V tomto okně si můžete upravit používání cookies podle vlastních preferencí. Pokud ponecháte výchozí nastavení, budou povoleny pouze cookies nezbytné pro fungování webu.
Technické cookies jsou nezbytné pro fungování webových stránek, není tedy možné je zakázat. Obvykle se nastavují v reakci na akce, které na webu sami provedete, jako je nastavení zabezpečení, přihlášení a vyplňování formulářů. Tyto cookies můžeme nastavit my nebo poskytovatelé třetích stran, jejichž služby na webu využíváme, a neukládají žádné informace, které lze přiřadit konkrétní osobě. Můžete si nastavit svůj prohlížeč tak, aby blokoval soubory cookie nebo o nich zasílal upozornění. Mějte ale na paměti, že některé stránky bez těchto souborů nemusí fungovat správně.
Cookie | Popis |
---|---|
cookies_level | Vaše nastavení cookies z tohoto dialogu |
PHPSESSID | Relační cookie udržující ID aktuální session |
Analytické a výkonnostní cookies se používají k analýze návštěvnosti webových stránek a k dalšímu zlepšení jejich fungování. Pomáhají nám porozumět zájmům návštěvníků a způsobu, jakým naše webové stránky používají. Tyto cookies neshromažďují informace, které by vás mohly identifikovat.
Cookie | Popis |
---|---|
_ga_Q5WWRN5W1M | Cookie analytického systému Google Analytics |
_ga | Cookie analytického systému Google Analytics |
Jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.
Cookie | Popis |
---|---|
_gcl_au | Marketingová cookie Google Adwords |
_fbp | Marketingová cookie Meta |
A když už sem takhle v ráži, nemůžu si odpustit poznámku k Matrixu. Tyhle marketingové mašinerie už mi příjdou jako totální výplach bez hranic. Bylo by odemě dost naivní tu psát že původní myšlenka sdělit fimem nějaké poselství, postoj nebo názor je u Matrixu asi ta tam. Tohle je jeden velkej finanční kalkul. Přemýšlím jak se v dnešní době film stane hitem a mám pocit že "dobrej" film je takovej, kterej má tu nejagresivnější propagaci. Tekoucí zelená čísilka mi lezou pěkně krkem a v posledních dnech je vidím na každým kroku. No jenom se podívejte co udělal třeba atlas.cz. Lidi se předbíhají kdo uvidí druhej díl dřív aby mohli v zápětí nepostiženého jedince označit za kulturního barbara. Multikina si namasti nehorázně kapsu, Produkční filmu už teď přemýšlí co s utrženými miliardami a lidé si zase budou mít v hospodě o čem chvilku povídat. Fenomén matrixu mi začíná být odporný! PS: a víte že Keanu Reeves si sám neodešle ani email? Je to k smíchu....