti jejich zmene nebojkotuje jenom se tahne s davem. Pred nekolika lety jsem videl jeden film. Jmenoval se ZEITGEIST {odkaz}
Loni vyslo jakoby volne pokracovani ktere se hodi mnohem vice k dnesnimu tematu. Kdo ma zajem opravdu vedet jak tento svet funguje - a nase vlada taky - tak se na to kuknete.
ZEITGEIST 2 ADDENDUM: {odkaz} *7* *6*

25. 03. 2009 / 15.15 / Richi

GYD, LUKES: nikdo není dokonalý. Chci říct, že mladí po škole neví mnoho věcí. A kupodivu někdy i ti zkušenější.

25. 03. 2009 / 14.49 / Do

richi: jasně, o tom žádná, ale tak taková průměrná celková daňová kvóta asi být musí (neznám přesnou metodiku a jestli je 47,5 % správně), jinak bychom asi neutáhli ty rozpočty. Prostě parta něco vydělá a na to, aby to mohlo fungovat, tak musí něco pustit zpátky. Jde o to, jestli to zaplatí firma nebo zaměstnanec, celkově to asi musí plusmínus zůstat.
Tak USA nemusí být dycky správný vzor, já tvrdím, že rovné zdanění je fair a nemělo by přinášet negativa.

25. 03. 2009 / 14.45 / Marty

ja nevim proc ale do CSSD vstoupilo dost divnych lidi (Rath,Dryml) coz se mi moc nelibi. Po dlouhe vlade socanu to chtelo zmenu, a ta zmena by mela byt dlouhodoba, nejlepe 2 volebni obdobi...pak zase muzou prijit Paroubkovci k moci a trosku zlidstit pravicove krivdy *8*
Co si budeme povidat, je mi nabliti z vetsiny politiku..... *2* , prast jak uhod....

25. 03. 2009 / 14.37 / Gyd

RICHI: pokud to nevedeli driv, nez se jim to zacalo zapisovat na vyplatnice, pak je jejich neznalost je spis smutna *10*

25. 03. 2009 / 14.29 / LUKES

RICHI: co to máš za zaměstnance??...

25. 03. 2009 / 14.16 / Richi

DO: danění je věc přístupu. I USA využívá progresivní zdanění a nepřijde to nikomu divné. Stejně tak i většina vyspělých evropských států. Offtopic - Mně, jako spolumajitele firmy, trápila (dnes už ve výplatních páskách zapisovaná) "superhrubá" mzda. Tam si myslím že byl docela velký problém. V sumě, kterou měsíčně odvedeme státu a to je cca 47.5 % z celkově vydělané částky. To dříve zaměstnanci neviděli. Dnes už to ví a nadávají se mnou *8* *8*

25. 03. 2009 / 14.12 / fiNe_r@y

IVAN: omg.. asi je snad jasný jak sem to myslel, ne?

25. 03. 2009 / 14.07 / Frikul

Stjuu + Peca : Hej já u posledních voleb sice seděl jako přísedící, ale stejně sem za celou dobu neodvolil... je to prostě a jednoduše tim, že nevim koho mám volit. Ať je u koryta jeden nebo druhej debílek, přijde mi to furt stejný... rohlíky levnější nebudou silnice stejně nikdo neopravý a ruku na zmrzlim chodníku si babička zlomý tak jako tak... Prostě nemám potřebu to řešit a přidělávat si starosti s takovejma kravinama... Můj názor je že s tim stejně nic neudělám. Předvolební sliby ani jedné straně nic moc neříkají a že by se mi za vlády jednoho nebo druhého žilo líp (nebo hůř) říct nedokážu.... Politiku jednoduše vypouštim. Pravda ale je, že kdybych k těm volbám šel, tak bych nevolil ČSSD natož KSČM.

25. 03. 2009 / 13.56 / Do

richi: fajn solidiní názor z opačného pólu. Mně osobně z jakékoliv sociálnosti vyvedla zkušenost, že "když pomáháš" tak, že někomu solíš prachy, které si nevydělal, nezasloužil, tak ho to ještě více degraduje a nemotivuje a tedy neřeší podstatu nerovnosti nebo co to řešíme za socíální problémy.
Aby lepší a bohatší pomáhali chudším a horším, s čímž v zásadě souhlasím, pak snad jen motivací a vytvářením podmínek a prostoru pro vlastní růst.
Neposílejte do afriky chleba, ale naučte je, jak ho vypěstovat.

Bohužel si myslím, že stejně to bude fungovat i naopak - když někdo maká, vydělává a nedostane za to úměrně co si zaslouží (tzn. část bude přerozdělena), tak ho to demotivuje k další činnosti.
Nebavme se (a k volebnímu rozhodnutí nás nemůžou motivovat) externality jako že někdo je rentiér (to je skutečná externalita *8* ) nebo prostě někdo něco nakradl, ojebává na daních nebo něco zdědil nebo vyhrál - oni už si s tím nějak poperou sami (každý majitel, když se na to vysere, za nějakou dobu ho potkají důsledky toho, že na svou firmu sere a jenom rentiéruje). To by na fungujícím modelu nemělo nic měnit, i když se to děje a bude dít.

My jsme zavedli s ženou rovnou daň, zj. do domácího rozpočtu dá každý 10 % z toho, co vydělá a já jako bohatší (prozatím ::-DD) s tím naprosto souhalsím, přijde mi to normální. Nepřišlo by mi, kdybych já platil 12 a ona 8 třeba nebo tak něco, to by mě nutilo činit určitá optimalizační opatření ....
nerovnost plodí jen další nerovnosti

25. 03. 2009 / 13.50 / ivan

Je fakt k smíchu ohánět se "bodem z programu", všichni snad už víme, že programy platí pouze do voleb.

25. 03. 2009 / 13.31 / Richi

KILLER: socializmus ano, to víme že nefunguje, ale fungování státu na sociálních principech je trocha rozdíl. Co? Sociální není socialistická. Já taky nechcii dávat půlku vejplaty na něfachčenka, ale to nemá s principy sociálně založené společnosti nic společného. Někdo další? *4*

25. 03. 2009 / 13.30 / romicka

no jo peco, jenže když přepočítáš procenat získaná ve volbách na mandáty, zjistíš, že nejvíc prodělali právě zelení. Zisk 6,29% a mrzkých 6 mandátů (měly by mít 12,59 mandátu, asi bych půlil kateřinu j. :-). takže nadávat na neproporcionálnost našeho proporcionálního volebního systému mají právě oni a to už ty 4 ministerstva zas tak moc není.

25. 03. 2009 / 13.25 / fiNe_r@y

Ještě bych dodal, že mě víc děsí +procenta komunistů...to je past, ČSSD tu být musí, aby byl systém vyváženej, ale když pojede za podpory červených.. dost se bojím. *7*

25. 03. 2009 / 13.23 / fiNe_r@y

Volil sem asi před 8mi lety ČSSD, vychován z domova, že ty podnikatele mají moc a my jsme chudý, tak potřebujeme pomoct do státu a proč bychom se snažili, když pomoc dostaneme.
Jenže..člověk se začne snažit, začne podnikat a pochopí o čem je hra. Tzn. přesun přes Zelené k ODS. I kdybych si měl vytáhnout jediný bod z programů pravice: Nevím proč mam platit víc jen proto, že se víc snažím a holt si vydělám víc než je průměr. (Dneska už ani rodičům nemůžu říct svoje daňový přiznání, když je 3x větší než jejich).

25. 03. 2009 / 13.20 / Killer

RICHI: dostuduj nektera zakladni fakta a pak dej priispevek jeste jednou. Nechapu uz vubec tvou volbu, kdyz jsi podnikatel, jestli nahodou nekecas. Socialismus je brana do pekel a ja opravdu nemam zajem davat skoro pulku toho co vydelam na socialni politiku, na delani dluhu a uz vubec nemam zajem na tom aby me deti nenavideli za to, ze jsem dopustil je zadluzit.

25. 03. 2009 / 12.46 / Richi

Já jsem volil socany. Nejsem proti progresivnímu zdanění, radar mi nevadí, vlastním s kámošema firmu a máme 15 zaměstnanců. Oba volí ODS. Já volím SocDem proto, že jsem sociálně založenej, jsem přesvědčenej o tom, že by ti, co vydělávají více měli podporovat ty co vydělávají méně. A nebudeme se bavit o tom, že ti druzí jsou lemplové, nefachčenko atp. Znám mnoho těch bohatých, co toho dnes už moc nenapracují a peníze jim chodí tak nějak samy a opačně. Když to tak vezmete, celé USA jsou založené na střední třídě a její spokojenosti. Myslím si, že k tomuto konceptu má SocDem blíže. A teď pranýřujte... *1* Nicméně dlužno dodat, že v dnešních dnech jsem z naší politické scény mírně konfúzní. *5* *3*

25. 03. 2009 / 12.31 / Do

kradou všichni, tak jako my. (většina z nás by se chovala stejně, kdyby měla tu možnost, kdo nenatáhnul zaměstnavatele, stát, kohokoliv, všichni jsme takoví). Asi jde víceméně o ten program a jakési směřování. Silná ODS by byla asi nejlepší volba, protože všechny ty konflikty, které se tam staly a dějí jsou jen proto, že Vlasta nechtěl kompromisovat, kdežto Mirek logicky asi musel paktovat s těma koalicema, bo by jinak neprosadili ani zákon o celosvětovém míru. Takže programově ODS (nejmenší zlo - všichni mluví o nejmenším zlu, ale nikdo neřekne jak má který zákon vypadat a jak ho schválit, takže se čecháčsky povýšeně přidávám), ale chce to všichni kurva za jeden provaz, jinak to budou furt nějací pseudo-hrdí nevoliči, zelení apod. a bude to z bláta do louže.

25. 03. 2009 / 12.17 / SiGY

Znám jednoho velmi vysoko oranžového (pravá ruka politiků, ne přímo politik) a je to normální v pohodě člověk, co prostě chodí do práce. Znám člověka, co pod Paroubkem dělal na radnici a poměrně důvěryhodně popisoval, že je to charismatický, vtipný člověk s hlubokými morálními zásadami. Já se od toho marně snažím mít odstup... jakž takž se to dá, ale čím míň sleduju přežvýkaný zprávy z médií, tím víc pozoruju, jak hrozně snadno se s lidma dá mávat – ať už oranžový, modrý, červený, zelený nebo růžový...

Bohužel, v souvislosti s pádem vlády na mě zase trochu přichází úzkost z voleb – ODS ne, ČSSD ne, KSČM ne, KDU ne, Zelený po tom co předvedli ne... tak asi zpátky k Evropským demokratům, no. Bez ohledu na to, jestli se dostanou nebo ne...

25. 03. 2009 / 12.16 / Gyd

efa, muzes delat oranzovy tricka s napisem SOCDEM IS SEXY a "Venca za socialni rovnost" nebo "Bohati do CHLADKU!" *1* *1* *1*

25. 03. 2009 / 11.59 / PiR

No par oranzovych znam.

"Problem" ze o nich nevis je casto ten ze se za svuj volebni "kurs" do jisté míry stydí. Ono je to takové to - volim socialisty, budu se mít lépe, páč mi daj na dávkách.. nebude tu ten radar co smaží mozky.. a bla bla.. tak to tama hodim a pak můžu hrát dál pravičáka, protože si "oranžovost" neobhájim argumentama.

Pak samo babička, pač oni nám pak přidaj na důchodu... tam to chápu, čim starší tím víc socialista...

Problém bude vážně jen v ochotě jít k volbám, a tam bude platit léčba šokem myslim. Ideální by byly předčasné volby v létě, kdy jsou lidi ještě dostatečně "nasraní" radikálností svrhnutí vlády a čssd by to uškodilo. Proto baroub odkládá předčasné volby nejdříve na podzim s tim že lidi vychladnou.

Já doufám že lidi otevřou oči a k volbám půjdou. Nejdříve jsem uvažoval o Svobodných (svobodni.cz), ale uvidime co sesebou udelaj. Jinak jako vzdy ODS.

25. 03. 2009 / 11.39 / ivan

néé, přiště už fakt jebat všechny a pomalu uvažovat o nějakém klidném teplém místečku kdesi jinde na zeměkouli

25. 03. 2009 / 11.38 / peca

*4* Teď už v tom bude pořádek!

25. 03. 2009 / 11.37 / ivan

Jako dělník formy, příště tak akorát DS

25. 03. 2009 / 11.25 / bozsky_peca

{odkaz}

25. 03. 2009 / 11.19 / efa

POLITIK: já se jen bojím že jestli to tu povede paroubek, tak že žádné neprodám *8*

25. 03. 2009 / 11.10 / peca

tohle nize psal jinej peca, nez prispevky jeste nize :-) *1*

25. 03. 2009 / 11.09 / politik

prosimte efo.. , vyser se na politiku a radeji se drz tech svejch primitivnich tricicek, bude to tak asi lepsi...

25. 03. 2009 / 11.09 / peca

mě sere, že mladí nechodí k volbám. mezi mýma známýma je dost lidí co se na to prostě vyserou, když na věc přijde..pak je taky hodně známých, kteří už to ani nesledujou, to je taky špatné si myslím..jakoby si mladí neuvědomovali, že to ovlivní jejich práce, bydlení a všechno v podstatě.

25. 03. 2009 / 11.06 / sus

Efa-ja par oranzovych znam a sou to svete div se jedni z mych nejblizsich pratel a proto se s nima o politice nemuzu vubec bavit...ale vubec!!!!!!!! Pac proste to ze nekdo voli Paroubka ja nikdy nepochopim *2* *10* me uplne probubla krev kdyz si ho vybavim.....ODS nak nezeru ale volit je budu ze stejneho duvodu jako Ty a jako vzdy pac jine cesty jaxi neni ze...... *7*

25. 03. 2009 / 11.01 / stjuu

No ale tedkom v krajských volbách se přiznám,že jsem na hejtmana zlínského kraje volila Mišáka.Tadyk mi šlo o kraj,to že měll Zlín tolik pokut za soutěže a taky jak se dřív vypořádal s opravou otrokovic po povodních.

25. 03. 2009 / 11.01 / Gyd

k te stredni Evrope, tak se tady udajne nazyvame jenom my, pro vsechny ostatni jsme vychodni Evropa:
{odkaz}

25. 03. 2009 / 11.01 / Killer

Delal jsem si takovy pruzkum taky. V podstate jej kontinulane delam od te doby co si Roko zacal libovat v pruzkumech, kde drtil ODS. A opravdu taky neznam nikoho, kdo voli CSSD. Do zkoumane skupiny jsem zahrnul i rodice, tj. rodice me i mych kamaradu a znamych. Sem tam natuknu nejakeho zakaznika a nikdo fakt neni oranzada. Ale vim, ze tady nejaci delnasi v chemicce voli CSSD....

25. 03. 2009 / 10.51 / peca

Jo, třeba se podaří vyjednat ten bonus pro vítěze, tady ty křehký koalice jsou na houby - pak to dopadá tak, že zelení mají šest poslanců a skoro stejnej počet ministerstev:) Spíš ta kritika mířila do "vlastních řad". Najednou je každej antioranžovej, a když s tím něco mohl dělat...... "Peco, dyť já jsem byla na dovolené".... "a mně to nevyšlo z práce"...


Do Kolbenky půjdete, za trest, VŠICHNI! :)

25. 03. 2009 / 10.49 / Pedro

Vyjadřovat se ke straně zelených vyzní asi takhle: "Na moje slova došlo..." bohužel i když tam mám spoustu známých pohodových lidiček, hlas jsem jim pro nedůvěru v jejich vliv na pravicovou politiku nedal, jak se ukázalo je to tak.
No a oranžové prase bradavičnaté nám zase dalo lekci z toho jak mužská ješitnost dokáže zvítězit nad zdravým rozumem. V době světové finanční krize, kdy guvernér ČNB spolu s ekonomy bojuje co mu síly stačí za udržení stability koruny a přesvědčení investorů, že nejsme východní ale střední Evropa, tento Uko Ješita dokazuje své o 25 nebokolik let mladší manželce, že i když mu jeho klobása, kterou přes svou mužskou chloubu již sice několik let nevidě,l ale tuší že nestojí, bude v tomto státě uprostřed Evropy numero UNO. Asi jo Jirko, politika zaměřená na sociálně slabší vrstvy obyvatel, kteří by rádi socialismus s jeho výhodou chodit do zaměstnání bez nutnosti pracovat kombinovaný s výhodami demokracie jako je svoboda projevu(nádávat v internetových debatách) a pohybu(dovolená v Chorvatsku) tě jistě vynese na ten nejvyšší stupínek. U manželky si šphneš a kluci z Vaší bandy tě budou respektovat až do tvé smrti, která přijde, dříve nebo později...
Všem se omlouvám ale ulevilo se mi...
*7* *13* *1*

25. 03. 2009 / 10.39 / stjuu

PECA:no v této zemi by bylo jedině řešení-změna ústavy a rozdělit to pouze na pravici a levici,takhle se ty hlasy skutečně ztrácej.No a k lidem,co nechodí k volbám?-zliskat do jednoho,pak si ovšem nemůžou stěžovat.

25. 03. 2009 / 10.36 / stjuu

Efo:musíš brát,že tadyk se ptáš jiné generace->u té jsem skutečně nevidděla nikoho,kdo by řekl,že volí oranžové....jenže musíš brát,že jsou tu ještě:svobodné matky a generace našich rodičů.A ti je volej

25. 03. 2009 / 10.36 / peca

Efo, já jsem je volil při svých prvních volbách v osmnácti - za Špidly. Pak už jen po modré (začal jsem vydělávat čtyřicet padesát minimálně, nedá se jinak). Nějak bylo, nějak bude. Spíš mě zaráží to okolí - NIKDO z lidí, s kterýma se bavím, ČSSD nevolí a volit nebude, kde se pak ty hlasy berou? Spousta známých populisticky vstupuje do Facebook skupin jako je "Nechci oranžovou republiku" a když jsou volby, sedí doma na prdeli, protože se to nějak udělá. Jenomže ono se to samo neudělá.

No a další volby? Oranžoví 36 %, modří 29, červení 19, černí 7.

Z toho pravicovou vládu asi nesestavíme (ostatně ani levostředovou bez komunistů). Na to jsem zvědavej zdaleka nejvíc. Nakonec se nejsilnější strany budou muset nějak dohodnout, na to tam v současné chvíli nejsou Politici (s velkým P).

25. 03. 2009 / 10.25 / Johnny*

No to mě taky zaráží, kdo kurva volí ty oranžové. Ale na druhou stranu, opravdu HODNĚ lidí slyší na ten jejich populistický přístup. Čurák s bradavicí prostě ví, co má nabídnout typickému českému wohnoutovi, aby ho tento volil.
Situace v naší zemi, mi velmi hýbe s žlučí, popis toho co tu je (aspoň zevrubný) by tady zabral zbytečně mnoho místa.
Každý z Vás si může udělat svůj průzkum, pokuste se zasáhnout co nejširší spektrum lidí s různým povoláním a vzděláním a ono to bude sedět.

Situace na české politické scéně odpovídá celkovému stavu společnosti v této zemi, bohužel.
Český národ jako celek je lid nevychovaný a především bezohledný (vyschlý brit by řekl RUDE) . Je to vidět na cestách, v MHD, v restauracích, ze strany poskytovatelů i ze strany odběratelů, prostě všude.

Z tohoto rude národa samozřejmě vyčnívají nějaké odchylky, ale ty mají pramalý vliv na střední hodnotu a nestává se pak zřídka i tyto světlé odchylky časem onen marný boj vzdávají a  často se přizůsobí standardu.
A tak nějak to asi je i ve vládě.

S Paroubkem v čele leda do prdele!

25. 03. 2009 / 10.23 / Toyak

GYD: Odborníků a hlavně "nestráníků", na kterých se shodnou všechny strany. To je taková konina.

Taky sem (já blbec) volil zelené, ale znovu už opravdu ne. Quimbyho podporovat nebudu, křesťan taky nejsem a z komárů se mi chce *2*. Zbývá nám ta naše jediná pravicová strana, která to tady myslím chce někam posunout a i přes všechny ty podrazy na voliče (opoziční smoluva) jí ten hlas dám. *4*

25. 03. 2009 / 10.05 / Gyd

[ K! ]: zeleni predstavovali pouhou projekci nasich nadeji na zmenu, kolik z novych volicu zelenych nastudovalo jejich program? Vzdyt Bursik je zelenej asi jako ja jsem baletka.

V politice u nas (mozna i jinde) je volba nejmensiho zla jedinou moznosti. U nas je jeste extra komicky prvek, ze se cas od casu vynori myslenka na tzv. vladu odborniku *1*

25. 03. 2009 / 10.04 / jednadvacet

Vcerejsi slohovka "rebelky" Zubovy - to byla cista zakladka. Stydel jsem se. Jak se muze nekdo takovej podilet na padu vlady? Topolankuv projev byl IMHO diktat. Proc az ted?

(Nechci nijak roznecovat politicky debaty. Jen to muselo ven a kdyz's uz to nakous... ;-))

25. 03. 2009 / 09.59 / LUKES

...ztratil jsem veškeré iluze o politice v naší zemi... (nejenom po přečtení této knihy) jinak zelení byli už dávno pro mě pouze jinou formou oda, nebo kdu čsl, to znamenená tam kde je moc tam budu ve vládě, snad na mě něco spadne, tekže je bych nevolil nikakdá

25. 03. 2009 / 09.58 / efa

LUKES: nedělám si ideály o tom že je někdo větší nebo menší zmrd. nevolíme tu mezi dobrem a zlem, jen musíme vybrat to menší zlo Člověk nemůže ty strany hodnotit podle jednotlivců a jejich kauz ale podle toho kam mají namířeno

25. 03. 2009 / 09.44 / [ K! ]

LUKES - true. Fuck all the fucking fucks, asi tak.

25. 03. 2009 / 09.43 / [ K! ]

Taky jsem volil zelené... IMHO nejmenší zlo. Jenže co teď, to už fakt nevím. Nejspíš *13* a zdar. Ach jo.

25. 03. 2009 / 09.43 / LUKES

jak málo čteš tak by sis měl přečíst knihu Jaroslava Kmenty Kmotr Mrázek.... ať jsou to z ods nebo čssd jsou to všechno stejní hajzlíci


© Copyright 2012–2024 youngprimitive.
All Rights Reserved.
DámskéPánskéDětské