Aktuálně

21. 11. 2011 / Filip Urban / aktuálně
Aktuálně

Ufff. Mé laborování s vozem je vyřešeno. A doufám že definitivně na pár let dopředu. Jak celá ta anabáze (děkujeme Petrovi) skončila? Nakonec koupí nového vozu. Ale nepředbíhejme. Asi před necelými čtyřmi lety sem si koupil na inzerát ford focus. Vypláznul sem za něj 210.000,- a odjížděl sem s pocitem, že mám krásné zánovní auto se slušným počtem najetých kilometrů. Až do chvíle, kdy se na to podíval můj známý a řekl, že tohle auto to má za sebou. Já laik sem nic nepoznal. Pravda, žralo to trošku víc, ale jinak s ním problémy nebyly. Prodej auta uspíšil i fakt, že potřebuju kombíka na neustálé tahání věcí a tak šel Jindra z domu a já začal pátrat po autobazarech. No nebudu to natahovat. 90% aut z bazaru má přetažený tachometr, když ne tachometr tak je to naleštěná potvora o jejiž historii moc nezjistíte a když i zjistíte, nevíte, jestli se těm informacím dá věřit. Ono už z principu kdo prodává dnes dobré auto?

Absolvoval sem pár projížděk se známým, který pár letmými pohledy zjistil, že je to mrtvola nebo je někde zakopaný pes. A já si řekl dost! Než zase vyhodit hromadu peněz za 3 roky staré auto, přidám si pár korun navíc a pořídím novou káru. Ceny aut jsou na historickém minimu a do 300.000,- dnes pořídíte nový vůz se všema možnýma vychytávkama a slušným vybavením. Rozhodoval sem se nakonec mezi značkami Kia, Hyundai, Renault, Škoda. Oktávka pod 300 se dá sehnat, ale je to uplně oholené auto bez výbavy, Renault Megane Grand turismo se mi líbil, ale zase je to francouzský auto a značka Renault je hop nebo trop. Takže buď Kia nebo Hyundai. Nakonec Hyundai, protože na novou Kiu podle svých požadavků bych čekal 3 měsíce a to se mi nechtělo. Takže přátelé další primitivní kára je Hyundai i30 1.6 benzín. Má to 96kW a šestý rychlostní stupeň. Dá se s tím jezdit za 6,5 litru. Má to pětiletou záruku a s jakýmkoliv problémem mám volat asistenční službu. Výbava je taky slušná, automatická klima, esp, abs, 8 airbagů, dobrý rádio, USB na iphone :) 6 repráků, stahování okýnek i vzadu, hezký litý kola, sklápěcí zrcátka a kdesicosi. Prostě šolich kára bez DPH za bratru 250.000,- a to mě příjde fér za nové auto u kterého nechci řešit, že mám přetáhlej tacháč nebo že mi někde v zatáčce upadne kolo.

Vyzdvihnout musím i přístup prodejce, který byl opravdu až mateřský! Zavolá kdy je potřeba přijet do servisu, 6 týdnů před prodloužením pojistky nabídne lepší variantu atp. Snad to nebude ve stylu: "Když ptáčka lákají, hezky mu zpívají". Uvidíme. Auto otestuju a podám podrobnější pocity a recenzi časem. Nic, oblíkám župan a jdu ho zkontrolovat, jestli mi to někdo neobešel desetikorunou.....hyundai!



Komentáře

Kontrolní kód: kontrolní kód
20. 10. 2014 / 11.51 / Martas

Taky jsem váhal, jestli hyundai nebo kia, ale nakonec jsem se rozhodl pro kiu seed sw a nelituju toho
{odkaz}

01. 12. 2011 / 16.14 / Matous

Toz ja mel Alfu GT a nebyl na ni jedinej problem, slapala a tahala jak hodinky. Koupena v N, zabrana bankou nekomu kdo nesplacel. Idealni situace:)
nez sem ju teda roztocil na D1, ony ty siroky nizkoprofilovky umej bejt na mokru svine
jeji zbytek uz je prodanej, tak bacha az vam nekdo nabide zarucene nebourane GT rok 2005;D

30. 11. 2011 / 15.52 / o.

at slouzi, asiat! :)

29. 11. 2011 / 14.50 / WJP

Heb: Alfa je špička, vzpomeň např. na její sestru Lanciu Deltu Integrale, jak to ostatním nandávala v rally. No a Alfa se poučila, jede to jak hrom,dobře to i vypadá,...akorát po každé "erzetě" potřebuje do servisu...

28. 11. 2011 / 14.47 / Plasta

efa ... tož takové ty věci .. nové auto co v zimě nestartuje, za rok vržou všechny plasty v interieru apod.
pravda hyundai de nahoru, ale pořád zaty prachy dostaneš to co za ně dostat máš...

chci říct: pokud plánuješ že 2-3 roky pojezdíš a pujde to pryč, pak ok.
zda se mi že ten blog měl vyjádřit že koupit nový korejec je lepší než koupit 3roky jetý passat nebo octavii ...

to bohužel je tak asi totéž, s jediným rozdílem: u korejce máš tu jistotu že nejezdíš po někom ...

28. 11. 2011 / 10.18 / marty

asi je to o tom, kdo jaky je a kolik na to ma penez :)

24. 11. 2011 / 19.08 / Do

je, něžná !

24. 11. 2011 / 09.04 / efa

Tož jestli to Doa tak rozněžnilo, tož to dočtu Hebe :)

24. 11. 2011 / 07.20 / heb

do: kua díky díky. snad ještě někdy splácám něco někteří to ani nedočetli, že, nechcu ani jmenovat... a radši jezdí po dílerech, aby pak asijci mohli vykořisťovat nošovické....

23. 11. 2011 / 23.48 / chechet

Do: ked sedim za kompom a bucham penaze alebo len tak civim, casto si hovorim kua, tolko love som navalil do tej kary ja idiot, kolko som za to mohol mat vtedy zlata a aku by malo raz hodnotu, alebo uz aj polovica nakej nehnutelnosti by bola alebo kolko by som teho pocestoval a videl a stretol a zazil atd. a potom do toho Coupé sadnem, zapnem ten V6 a nez z vyfuku zazneju prve hromy, racio uz je ta tam. :)

23. 11. 2011 / 21.39 / txh

Hyundai, Hynduai, holky si kalhoty sundaj.

23. 11. 2011 / 20.56 / Do

hebe, toto se zobecňovat dá ! najezdi 60 tis. měsíčně, minimálně ! a budeš mluvit jinak. Ale jako tu poetiku si popsal pěkně, to jo, to ty umíš, já vím že to tak pak nikdy není ;)) dost souhlasím s těmi pěknými domy, okej možná i těmi auty (hoši omlouvám se vám za ty ojetiny co vás vystříkaly) - nejsou namachrovaná (a pěkná) auta přesně to "co lidem" všeobecně na tom kapitalismu vadí ? - to je blbost, i kdyby tak jediná cesta vede středem a skrz problémy. No ale nebyl by kapitalismus "úspěšnější" kdyby se dalo koupit jenom jedno auto ? odstranili bychom zášť a závist a nesympatie a "kastování", ale zase bychom byli instantní :) (to byla taková autopolemika).
....ještě jsem ti chtěl řéct, že už asi 3 měsíce odpinkávám poznámku "odepsat Hebovi" že tu poetiku umíš fakt pěkně napsat, že jsem to četl na Mallorce, když Viktorka spala, já vím že jsem emočně našprajcovaný zranitelností dítěte a rodinnou tragédií, ale při tom závěru jsem se rozplakal ! krásná povídka !

23. 11. 2011 / 17.01 / lucky_man

heb na špilas :-)

23. 11. 2011 / 16.45 / heb

pedro: zásluhu v kupování "pěknýho" auta vidím v tom, že když si je kupovat lidi nebudou, nebudou se vyrábět a  budeme žít ve světě, kde se budou po silnicích (kterých je už dneska nemálo) pohybovat bezpohlavní nevkusné kovové krabice, protože z hlediska velikosti/prostoru je tento tvar ideální. podobnou zásluhu vidím v tom, když si někdo nechá postavit hezký a vkusný dům, kolem kterého chodím.

do: takhle se to zobecňovat imho nedá. někdo má rád cestování, jiný auta. tohle není universální - já když sem si po návratu z usa za první svoje peníze koupil punto kabriolet, tak sem z něho měl radost vždycky, když sem s ním někam vyrazil (což nebylo tak často, vzhledem k tomu, že v provozuschopném stavu se nacházelo výjimečně). nejde o to, kolik to auto stojí. já když jdu dneska kolem staré piána, úplně mě to vždycky nadchne, jak je to auto i po čtyřiceti letech dokonalé. to je můj sen, kdybych toho neměl moc najezdit.... připadat si jednou jako pan doktor z NDR.

já prostě obdivuju auta, která jsou něčím výjimečná, který vznikly tak, že někdo (jejich tvůrci) zariskovali, udělali krok stranou a ono se to třeba povedlo (ford s prvním new edge káčkem, alfa 156), nebo nepovedlo (třeba renault velsatis - krásné a nedoceněné auto). hyundai i30 vznikal asi takto - v jižní koreji se sešel marketingový tým, definoval segment (u tohoto auto je to tzv. newly weds a nearly deads), inženýři, kteří si odskočili od rozkreslených ledniček a mikrovlnek nakreslil kufr a kolem něj postavil auto tak, aby se líbilo na "globálním" trhu, tedy od Číňanů, po Estonce. jako auto to není špatné, technicky, ale je představuje všechno to, co mi dneska na automobilovém průmyslu jako "hrdému autíčkáři" vadí.

efovi radost z novýho auta kazit nechcu a určitě mi to ani nepodaří, protože se zjevně rozhodoval podle úplně jiných kritérií, než by byly to moje (užitná hodnota) a v tomto smyslu s ním souhlasím, že volba hyundaie byla dobrou volbou.

toto je nicméně tzv. typická debata bez smysluplného závěru, jelikož se točí kolem toho jak má kdo nastavené hodnoty a ještě sem neviděl, aby toto nastavení někdo na základě internetové diskuse šteloval. tak bych to nechal být. sláva nazdar výletu.

23. 11. 2011 / 16.10 / fajka

Hnůůj daj :)

23. 11. 2011 / 15.17 / peca

Filipe, tak to vem prosimtě aspoň do toho Rakouska, zkusíme, co to umí na jedničku do kopca a jesli v tým něco rupne, když to budeš dlouho přetáčet.

23. 11. 2011 / 15.07 / peca

Toyak: V60... nedělám nic jinýho, než že poslední dva měsíce to prohlížím ze všech stran :-) Pro mě ideální nástupce té mojí Toyoty :-)

23. 11. 2011 / 14.43 / Toyak

teda sme

23. 11. 2011 / 14.41 / Toyak

DO: Spíš poslední Volvo V60 dyž už sem u teho designu ;)

23. 11. 2011 / 14.38 / Pedro

pěkně si to napsal Do, s tím se můžu ztotožnit...! Každej jsme zaplaťpámbu jinej, že, ale autíčkáře nepochopím do svého konce, co je to za zásluhu, že jsem si "koupil" pěkný auto, zásluhy má jen ten kdo ho vymyslel a vyrobil, celý je to ujetý...

23. 11. 2011 / 14.28 / dr.mudr

Kazdy se na to auto diva jinak. Nekdo jako moznost prepravy z bodu A do B a jiny zaze jako na podtrhnuti image. Nekomu staci zit v podnajmu a nekdo chce bydlet ve svojem ale vzdy zalezi jakou citovou vazbu si clovek k one veci vytvori. Moje prvni auto bylo Peugeot 106 a ackoliv mel jen 4 rychlosti tak sem s nim byl hodne spokojeny a mel sem ho rad (ne nespal sem s nim v garazi) ikdyz nebyl dokonaly a chtel sem neco jineho jenomze jak u efy i u me mluvily penize. Nelituji me koupe ale dneska si uz radsi pockam az nasetrim o trochu vic a pak si koupim to co se mi i dizajnove libi pac se to mjiteli vrati. Bude spokojeny s produktem a nebude se za nej stydet. Nerikam Efo ze si koupil zle ale radsi bych sel do Kia Ford nez Huhindaj. Ale treba se mylim a clovek si vybuduje vztah i ke kacatku...

23. 11. 2011 / 14.04 / ivan

vrnnnnn tydýýý a jedem :-)

23. 11. 2011 / 13.44 / Do

takže zaobdivovat pěkná auta si zajdu, ale v životě bych si je nekoupil. ta hodnota tam není většinou.
Ještě co se těch designů a stylu týče, taxi měl efa koupit Volvo XC 70 ! pokud tam teda u Heba teď montujou rádija do teho aji.

23. 11. 2011 / 13.42 / Do

dej mi tu rukavicu.
.... tak není to o tom, že o čem ten život je, ale rozhodně vím o čem to je si koupit nové fáro, které jako je fakt našlapané. A které stojí hromadu peněz. Jestli jsem někdy vyhazoval za mamon (snoubordy, burtony, apply :) (ponechme prosím stranou, že i tyto věci koupené programově kvůli designu a všemu kolem - u auta taky nemusí jít jen o design), tak i to auto jsem si chtěl vždycky vylepšit. Neokázalá elegance i výraz akční osobnosti, technologická špička a provozní náklady byly pro mě vždycky důležitým měřítkem při výběru auta. Poštěstilo se mi, že jsem si v roce 2005 koupil jednu z prvních 2kových oktávek za bratru 800 tis., načipovaný 2litr, v bílé metalíze což ještě nevěděli ani v Bentley že to bude jednou kůl. Ano, znám pocit si nasednou do fungl nového superba vkombíku se vším co jde (jen tu čtyřkolku jsem byl měkký). Nejde o značku, ale šlo o to, že jsem při přebírání vždycky řval jako malý jarda, vyhulil radiožurnál na plné koule a nahodil ego hiphopového vexláka. Tento pocit jsem zažíval i stěmi prkny, ajmeky atd. Nikdy jinde to tak rychle nevyprchá jako u auta. Ego vyprchalo už za Jablunkovem, pocit z jízdy se vám zobyčejní už po 1000 km a už je to jen a pouze auto, do kterého musíte sednout aby ste něco udělali. Je to možná tím, že ročně najedu 60 tis. km, ale taky je to možná tím, že i u těch aut (a u mně i třeba oblečení - tam to taky funguje minutu a pak chcete zase nové, lepší) funguje to "kritizované" máš něco, cheš více ! Máš milion, chceš 2. ....apod.... Věc o které dost často přemýšlím ..... tak pokud se někde projevuje nejvíce tak auto je první věc, kterou bych řekl. Mám dost kamarádů, kteří, blbci, za těžce vydělané peníze si koupily ojeté audiny, baworáky, volva apod. a pak neutáhnou provoz, sype se jim to a prodávají to se slzami v peněžence. Protože hlavně vymizelo to uspokojení. milionkrát více jsem si užil, když jsem třeba procestoval 200 tis. než abych si koupil nějaké fáro. Cestování je mamon, který vydrží celý život a ne jen 1000 km.

23. 11. 2011 / 12.02 / Toyak

Heb: Prej Alfu 159. No s tou jdou zažít velké emoce. Hlavně, když tam furt něco měníš, pač se to furt sere. Ostatně jako každý ital. Ale dobře se v tom jede. To zas joo ;)
Efa: Good for you. Akorát bych to nekoupil nové, ale třeba tady (spam): www.amilocar.cz

23. 11. 2011 / 12.00 / efa

Heb: Jo to máš pravdu s tím obdivem k hezkým věcem, ať už to je cokoliv. Já bych si taky radši vozil prdel v poslední focusovi, ale prostě a jednoduše na to nemám a těch jetých kousů sem si pár prošel a prostě mi to za to nestojí. Auto mám na to, aby mě dopravilo z bodu A do bodu B samozřejmě chci nějaký komfort a bezpečnost a hlavně v tom nechci utápět prachy, protože auto je prostě nejhorší investice. I tak mě bude každej škrábanec srát o tom žádná a pséka tam chvilku nepustím. Ale souhlasím s názorem že hezký věci se musí dělat, protože kde bysme potom skončili...jen je to otázka priorit a financí.

23. 11. 2011 / 10.49 / heb

hlavně se v tom někde nerozstřel, nebo aspoň ne když pojedu s tebou!

off topic - já moc nemusím tady ty poznámky že "auto je jenom spotřební věc a je od toho aby jezdilo" pronášené s takovým tím lehkým nadhledem lidí kteří už ví, o čem ten život jako je (a myslím hlavně a jenom DOa!). ne vážně, televiza je ke koukání a mobil k volání, barák k bydlení a židla k sezení .... je přece přirozené řešit estetickou hodnotu věcí, které nás obklopují nebo design nebo vůbec to, čím ke mně ten výrobek promlouvá - kolik talentu, kreativity a nasazení do toho objektu vložil ten, co jej "stvořil". vedle architektury snad neexistuje kategorie, kde by neživé věci získávali víc z člověka, který za nimi stojí, než auta. přitom nikdo nenapíše "mně je jedno v čem bydlím, hlavně že mi nechčije na hlavu a odtýká hajzl", protože by byl apriory za trotla.

proto bych si za tuto částku koupil radši mírně ojetou alfu 159, než hyndai i30, protože to auto je úplně obyčejné (když už ne škaredé) a nejsou v něm žádné emoce, jenom prostor/cena a spotřeba/výkon.

ale jako volbu z rozumu beru a chápu, že když někdo není "autíčkář", tak to takto řešit nemusí. nicméně tajně doufám, že nás zůstane dost (jako vy, pane mára), aby to třeba ta alfa nemusela nakonec opravdu zabalit....

22. 11. 2011 / 23.20 / lucky_man

ayaap: si trochu udeřil jeden z mnoha hřebíčků na hlavičku. Já už nechtěl dělat chytrýho...ale ještě si něco napíšu :-) :
- Otázkou je, kolik km YP fuhrer ročně najezdí. Pokud tak 30.000/rok, pak asi volba nového auta je lepší (plné využití výhod záruky). Pokud méně, já osobně bych se nebál zánovních aut. Pokud člověk ví kam šáhnout (nebo se má koho zeptat), není problém najít zánovní auta se slevou (plácnu) 20% ve stavu nových aut,ještě v tovární záruce a tak. Sám jsem před lety prodal zákazníkům několik půlročních 307ček ({odkaz}) s najetými třeba 15.000km, nikdo si nestěžoval a i my sami jsme je měli (a často ještě máme) jako služebáky (tipuju tak 50ks aut, 307,207,407). Většinou šlo o auta v "plné" palbě za cenu holých funglovek v základní výbavě. Už to neděláme,nicméně zdroje na podobná auta jsou i dnes a já osobně bych při důvěryhodném dodavateli od těch aut nedával ruce pryč.
- Zůstatková cena při prodeji aut "prémiových" značek (zmíněná Mazda, Efou zvažovaný Ford, či v ČR až moc oblíbená Škoda) není nikdy přesně a s určitostí definovatelná. Nicméně asi tu určitě bude rozdíl v prodejní ceně po 5ti letech u Octavie, Focusu, či i30cw (když budou za stejnou pořizovací cenu). Jaký rozdíl? 10.000? 20.000? Mnohem více? Netuším. Oproti tomu (a v tom už jsem se nikdy nehrabal) se ale u neprémiových značek asi ušetří na pojistkách (zvláště proti krádeži), což za 5 let může udělat taky částky nejen v tisícovkách. To nemám ale potvrzeno.
Howgh.

22. 11. 2011 / 22.32 / ayaap

Mno.. já řeším to samé. Minulý rok jsem koupil novou Mazdu 3 kvůli krizovému odpisu a trochu jsem si chtěl užít (malé, lehké, vybavené auto, se kterým tě radostí mrazí, když vymetáš okresky)... Teď je ta doba skoro ta tam a já potřebuji něco většího... Než jsem koupil tu Mazdu, tak jsem se byl projet v Hyundai a Kia. Kia byla děs a hrůza i s nejvyšší výbavou (madla vrzala a ruce nechávaly všude otisky na laciných plastech). Hyundai na tom bylo mnohem líp, takže asi OK kauf. Ale já teď nevím... 250k bez DPH je masakr. Já jsem dal za japonce 350 bez DPH a teď mi v AAA nabídli 350 s DPH. Po roce používání a najeto 48 000.... KIA a Hyundai jsou vynikající auta od funglovky po dorasování, ale neprodávat to, člověk dostane málo.... Já asi koupím teda kombíka Toyotu Avensis v Německu a pak si povíme zkušenosti. Doufám, že budeme oba OK. Tak dobro došli.

22. 11. 2011 / 21.31 / Drc

Ale jezdí v tom důchodci..

22. 11. 2011 / 20.53 / fandor

taky si myslím, že je to splečně s kia ceed jedno z nejlepších aut na trhu v poměru cena/výkon (a záruka). ať slouží.

22. 11. 2011 / 18.08 / Granko

vypadá skvěle

22. 11. 2011 / 16.22 / Dr.Mudr

Muzes rict ze je to skoro jak Jindra akorat se sikmyma zrcatkama: {odkaz}
Kurna ale s timhle by si byl kral silnic {odkaz}

22. 11. 2011 / 16.15 / Kryšot

Vše je o prioritách. Jako "chudý" student jsem hledal taky slušný poměr cena/výkon... Chtěl jsem něco neokoukaného, tak jsem pořídil nejmíň okoukanou oktávku na trhu. Tu s rokem výroby 1961 :)

22. 11. 2011 / 16.07 / efa

Gejša: mám senzor! :)

22. 11. 2011 / 16.00 / Gejša

Peca: anabáze je to slovo:)
A Efo, hlavně pozjišťuj, jestli Ti stírají stěrače, víš jak:)

22. 11. 2011 / 14.28 / efa

Plasta: co o něm víš prosímtě? :)

22. 11. 2011 / 13.50 / cosa

Dobrá volba, už jen s ohledem na tohle video
{odkaz}
aneb, kterak si šef VW pustil hubu na špacír při prohlížení auta konkurence :-)

22. 11. 2011 / 13.03 / ema

Good choice!
Auto je na jezdeni ne na machrovani, btw je i30 hezke auto.. daleko hezci nez okoukane oktavky a podobne..
My pred dvema lety stali pred podobnym problemem a nakonec jmse vybrali Kiu.. a to jen diky tomu, ze byla v akci a mela o 2 roky delsi zaruku..
Neni nad to, kdyz se clovek nemusi bat, jestli nastartuje, dojede kam chce a bude schopen se vratit, coz u ojetiny nikdy nevite.. Pretoceny tachometry, prerazena cisla, buhvi jake dalsi hacky..
Nove auto je nove auto.. o to vic ale zamrzi prvni skrabanec, prvni dulek od (a ted se neurazte) "hovad" ve firemnich autech, kteri maji stav jejich (lepe receno jejich zamestnavetelu) aut na haku a u prvniho supermarketu se vyvali z auta a riznou vam do dveri, takze pri kazdem pohledu na vznikly dulek pichne u srdce..
Pro klid v dusi radim, alespon ze zacatku, parkovat co nejdal od vchodu...
Spoustu kilometru bez nehod a enjoy! :)

22. 11. 2011 / 12.17 / Plasta

držím palce aby nic z toho co o tom autě vím tebe nepotkalo...

22. 11. 2011 / 12.04 / Matous

@PECA \"FLOKOVAT\" ... pecka :D:D:D:D:D:D

22. 11. 2011 / 11.09 / peca

Nissan Cube! :)

22. 11. 2011 / 10.50 / chechet

Peca: takze mas zalusk na naky SsangYong ze? :D

22. 11. 2011 / 09.44 / Peca

Ale jo, dobra volba, takova prakticka, sak sem ti to schvaloval. Ja uz to vidim jinak, pac sem si v osklivosti aut uz svoje snad vybral (v Top Gearu o Avensisu rekli, ze je to tak skaredy auto, ze v tom muzou jezdit leda taxikari a to este jedine v noci), takze moje dalsi auto uz mne snad bude prinaset i tu vizualni radost, ze. Nebo to tak aspon zamyslim. Minimalne. 

Hlavne s tym o vikendu musime zajet na polnacku do Hradiska, esli to umi dobre FLOKOVAT. 

Btw. nechtels v te vete misto "elaborat" puvodne pouzit neco jako "anabaze"? :-) Prinde mi to takove foajee...

22. 11. 2011 / 09.26 / KRSone

Mno co dodat, příspěvků a kritiky je tady vela, takže člověk buďto může souhlasit s většinou, nebo jít proti větru. Jako odpůrce hyundai ti asi pozitivní body nedám, ale jakožto výběr vozu poměr/ceny/výkon jsi vybral docela dobře! U tohoto modelu se člověk může dočíst na různých fórech o chybách na převodovce, jinak je to vesměs pozitivně hodnocené auto. Zaokrouhleně zabaleno možná by byla KIA lepší volba ale proti gustu žádný dišputát.Pro mě i30 (označení vozu pro pány po třicítce) bude na stupnici od jedné do deseti někde v polovině, což není ani špatné, ale ani dobré. Jinak ať tu neškrábem čerty na zeď snad to bude jezdit dobře a převodovka vydrží prvních 20táců bezproblému. Tak ti furhere přejem mnoho šťastných kilometrů bez nehod :)

22. 11. 2011 / 09.22 / KONY

EFA: at Ti to jezdi a dlouho vydrzi!!!

22. 11. 2011 / 00.45 / Do

tak joo, hodnotil bych jako dobrou volbu. souhlasím s postojem, že to je hlavně spotřební krabice, která nepřináší moc radosti. jsou i pěknější auta, to jo, ale to nemá cenu předhazovat, když to je v rámci určité cenové hladiny. Osobně mi nijak neimponují mástři, co si za stejné peníze koupí ojeté ego, které nic nevydrží (pokud teda s tím egem vůbec jezdí). to vidím jako hlavní posun, protože nové auto sice ztratí na ceně jen co sjede z pásu, ale člověk, který auto skutečně využívá k tomu, k čemu slouží, tak vydělá mnohem více tím, že neřeší kokotiny s autem (relativně tolik, jako s ojetým) a věnuje se tomu, čemu rozumí.

21. 11. 2011 / 22.59 / jaj

to cw ma fakt prostorny kufr, mam dvoulitr v cervene a je to super! V Australii nekolik let auto roku... S petiletou zarukou neni co resit. Bacha na klimatizaci (tady je to asi o necem jinym) a blinkry (resili jsme u jednoho cw). Kia je tady vnimana jako last resort... i30 je prijemny rodinny i small business (i kdyz to vy uz skoro nejste lol) auto.... Enjoy

21. 11. 2011 / 21.55 / chechet

heh, zaujimava volba veru. a necakana. moc nechapem averziu voci francuzskym autam, zvlast ked si este nikdy v ziadnom nejazdil. Ford ma spickove podvozky a vobec su to velmi solidne auta. Korejci sa snazia, toe fakt, za mna tiez skora Kia. ale su to brat a sestra, takze verim, ze aj Hyundai bude dobre sluzit k tvojej spokojnosti. :)

21. 11. 2011 / 20.58 / lucky_man

Efa: není vůbez zač ;-) (máš to na úvěr? Tak doufám, že tě nenatáhli někde na tom supervýhodným úvěru. Mno...příště dej klíďo vědět, můžem to prolustrovat. Příště tak za 5 let :-) ).

špindíra: díky za podporu:-) Počkej až dorazím do brna na nějakou kalbu (chtělo by to už nějaký výlet, abych vyhnal pavouky z výfuku tý mý 1.6 TDčervenýIčkopičo), tak budu očekávat, čím přijedeš ke mě na hrad na návštěvu :-)

21. 11. 2011 / 20.44 / efa

Luckyman: heh, tak děkuju. Pro mě je malý zázrak, že sem pořešil tohle auto. ted už budu jen splácet, splácet a zase splácet...

21. 11. 2011 / 20.39 / lucky_man

efa: to, že s i30 nesouhlasím, neznamená, žes koupil špatně. Zvláště, pokud je pro tebe auto jen dopravní prostředek a spotřební věc. Poté chápu toto uvažování "cena/výbava" a v tomto ti každý průměrně vzdělaný motorista vyjmenuje právě Kiu, Hyundai, Renaulta (a Škodu?), což tím nepřímo potvrdí i správnost Tvého výběru. A i30tku ti narozdíl od Škody nikdo neukradne:-). Holt někdo si ujíždí na iPhone, někomu (mě) stačí nokie za trojku. Někdo (já) si ujíždí na _____(kurnik co doplnit? Polo GTI, Impreza WRX STI nebo Lancer Evo, Alfa Romeo,..Mini Cooper, Renault Avantime? Ať si doplní každý sám) a někomu stačí i30cw.
Spíš to ber tak, že bych ti přál, abys měl tolik úspěchů, aby sis mohl bez uzardění pořídit auto tak stylový , jako je iPhone mezi telefonama :-)

21. 11. 2011 / 20.06 / efa

Lucky_man: Hele je to asi subjektivní. Mě vyšlo že poměr cena / výkon je ten hyundai nejlepší. Byl sem Fordista, ale když sem si porovnal nabídku od fordu a srovnal vybavenost auta, spotřebu, komfort, tak mě prostě ten hyundai vyšel líp. Nejsem žádnej autíčkář. Mám to fakt na popojíždění a přepravu věcí, lidí. Nijak se na tom neulítám. Co se týká designu, Kia je možná líbivější, ale brzo člověka přestane bavit. Tady na tomhle autě si dělám názor každý den :) Neříkám že je to designová bomba, ale mě přijdou uplně všechny auta na jedno brdo. Unifikované stříbrné vyspejslé krabice. Mám ho v černé a musím říct, že se mi i líbí {odkaz}

21. 11. 2011 / 18.46 / špindíra

lucky_man na Špilas!!

21. 11. 2011 / 18.31 / lucky_man

MNo....zaprvé, nahoď reálné foto,ať se můžeme kochat. Za druhé....častokrát jsem si při míjení i30-tek na silnici říkal, co za lidi si kupuje takhle "emocionálně vyprahlý a nudný" auto. Není snad designově konzervativnější (lépe řečeno nejméně povedené??subjektivní názor) auto na trhu. Za třetí...neberte mě vážně, jsem do aut nadšenec a auto pro mě není spotřební zboží. Za čtvrtý...ale jezdím v tom, co jsem dostal od firmy,bez možnosti výběru :-) Ještě že neprodáváme Hyundaie:-). A je mi jasný, že s takhle omezeným rozpočtem se těžko vymýšlí nějaká fajnová kára f kombiku, na hlínách voe...třebaže ne v ropě. Takže budu radši zticha...řešil jsem nákup fungl novýho auta pro "tchýni" do 200.000,-kč jen jedinkrát...a i tehdy to byl úkol nadliský, vybrat zodpovědně něco, za co mě nebudou po čase věšet do průvanu. (Čas uplynul a "tchýně" dělá tchýni někomu jinýmu, he :-) ).Ale stejně jsem pro solo jezdící tchýni skoro doporučil Fiata 500.
Mno...zkrátim to. Pro člověka kurnik Tvého typu (fashion & web designér, young, primitive, in ganja charitas, ..) je i30 poslední auto, co by se mi k Tobě hodilo a i ta Kia by byla designová vychytávka proti tomuhle.
Tohles asi slyšet nechtěl, co? :-) Ještě že si tu nehodil diskuzi před koupí auta, to by bylo chytrých rad :-)

21. 11. 2011 / 18.12 / nohic

Mno, ať slouží dobře :)


© Copyright 2012–2024 youngprimitive.
All Rights Reserved.
DámskéPánskéDětské